• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LWEEKAndroid development
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    ROLAND: přehrávač by nestačil VLC?
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    DRIZDIK: Díky za info.
    Takže na základě tohoto ROLAND: by se ten přehravač hudby, dal sfouknout dobře funkčně během měsíce?
    Nebo by bylo odhadem potřeba trochu více času?
    Tedy ještě jedno uskalí bych očekával v grafice a škálovatelnosti.
    Ve vývoji aplikací přímo pro Android se vůbec neorientuji jak to přesně funguje. Jen jsem kdysi zkoušel v Unity u té mé hry udělat build pro Android, a kupodivu ta hra se rozběhla a dala se i nějak ovládat, i když to nebyl build určený po android, ale PC. Ale počítal jsem u té své hry i s možností portu na mobil a aby bylo potřeba udělat jen minimum změn a víceméně to jen nějak „doladit“. ;)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    U toho přehravače, nepotřebuji myslím si nic příliš komplikovaného? Ideálně zdarma, no ads - no spy, schopnost přehrávat složky, užitný pěkný jednoduchý design a funkčnost, přehrávání na pozadí. A pak takové ty funkce jako opakování přehrávání jedné skladby dokola, nebo shufle, možnost vytvořit si paylist. Zobrazení složek i bez složek, řazení abeceda, čísla nebo pořadí dle složení playlistu a prstem možnost přetáhnout na jiné pořadí požadovanou skladu.

    Nepotřebuji vyhledávání dle interpeta, alba. To řeší složka. Nemuset řešit aktualizace (kdy se mění funkčnost, layout) a podobné hovadiny. Nechat to zdarma a vymyslet případně nějakou formou donate, když bude chtít někdo poděkovat a že mu ten přehrávač bude vyhovovat a přispět autorovy na chleba.
    U toho donate je mi jasné že to přes googleplay neprojde Něco málo jsem si kdysi zkoušel zjišťovat.
    Problém je taky že nemám finance abych si někoho mohl dovolit zaplatit. A nevím jestli budu mít štěstí že by se mi povedlo někoho. Moje hra finančně nevyšla abych to mohl aplikovat z ní.

    Jsem unavený s toho neskutečného byznysu a různých sh. praktik. Neustálých aktualizací a změn směrem a tlakem k tomu ždímat z lidí co nejvíc peníze.

    U toho úkolovníku by mi stačilo když by sám byl jako jednoduchý kalendář. I když asi ten googlovský a synchronizace s ním a případně že při kliknutí na daný ukol by se pak otevřel on, by bohatě stačil a asi i ta synchronizace by nemusela být problém?
    Hlavně aby se úkoly aktualizovali a byly neustále ondate. Takže nějaké složitější linkování s něčím dalším nepotřebuji.
    Jen prostě kliknu na mobil a otevře se mi hlavní screen a vidím. (nenašel jsem nic co by mi vyhovovalo a hlavně bylo 100% funkční, bez reklam a optimálně zdarma. Kdy nemám ve funkčnosti žádnou jistotu ani u těch placených, kde už navíc chtějí obvykle měsíční poplatky.
    Tak že bych tam měl dlaždici 4x1, 4x2 až 4x4. Nahoře hodiny, a dole 4 ikony (telefon, sms, prohlížeč, foták apod.)
    Něco jako viz obrázek, tohle mi prostě plně vyhovovalo a fungovalo.
    https://morningpaper.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/2008/02/07/nokia_wm.jpg
    A hlavně bylo to v zdarma už vbudováno v systému, žádné hledání a doinstalování. Vše co jsem potřeboval už jsem v telefonu měl, max jsem si stáhl nějakou tu hru nebo nějaký dodatečný prográmek.


    Jako pro mě Windows Mobile 6.5 se nejvíce blížil celkově tomu co bych v mobilu potřeboval a co mi u současných mobilů chybí.
    I když chybí mi i mobil s uzamykatelným tlačítkem pro zvednutí a položení hovoru a pohodlná HW klávesnice.
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    ROLAND: přehrávač by byl asi velmi jednoduchý a bude i spousta ukázkových implementaci. Záleží jak složitý si vymyslíš playlist managment a podobně
    Ten ukolovnik/kalendář je ale část kde bych čekal nějakou složitost, případně integraci s kalendářem, upozornění a podobně což může zabrat spoustu času a práce a testování
    Úskalí bych nehledal, pokud nebudeš chtít řešit nějaký streaming, drm a podobně, případně u ukolovniku záleží jak složitý si vybereš model synchronizace mezi zařízeními.
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Ahoj, prosím jak náročné by bylo vytvořit - MP3 přehravač a případně kombinovaný s přehráváním videa? A kalendář - respektive úkolovník. Strašně mi schází to co bylo kdysi ve Windows Mobile 6.x,
    Když má někdo potřebný skill a dostal by jasné podklady zadání, kolik času by ten vývoj asi tak zabral?
    A jestli tam není ještě nějaké úskalí v podobě knihoven/kodeků atd.
    BROWN_ALEX
    BROWN_ALEX --- ---

    Ano, tento základní článek je o propagaci v obchodech s aplikacemi. Před spuštěním aplikace je však lepší vypracovat strategii propagace. Nemůžete si jen přečíst jeden článek a začít aplikaci propagovat. Právě o tom mluvím, Marketingová strategie pro mobilní hry je dobrým návodem, jak vytvořit propagační strategii.

    FERRENC
    FERRENC --- ---
    BAT: Taky se nedokážu zorientovat, tak raději ani nereaguju. :)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    BAT: ve svete post-faktickem :D ... kazdopadne jsem nevtipkoval
    BAT
    BAT --- ---
    MIKULAS: V jakem svete to zijeme, kdyz uz se ani neda s jistotou poznat, zda se jedna o vtip :-)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    FERRENC: k hromade zde relevantnich duvodu proc to nepouzivat pribyl dalsi - od COVIDu je Face ID nepouzitelne, protoze to museli upravit tak, by to fungovalo s rouskou
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    DRIZDIK: Plus heslo jsi schopný invalidovat a vygenerovat si nové celkem levně pokud víš že , ale plastika vyjde trošku dráž.
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    FERRENC: Nosíš svoje hesla viditelně na veřejnosti? Má k tvým heslům přístup kdokoliv se dostane "on premises" a ty spíš (žárlivá manželka) nebo třeba nejsi při vědomí (někdo kdo tě jebne po hlavě venku)? Úplně raketová věda to není, ale teď přichází generování obsahu a 3D tisk, což u MS stačí obraz, u Apple je třeba 3D model.
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    BAT: Asi jsi mě nepochopil. Než budu Face ID důvěřovat, abych si ho nastavil na citlivé bankovní aplikace atp., tak chci vědět, proč ho označují za méně bezpečné přihlášení.
    BAT
    BAT --- ---
    FERRENC: Tak stara dobra klasika, uriznout hlavu a soupnout do mrazaku, asi nikdy nezklame.
    Nebo si toho cloveka vyfot a udelej si z toho masku.
    Nebo misto skladovani hlavy v mrazaku, ji naskenujes do 3D, vytisknes na 3D tiskarne, pak namalujes, a voila - nemusis skladovat hlavy v mrazaku.
    A nebo toho cloveka popros at ti to odemkne sam, lide jsou vetsinou pomerne ochotni (nekdy to pry jde i bez kladiva).
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj, máte někdo tip na "How to beat FACE ID/Recognition"? Nejlepší obrana je znát slabiny SW, takže se snažím najít nějaké návody, jak to obejít, ale chápu, že ty výsledky Google asi trochu koriguje = resp. není snadné něco relevantního vygooglit. Díky!
    GEGE
    GEGE --- ---
    JOHNY_G: Taky dobry, diky :)
    JOHNY_G
    JOHNY_G --- ---
    GEGE: S Unrealem mám nulové zkušenosti, ale podle zkušeností s Unity bych šel taky do iOSu, jestli máte na výběr. Nebudeš muset řešit, proč tyhle 2 obskurní, a tenhle jeden extrémně populární chipset nepodporuje zrovna ten nejefektivnější formát textur, a zrovna ten nejlepší shader :-D. Nemluvě o mrdačce s OBB, protože APK na Google Play se musí vejít do 150 MB :-). AAB může být větší, ale pro konkrétní zařízení může vyplivnout max. 150MB APK, jestli se nemýlím.
    GEGE
    GEGE --- ---
    MAKROUSEK: Souhlasim, jsem rad, ze to rikas.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    GEGE: Jelikoz chcete prodat domy, budou vase cilovka zrejme lide, co maji penize. A u takovych je vetsi pravdepodobnost iOS.
    GEGE
    GEGE --- ---
    Zdravim vespolek. Jdu sem s prosbou o radu. V pristich mesicich chceme vyvinout jednu appku v Unreal Enginu a ji exportovat pro mobilni zarizeni. Appka bude slouzit k prezentaci jednoho letniho resortu s domy na prodej, takze pravdepodobne za 2 roky nebude mit vyuziti. Rozhodujeme se mezi iOS nebo Androidem. Nikdo z teamu s tim momentalne nema zkusenosti. Snazim se ted ziskat dostatek informaci na to, abychom se rozhodli, ktery OS a ktery store bude lepsi. Dokazu si predstavit, ze taky optimalizace pro ruzna zarizeni bude slozitejsi resp snazsi.

    Mate nekdo zkusenosti s vyvojem jak pro Android, tak pro iOS? Da se obecne rict, ze pro jeden z operacnich systemu je vyvoj a optimalizace jednodussi? Je vetsi pain udrzovat aplikaci v AppStore nebo iOS?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam