• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: a kam to aktualne dopadlo?
    YORK
    YORK --- ---
    CYBERWOLF: I tak je to fajn. Nebejt na to sám je důležitý.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    YORK: Tým je možná silné slovo - kamarád mi občas vypomáhá s frontendem. Což je super, protože to dokáže udělat hezký za třetinu času, co já bych to dělal hnusný. Ale jinak to pořád dost stojí a padá se mnou.
    YORK
    YORK --- ---
    CYBERWOLF: Píšeš to v množnym čísle. Znamená to, že se ti podařilo nabrat někoho do týmu?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Sepsal jsem, jak se to za poslední rok pohnulo a tak
    Rok vývoje Mrtvého draka – Blog | WebGame.land
    https://blog.webgame.land/2020/12/28/rok-vyvoje-mrtveho-draka/
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: allodium uz dochystalo ;) uz jsme nabrali... ale visjak, my uz jsme tedka uspesna firma... to neches... zadnej undergroud...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Allodium asi zase něco chystá
    REMOTE - JS Online Game Developer | Allodium
    https://www.startupjobs.cz/nabidka/25980/remote-js-online-game-developer
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    CYBERWOLF: Tomu nerozumím, jsou to CSS nástroje pro layout. Zvlášť grid je dokonalá magie, ale je fakt, že v pracovních projektech jsem si zatím vystačil s flexboxem.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ETHAN: ty dva znám a na rovinu - takhle se kamarádi nechovají :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    CYBERWOLF: Jen bych rád řekl, že dnes už pořadí na obrazovce a pořadí v DOMu nemusí být to samé. Flexbox a grid jsou tvoji kamarádi.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Ani ne. Je to o alokaci zdrojů a velká granularita je potřeba. V první řadě proto, že ty lidi potřebuješ rozstrkat do 15 škatulek (respektive 18, když budeme armádu počítat každou jednotku zvlášť). V druhé řadě proto, že se ty lidi v profesích zacvičují a to by v malých číslech buď šlo moc rychle, nebo vůbec. Pomalé zacvičování je důležité, protože to má bránit strategii, kdy se před válkou všechno zboří, ze všech lidí se udělají vojáci/mágové/zloději a po válce se zase všechno propustí a pošle vydělávat na další válku. Chci aby tahle strategie nebyla výhodná, nebo přinejmenším nebyla jediná vhodná. Pak by taky to království mělo časem růst a není tu žádný tvrdý limit na velikost (když nepočítáme velikost integeru a podobná technická omezení). Reálně tam ty desítky a možná i stovky tisíc budou.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    hm 90k lidi je imho dost :) neni lepsi mit min lidi (jednotkt/desitky) a ty rozdelovat? jeden pandulak muze bejt x tisic
    imho to budes mit jednodussi k tomu udela ui
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: jako já si to předem rozvrhnu, ale prostě papír není praxe. Na něco se prostě přijde až když se to vyzkouší. Třeba na přehazování lidí mezi profesema jsem tam dal slidery, což je super... dokud teda nemáš někde 90 000 lidí a nechceš jich tam jenom 89 000, to na tom mobilu prostě netrefíš. Nebo se třeba ukáže, že něco co je dole je potřeba víc, než něco co je nahoře a tak se to přehodí a pak je zas problém to poskládat na desktopu. A tak.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: musis delat UX navrhy nejdriv... delat to a pak zjistit, ze to je blbe... to je smrt totalni...
    klidne posli nejaky nahledy a ja ti klidne napisu, ze to mas cely blbe... ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: no jo, jinak bych se neobtěžoval k tomu psát blogy :) Jde to teda poněkud pomaleji než jsem si představoval. Hrozně se patlám s frontendem, aby tam byly všechny informace co jsou potřeba, dalo se v tom vyznat na mobilu i na desktopu a šlo to ovládat jednou rukou. To jsou na jednu stranu docela náročné požadavky a na druhou stranu to moc neumím, takže to nějak udělám, zistím že je to blbý, tak to předělám, zjistím že je to ještě horší, tak to předělám ještě a je to lepší, ale pořád to ještě není ono... a tak.

    Pak mi do toho teda ještě hodil trochu vidle koronavirus, protože mám spoustu práce a nemám tak moc čas na kříšení draků. Ale zase mám prachy, takže si nemůžu stěžovat.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: a pokracuje nejakej development?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Vykopávky pokračují
    Profese a ekonomika Mrtvého draka – Blog | WebGame.land
    https://blog.webgame.land/2020/08/04/profese-a-ekonomika-mrtveho-draka/
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Objevil jsem takovou svéráznou hru:
    Supercesko.cz
    https://www.supercesko.cz/

    A vhzledem k tomu, že ve zdrojáku jsou funkce a proměnné pojmenovávané česky, tak to asi nebude nějaký přeskinovaný engine zkrachovalé mafia hry, ale někdo tohle všechno zřejmě opravdu napsal.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Mrtvý drak a jeho území – Blog | WebGame.land
    https://blog.webgame.land/2020/03/20/mrtvy-drak-a-jeho-uzemi/
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Vítej ve světě Mrtvého draka – Blog | WebGame.land
    https://blog.webgame.land/2020/02/13/vitej-ve-svete-mrtveho-draka/

    Příště už napíšu i něco konkrétního. Slibuju :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam