• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    AIAX: Zrovna to Charisma mi přišlo úplně mimo. Celý od krve se umyješ před tou mlynářovou dcerou, převlékneš se do měšťanského, ona tě celou dobu pozoruje a pak ti řekne, jak ti to sluší. A obecně mi tam chyběl nějaký systém presetů pro oblečení a vybavení. Chtěl bych tam něco jako "jedu lovit vysokou", "jedu do Sázavy za černoprdelníkama", "jedu vyzabíjet Kumány", "jedu krást v noci" atp. Tohle neměli vychytané. Snad se to zlepší. Celý ten inventář byl otravné zlo.
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    HC obtiznost a vsechny negativni perky byla ta nejlepsi vec ever. Doufam, ze to bude dostupne hned od zacatku.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    BUCKOWSKI: AIAX to shrnul víceméně přesně. Prostě nezkušenost designérů herních mechanik. A to jsem to taktéž prošel na HC obtížnost.
    AIAX
    AIAX --- ---
    BUCKOWSKI:
    - celkem snadno můžeš rozbít ekonomiku a do pár hodin si koupit krále Václava i s Pražským hradem.
    - pokud nehraješ na Hardcore tak většinu skillů leveluješ příliš rychle, i když se moc nesnažíš. Když se snažíš, jsi ještě před Přibyslavicemi nezastavitelný, neviditelný, nepolapitelný, neodolatelný tank, který se ze všeho vykecá líp než pražský politik
    - master strajky dělají ze soubojáku bramboračku (což nedávno přiznal i sám Viktor)
    - rubec proti více než jednomu panákovi se nakonec nějak naučíš, ale že by to byla kdovíjaká bžunda, to se říct nedá
    - komba jsou lautr k ničemu - proti polonahému Lojzovi s vidlema v ruce je nepotřebuješ a proti borcům v plné plátové jsou spíš na škodu, protože protivníci je berou jako vítanou příležitost k master strajku
    - čtení probíhá strašně rychle, všechny související perky vypadají, že byly designované na mnohem pomalejší čtení, ale pak to zrychlili, takže většina perků je teď k ničemu
    - na to, kolik různých způsobů manipulace s Charismou existuje (šaty, šperky, mytí, praní prádla, perky, jídlo, kůň, pes, různé statusy atd., jako fakt hromady), se charisma checky objevují dost málo a většinou nejsou moc podstatné
    - ten systém reputace je hodně vratký, kolikrát je člověk obviněný ve městě, kde nic neproved (jednou mi visela ikona vězení nad dávno vypálenou Skalicí)

    Na tyhle věci jsem během hraní remcal nejvíc, ale stejně jsem se bavil parádně, hlavně na Hardcore. Fakt doufám, že Hardcore bude i ve dvojce.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    HUGH_BOYLAN: nějaký příklad nyvyvážených herních mechanik?
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    Mňo, vypadá to ale moc pěkně. Snad to bude fungovat, KC:D mne celkem bavilo, ale bylo tam příliš drobných a otravných chyb a nevyvážených herních mechanik.
    TOFI
    TOFI --- ---
    Exkluzivně: Co vše nám Dan Vávra (ne)řekl o Kingdom Come 2?
    https://youtu.be/vHePyNq4SX4?si=Jb7-06T947Smju--
    TOFI
    TOFI --- ---
    Reportáž: Jak se dělá Kingdom Come: Deliverance II. Podívejte se do zákulisí Warhorse [ENG SUBS]
    https://youtu.be/ZwKGHbzge2A?list=PLRtoPkYZv7_a7rQ5UzueTmTzU2Hspu4mY
    AAZAZEL
    AAZAZEL --- ---
    AIAX: ja jsem videl dokument o jednicce, kde rika, ze meli na vyber 6-7 enginu. Vyber enginu byla vedecka prace, vybrali CryEngine, protoze mel hezke stromy. A podobnych hlasek tam ma vic.

    Deliverance: The Making of Kingdom Come
    https://www.youtube.com/watch?v=gyrR37s-N5Q
    AIAX
    AIAX --- ---
    JUNGLER: No konečně, čet jsem a viděl už několik rozhovorů, ale na ten Viktorův jsem čekal nejvíc.

    Pamatujete někdo jeho přednášky o KCD1 kdysi dávno? Škoda že už nejsou.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Zajímavej rozhovor s Bocanem o KCD2

    Viktor Bocan o Kingdom Come: Deliverance 2: Přidali jsme dřevcové zbraně, tvrzí k dobytí bude dost | Reflex.cz
    https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/124384/viktor-bocan-o-kingdom-come-deliverance-2-pridali-jsme-drevcove-zbrane-tvrzi-k-dobyti-bude-dost.html?
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    PUEBLO: Hele ono asi i v reálu nebude úplně easy vzít paklíč a bez tréninku vypáčit zámek. Tohle je jeden z aspektů, který dělá tu hru výjimečnou. Prostě když ti nejde páčit zámky a nechce se ti to trénovat, tak to nedělej a zaměr se na jiný aspekty hry. Imho průměrný středověký hromotluk taky zámky páčit neuměl :)
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    BUCKOWSKI: Ano na PC jsem neměl problém s počáteční obtížností. Udržet pozici zlaté kuličky gamepadem na konzoli je mnohem těžší než myší
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    BUCKOWSKI: ani na PC to neni hracka, asi jde jenom o zvyk, jestli dokazes presneji/tychleji ovladat mys anebo joystick.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    PUEBLO: Když se to Jindra naučí, tak je to s prstem v nose v taky. Ale dokud má v nízký skills, tak je to peklo.
    A stejný je to s hráčem. Prostě chvíli trvá, než dostaneš do ruky v ten grif.

    Jako v na PC je to lehký hned od začátku?
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    AIAX: Dík mrknu
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    DEEFHA: Hehe zkusím to ještě :-))
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PUEBLO: Na PS5 ne, ale na XSX to bude vypadat podobně, řekl bych. Lockpicking se dá natrénovat - když to přes počáteční nadávání zvládla i moje mladá, tak to už zvládne každý :-)
    AIAX
    AIAX --- ---
    PUEBLO: IIRC v nastaveních můžeš zapnout "snadný lockpicking" nebo tak něco.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    Hrajete to někdo na playstation? Ja zjistil ze to mám v knihovně tak jsem to zkusil a na ps5 to fakt vypadá pekne ale ten lock picking???

    I truhly na úrovni Velmi snadné které jsem na PC otviral s prstem v nose jsou na gamepadu pro mě velmi frustrující a možná to kvůli toho zas smažu 😢😂
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam