• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KUTAS: Rozhodně by pomohlo dotáhnout vnejsi okruh z D1 do Běchovic. Protože tam je snad všechno nějak připravený. Detaily teda neznám.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    FRK_R23: Ale nic.. jen te chytam za slova (vnejsi vs vnitrni okruh) 😇

    Ja uz bych tech par let pockal a teda postupoval salamovou metodou a za tech 10 let zjistime, ze zadnou magistralu nepotrebujem, idealne, kdyz na tom vychode
    bude alespon 511 + 520 a o neco prujezdnejsi Prumyslova.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KUTAS: Proč všechno? Bavíme se přece o tom, že objet Prahu lze i jinak než přes magistrálu.

    Stejně jako s parkováním tohle řešení není jednoduché a musí se to pochopitelně kombinovat s řadou dalších opatření.

    V tuhle chvíli je ale Praha město, které říká "přijed autem do centra, bude to v pohodě". A to je na hovno. Kam se asi poděla všechna ta auta z uzavřeného pruhu na magistrále? Když uzavřeme další, zhroutí se nám město? Nemyslím si.

    Mezitím co do IAD jsme jako město za posledních 20 let nacpali desítky miliard (jenom Blanka stála 40 giga), tak do podpory jiných druhů dopravy (mhd, cyklo, pěší) jsme nacpali řádově méně. A to ještě většinu z toho dělá MHD, protože to jsou drahý projekty.

    Kdyby se za posledních 20 let nacpalo do pěší a cyklo dopravy pár miliard, to město by dnes vypadalo uplně jinak.

    Ale ne tyvole, ODS level 90s. Auto je nejvyšší etalon svobody. Jsme dost zaostalá země, mentálně.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    FRK_R23: Takze bys vsechnu dopravu z magistraly poslal na Barrandovsky most a do tunelu na Smichove, to by nedopadlo uplne dobre…
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KUTAS: Přes ten vnitřní, pochopitelně. Pokud potřebuješ Prahu objet, nemusíš vůbec na magistrálu. Kdybys nevěděl, tak jsou to ty červené čáry :)
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    FRK_R23: Jak se objede magoska po tom nedostavenem vnejsim okruhu?

    Ja bych ji jeste nezaviral celou… a o neco bych pritvrdil jak bude 511, protoze ta o neco ulevi Prumyslove a definitivne bych magistralu zrusil po dostaveni 520, jsem optimista a doufam, ze by to za 10 let mohlo byt.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    To s tim okruhem je strašnej blud, pánové. Tady jsem vám k tomu udělal obrázek, kdybyste náhodou nevěděli jak objet Prahu bez magistrály.

    Ta zrůdnost se může zavřít klidně zítra. Už teď je tam několik měsíců zavřenej jeden pruh a ten už bych ani neotvíral.

    Ažbudeokruhismus je diagnóza.

    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GREW: Presne, lidi jsou to, co ma zustat venku, mimo, pryc.
    GREW
    GREW --- ---
    ADAMIRA: To je mozny a celkem i pochopitelny a logicky, ze si tim todle rict nechtel. Bohuzel si to ale napsal tak, ze asi nejen me to tak zni. Protoze pro me je podstatnej rozdil, jestli sem s ostatnima lidma narvanej v jednom vagone/kupe a tim, kdyz sem v aute a ostatni lidi jsou venku, mimo moje auto...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    GREW: Tak to ti evokuje špatně.
    GREW
    GREW --- ---
    ADAMIRA: To co si napsal ve me silne evokuje to, ze pokud se nekdo pokousi vyjet v 6 odpoledne z centra prahy, tak na kazdym semaforu, na kterym zastavi na cervenou, mu do auta zacnou lezt cizi lidi...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ADAMIRA: Co je na ni nepochopitelnyho? Jsem proste nerad nahnacanej v malym prostoru s lidma, jsem asocial. U individualni dopravy jsi oddelen kastli auta (v mym pripade jen jejich, jezdim vetsinou na skutru).
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SAMOUT: Stejně tak ja nerozumím tvy pripomince ;)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: Tak jasne, nez bude okruh, tak se s tim nic delat neda. Coz ovsem znamena, ze se budeme muset s magistralou smirit (me osobne nijak nepohorsuje), protoze v tomhle nimbystanu se vnejsi okruh nedostavi nikdy.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    SAMOUT: protože propojení Václavského náměstí s Vinohradskou a Národním muzeem nebo prostor před Hlavním nádražím... nebo lokalita kolem IP Pavlova. Město jako takové by získalo daleko větší hodnotu než má nyní.

    Jen to teda chce vyřešit objízdnou trasu... což by teda kromě velkých okruhů měl být i dokonečný vnitřní okruh - aneb v tomhle případě jsem příznivec "ažbudeokruhismu".
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: A proc bysme to delali?
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    SAMOUT: když je to tak snadné, jak píšeš, tak proč to neuděláme třeba s magistrálou? :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: Zbourali silnici, tak po ni prestala jezdit auta. No shit, Sherlock, na to by clovek sam neprisel...

    ADAMIRA: Mohl bys to nejak rozvest, pls? Asi jsem uplne nepochopil tvuj dotaz, respektive jeho souvislost s moji poznamkou o lidech.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    Jeden z mnoha příkladů, jak k té dopravě ve městech přistupovat...

    Matt Schnuck on LinkedIn: Sometimes when you add resources it gets WORSE. The fascinating wisdom of… | 27 comments
    https://www.linkedin.com/posts/mattschnuck_sometimes-when-you-add-resources-it-gets-activity-7189279639196811264-aivD?
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    "Hlavni nevyhoda vlaku je v tom, ze v nem jsou lidi, v aute ne."

    Zkoušeli jste někdo vyjet z centra prahy třeba v 6 odpoledne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam