• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ERRTU: no bohuzel si asi nedaval pozor, ale paragony maji i nody co meni hratelnost. Dalsi zmena hratelnosti sou postavy v sezone
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Diablo 4 jsem rozehrál nějakou tu testovací betu, co byla a nedokázal jsem dohrát ani to. Ale mě celkově nějak přestaly totálně diablovky a podobný styly bavit. Měl jsem tu roky rozehraný, co mi přišlo lepší než diablo a i to jsem odložil a hrál radši něco jinýho. A teĎ se tomuto stylu zdaleka vyhejbám, to radši nějakej indie experiment :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    HAVANA: mě to přestalo bavit asi po Actu 3, vrátil jsem se k tomu po pár měsících a dohrál hlavně kvůli tomu, abych to mohl nainstalovat a stáhnout něco jinýho.

    Za mě s každým dílem je diablo horší, nejvíc času jsem strávil u 1
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    HAVANA: proste nesouhlasim. ten skill-tree je proste neodpustitelne malej. nepotrebuju v diablu nejakou base. nepotrebuju kazdy den sklizet bylinky na krafteni napoju. nepotrebuju dolovani, obejdu se bez petu, doslova dlabu na vanocni a halloweenske eventy, live service a podobne nesmysly.
    od diablovky chci dve veci: kvalitni loot. a dlouhodoby progres. d4 uznavam prvni bod zvladlo. v druhem fatalne selhalo. stojim si za nazorem ze diablo chciplo v momente kdy mu naroubovali gamepad.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    ERRTU: Diablo iv je nejlepší diablo. Je temnější než diablo 2, zábavnější než diablo 3 a je to vlastně strašně super...problém je, že v roce 2024 čekáš od hry zaměřený na endgame prostě...endgame. Vyjít to kdykoliv před 10-15 lety tak je to instantní klasika..teď je to zábavný, drží tě to, ještě dojedu level a jdu spát atd...ale pak z ničeho nic, to úplně odpadne a ty sedíš v gauči a premejslis jeslti to vůbec zapínat...Pak to dva večery nezapnes...a pak už to je měsíc a pak na chvilku...a pak to odinstalujes...
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Diablo 4.
    prosedel jsem u toho ctyri vecery v kuse jak to pristalo v xbox passu. zacatek dobry, prostredi super temne, reznicina zabavna, loot bavil, proste klasicke diablo, rikal jsem si. svizne to odsejpa, xp naskakuji, zkoumam statistiky, jo +30 k dexterity by bylo fajn ale tohle mi zas dava +2 k pastem... atd, proste diablo no :)
    a pak najednou jsem na paragon levelu. mam usazenej set skillu ktere pouzivam a nemam vubec duvod menit nebo experimentovat. od ted v ramci levelovani jenom pridavam +5 k nejakemu skillu?? delate si prdel? par dovednosti, par bonusu a to je vsechno? to je immortal v lepsi grafice nebo co to jako je? od paragonu uz jen posun vpred lepsim gearem? wtf. koho to napadlo. kdyz si vzpomenu jak pestrej mel strom dovednosti takovej grim dawn a jeste vas nechal vzit si druhe povolani!
    a najednou spadne z oci rohate pozlatko a clovek vidi ze v podstate vsechny questy jsou klasicke "jdi tam, vymlat to, pripadne neco zmackni, zabij bosse, repeat". dojde mu ze to ticho v chatu neni proto ze vas tam pusti az po nejakem tutorialovem levelu. coop v tehle hre proste neexistuje. nekde jsem cetl (mozna i na nyxu) ze je to defakto singleplayer online a hra je socialne zcela mrtva. podepisuju.
    za celou dobu se mi nestalo ze by nekdo zareagoval na naky moje nesmely pokusy o multiplayer. parkrat jsem u random eventu ve svete narazil na jineho hrace, misto jsme promtne vyrubali a kazdy se rozesel dal svoji cestou. pokusy o partu, pokusy o komunikaci, nic. az sem si chvilku rikal ze to jsou vsechno npccka. jedinkrat jsem narazil na nejakou partu tri hracu. pokusy pridat se do ctyr vetsich ceskych klanu - tyden bez odezvy. asi uz taky nehrajou.
    a do toho samozrejme "kup si battle pas! ne, kup si rovnou akcelerovanej battlepass, protoze mi dobre vime jak tupej grind jsme ztvorili, haha, protoze nikdo z tech co umeli delat zabavnej grind jako v D2 uz nam nezbyl."
    proste diablo je jednicka a dvojka a pak uz zadny dalsi neexistuje. jen konzumni kraviny pro causal hrace. nejvetsi vrazda a zlocin na serii imho spachala trojka tim ze osekala pouzitelny ability na pocet kurva tlacitek na posranym gamepadu! ctyrka uz jen na hrob klade pietni venec k jubileu umrti serie. zbyva zmar, rozklad, cervy a nasledne vyklopeni za zed hrbitova az nejposlednejsiho pribuzneho prestane bavit platit najem za hrobove misto.
    sem fakt nasranej, zkalamenej a znechucenej!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Prince of Persia: Sands of Time. Nikdy jsem to nehrál, takže jsem teď sáhnul po HD remasteru na PS3, že si jako doplním vzdělání. No a jako... fakt ne. Je úplně jedno, že je to 20+ let stará hra, to mi nikdy nevadilo a mám rád i mnohem starší hry. Ale tady mi prostě vadilo skoro všechno. Kamera, ovládání, soubojový systém, level design... No asi hlavně ta kamera. Jak to mohlo mít takový úspěch? :-) Po třech hodinách a třech trofejích jsem to ragequitnul. Už na to asi nemám nervy. A to jsem pěkně prosím dohrál Nomad Soul na Dreamcastu, což byl masivní porod. Ale tohle mi prostě přišlo ještě horší.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    GUMBA: No arénovitý střílečky jsou pro mě takový, kde většina boje se odehrává v arénách tj. přijdeš do nějaký úzce ohraničený oblasti, tam bud přijdeš nebo něco aktivuješ a v tom okamžiku zaklapnou všechny vchody a východy a do prostoru začne proudit ohromný množství nepřátel. Většinou tam nemáš ani nic moc ke krytí, nějaký pasti apod, je to prostě agresivní boj kdo z koho. Hodně akčních her dneska má aspon pár takovejch arén, typicky s nějakym bossem, abys mu přeci nemohl utéct. U toho bosse nebo párkrát ve hře to beru, ale třeba tento čtvrtej Doom to tak má většinu hry, stejně jako třeba Shadow Warrior. Takže když po hodině absolvuju pár takovejch arén, tak to znechuceně vypnu. Dobře, ještě tak nějak beru když je to pojatý jako třeba v Gears of War, kde máš větší oblast, dá se tam krejt, využívat statický střílny atd. Ale když typicky v tom Doomovi máš bosse a primitivní kruhová aréna bez jinejch prvků a jen se tam naháníte, tomu řikám vývoj akčních her :) To už je fakt o dost lepší pojetí, co měl původní Doom, kterej měl taky vlastně arény, ale zase to byl obrovskej členitej prostor, spoustu zdí, sloupů, takže se tam dalo různě taktizovat.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ERRTU: vc1 ani vc2 jsem nikdy nehrál, jen jsem si půjčil repliku o neprodejnosti od samotných vývojářů :D

    brno alert
    Pterodon: Mladí a neklidní - Vzestup a pád série Vietcong
    https://www.youtube.com/watch?v=oPMdwBvdpu4
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Co myslíš tím arenovité? Přiznám se, že střílečky (FPS) už moc nehraju, tak jsem asi ztratil ponětí ...
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    PALEONTOLOG: imho to byl nejmensi problem ty hry, me nejvic vytacelo to (a ejhle, vazba na PSY_CHAOTIC), ze se ta presunula do mesta a fungovala v podstate najednou taky trochu jako arena. v nejakym miste jsi triggeroval event a na nekolika bodech se objevily spawnpointy nepratel ktere na tebe vyblily x vietcongu. a ty spawn pointy se objevovaly bez problemu v zadech, v oblastech ktere jsi uz vycistil do posledniho nepritele. to bylo k posrani, ani herne to nedavalo smysl, najednou na tebe zacal behat nepritel treba z uzavreneho dvora, ktery byl stopro prazdny a komplet obehnany zdi, nebo ze dveri kteryma ty jsi nemohl projit. jak byla nekde invisible wall, bylo dost zaruceny ze z toho zacne behat vietcong.
    a vubec, pocit ze zbrani na prd, a hlavne cela atmosfera jednotky v loji. oproti vyletum s bronsonem a defortem se to neda srovnat. proste uplne jina hra nez jednicka. podobny sok jsem mel u operace flashpoint 1 vs 2 (viz bohemka a ztrata licence, a tak nam pambu seslal armu :D).
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ERRTU: to mi připomíná vývoj vietcong 2. na konci neměli čas na optimalizaci a hru sis mohl dobře zahrát až 2 roky po vydání, na novým železe :D
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    DEEFHA: Jj, to souhlasim, ta hudba se mi tam líbila asi nejvíc. Ale arénovitý střílečky už nedávám a serou mě. Skončil jsem proto se i Shadow Warriorem, i když mi nepřišel jako špatná hra nebejt těch arén. Z poslední doby mě třeba zaujalo Evil West, ale prej je to zase spíš arénovka, tak nic :/ Arény mě naposled bavily asi v Painkillerovi, ale pak mi přišlo, že to začli dávat do každý druhý střílečky :/
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Ohledně trojky s tebou souhlasím :-) Ale i ten Doom 2016 jsem si užil, dohráno na PS4 a zakoupen soundtrack, protože ten je na celé té hře určitě nejlepší.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Už tady trochu spamuju, ale tak do třetice :)
    Doom (4) - Když jsem čtvrtýho Dooma před lety rozehrál, tak to bylo velký wow - grafika, skvělá hudba, parádní souboje. Jenže časem nějak moje nadšení vyprchávalo. Boj se zúžil skoro jen na arény, který v akčních hrách tak nesnášim. Takže jsem vždy hru zapnul na chvíli a po pár arénách otráveně vypnul. Do toho pár záseků. Naposled jsem se seknul u nějakýho bosse, zase naprosto tupá aréna, nechápu tenhle koncept, aneb vývojář je tak línej, že neni schopnej ani vymyslet zajímavý prostředí? Vždyť i ta aréna je tak debilně primitivní, že ji překoná leckerá nízkonákladová střílečka! Poslední kapkou bylo, když jsem hru nainstaloval na novej pc a všechny pozice byly pryč, i když uložení v cloudu? No šlo to z disku. Za mě je tohle nejhorší díl série. Původní první a druhej díl mě baví o dost víc a rád je kolikrát znovu rozehraju. Nejlepší je pro mě trojka, i když to jsem asi jeden z mála a je fakt, že to je uplně jiná hra :)
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Chant - Mám rád originální hry a to nejen horory. Poslední dobou jich vychází docela dost. Dal jsem šanci tomuto kousku, dle recenzí to nevypadalo špatně, bylo to ve slevě, tak proč ne. Na hře je nejzajímavější asi příběh a zasazení. Postavy jsou docela fajn, i když docela slušně jebnutý. Prostředí neni taky špatný, ale to asi to pozitivní končí. Hratelnost a teda hlavně boj je něco šílenýho. Celou dobu si řikám, na čem asi frčel ten, kdo tohle vymyslel? Hlavní zbraně na blízko 3 druhy nějakejch hůlek, kterejma švihám nepřátele. Na každýho platí něco jinýho. A nesmí chybět vrhací zbraně! Je libo špetku soli, olej nebo hořící olej? Plus teda nějaký magický schopnosti, ale to člověk použije jednou za uherskej rok. Moje trpělivost je hodně velká a zajímal mě děj, jak se to vyvine, tak jsem to zvládnul docela daleko. Ale když mě čekal další boss fight, kde navíc nemůžu používat část schopností, tak jsem to vzdal. Na tohle nemám nervy a nemám asi správný drogy jako tvůrci, abych si to užil.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Maid of Sker - nudnější hororovou hru a vlastně hru vůbec jsem snad ještě nehrál. Nevim, co to je za výmysl u některejch podobnejch hororovek dát hlavnímu hrdinovi rychlost dodělávajícího šneka. Neni to strašidelný, neni to zábavný, ale neskutečně otravný. Prostředí nijaký nezábavný a enemáci škoda mluvit. Většinou nedohrávám hry z toho důvodu, že se někde seknu a už nemám motivaci to řešit, je to v bodě, kdy ta hra už neni tak zábavná. Ale abych hru odinstaloval po cca 5h, že bych šel dělat radši cokoliv jinýho než ji hrát, nebavilo mě a nezaujalo vůbec nic, tak to se mi často nestává.
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    DEEFHA: Ono to není imho zas o tolik těžší, jako to tomu dodá na realističnosti. Prostě mi přišlo, že běhat x hodin v mohavské pouští a nemít ani nic k pití, je takové divné. Samozřejmě dle gusta :) Tak si aspoň užij to rádio, soundtrack z F:NV je boží, často ho poslouchám jen tak.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GUMBA: Jejda! To je právě to, co nemám moc rád :⁠-⁠) Nejsem na survival, spíš exploring. Strašně se mi v tomhle směru líbilo třeba Sable, když už jsme u toho. Jsem prostě máslo, co rádo hraje na jistotu :⁠,⁠-⁠)
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    DEEFHA: Jestli se k F:NV dostaneš, tak doporučuju hrát to na hardcore mode (nebo jak se to nastavení jmenuje), kdy musíš jíst a pít, léčení je obtížnější atd. Dá to tomu docela fajn náboj (třeba řešíš, jestli se napít radioaktivní vody v nějaký chatrči, když máš poslední Rad-X).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam