• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    To s tim okruhem je strašnej blud, pánové. Tady jsem vám k tomu udělal obrázek, kdybyste náhodou nevěděli jak objet Prahu bez magistrály.

    Ta zrůdnost se může zavřít klidně zítra. Už teď je tam několik měsíců zavřenej jeden pruh a ten už bych ani neotvíral.

    Ažbudeokruhismus je diagnóza.

    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GREW: Presne, lidi jsou to, co ma zustat venku, mimo, pryc.
    GREW
    GREW --- ---
    ADAMIRA: To je mozny a celkem i pochopitelny a logicky, ze si tim todle rict nechtel. Bohuzel si to ale napsal tak, ze asi nejen me to tak zni. Protoze pro me je podstatnej rozdil, jestli sem s ostatnima lidma narvanej v jednom vagone/kupe a tim, kdyz sem v aute a ostatni lidi jsou venku, mimo moje auto...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    GREW: Tak to ti evokuje špatně.
    GREW
    GREW --- ---
    ADAMIRA: To co si napsal ve me silne evokuje to, ze pokud se nekdo pokousi vyjet v 6 odpoledne z centra prahy, tak na kazdym semaforu, na kterym zastavi na cervenou, mu do auta zacnou lezt cizi lidi...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ADAMIRA: Co je na ni nepochopitelnyho? Jsem proste nerad nahnacanej v malym prostoru s lidma, jsem asocial. U individualni dopravy jsi oddelen kastli auta (v mym pripade jen jejich, jezdim vetsinou na skutru).
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SAMOUT: Stejně tak ja nerozumím tvy pripomince ;)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: Tak jasne, nez bude okruh, tak se s tim nic delat neda. Coz ovsem znamena, ze se budeme muset s magistralou smirit (me osobne nijak nepohorsuje), protoze v tomhle nimbystanu se vnejsi okruh nedostavi nikdy.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    SAMOUT: protože propojení Václavského náměstí s Vinohradskou a Národním muzeem nebo prostor před Hlavním nádražím... nebo lokalita kolem IP Pavlova. Město jako takové by získalo daleko větší hodnotu než má nyní.

    Jen to teda chce vyřešit objízdnou trasu... což by teda kromě velkých okruhů měl být i dokonečný vnitřní okruh - aneb v tomhle případě jsem příznivec "ažbudeokruhismu".
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: A proc bysme to delali?
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    SAMOUT: když je to tak snadné, jak píšeš, tak proč to neuděláme třeba s magistrálou? :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: Zbourali silnici, tak po ni prestala jezdit auta. No shit, Sherlock, na to by clovek sam neprisel...

    ADAMIRA: Mohl bys to nejak rozvest, pls? Asi jsem uplne nepochopil tvuj dotaz, respektive jeho souvislost s moji poznamkou o lidech.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    Jeden z mnoha příkladů, jak k té dopravě ve městech přistupovat...

    Matt Schnuck on LinkedIn: Sometimes when you add resources it gets WORSE. The fascinating wisdom of… | 27 comments
    https://www.linkedin.com/posts/mattschnuck_sometimes-when-you-add-resources-it-gets-activity-7189279639196811264-aivD?
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    "Hlavni nevyhoda vlaku je v tom, ze v nem jsou lidi, v aute ne."

    Zkoušeli jste někdo vyjet z centra prahy třeba v 6 odpoledne?
    VANEK
    VANEK --- ---
    Jinak abych se vrátil k dopravě v Praze, P7(S) zahájila masivní screenshotovou kampaň:
    https://twitter.com/p_zelenka/status/1787233106090397696
    Hlasování o parkování. Jak se bude v Praze 7 parkovat, rozhodnete vy | Praha 7
    https://www.praha7.cz/hlasovani-parkovani/

    SAMOUT: Většina lidí si většinu lidí úplně zaslouží -- teda chtěl jsem říct, že většině lidí až tak lidi nevadí, jak ukazuje zaplněnost vlaků.
    NJAL
    NJAL --- ---
    Ono take zalezi, co clovek sebou veze. Kdyz je toho malo, muze byt lepsi vlak.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ADAMIRA: Ja osobne treba v Japonsku autem (ani taxikem) temer nejezdim. Protoze vlak je rychlejsi, pohodlnejsi a levnejsi.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    GREW: no právě proto píšu, že je to pro spoustu lidí individuální, pro někoho je prostě "jet autem" ten první a poslední argument

    Jasný, konkrétní statistiku nemám, je to můj subjektivní pohled na tyhle lidi po X diskuzích na tohle téma, tedy, bavíme se o lidech viz výše - těch který prostě chtěj.

    Já neříkám že jsou nějak horší, nebo nelogický, ale prostě nemá cenu před nima házet argumentama, protože už maj vybráno, je to stejný jako se bavit s určitejma jedincema např. o vegetariánství, spousta lidí nakonec skončí u toho že jim maso prostě chutná - to je individuální argument se kterym se nedá přít.

    Než někdo dostane psychyckej záchvat a bude si volat záchranku protože tu ne napsáno něco co obsahuje slovo "vegan" - opravdu to není o tom zda někdo je nebo není ale o principu, dosaďte si tam klidně cokoliv jinýho, i když už je stejně asi pozdě jste poznamenaný. :)
    GREW
    GREW --- ---
    ADAMIRA: To "tvrdím že logické argumenty (což je taky velice individuální) na lidi co chtěj jezdit autem neplatí" se mi zda celkem jako nesmysl. Pochybuju, ze vetsina "lidi, co jezdej autem" pojede autem i kdyz cesta vlakem bude rychlejsi, pohodlnejsi a levnejsi. Respektive, muj odhad je asi stejne tak relevantni, jako ten tvuj, ale k tomu mimu se pridava logika, ktera podle me stale plati, i kdyz ty tvrdis opak.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ADAMIRA: však já se držim realistického příběhu... máš spoustu lidí na služebky, kteří jezdí do Berlina, Budapešti, Vídně nebo Mnichova... a tam by prostě dávalo smysl, aby lidi jezdili spíš vlakem než letadlem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam