• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    Tak nejspíš vyřešeno, sehnal jsem všechny čtyři čidla vejšky, zadní vypadaly dobrý, ale přední jsou dost zatuhlý a na jedný straně byl uhnilej ten čep co drží tu plastovou tyčku, a auto se spokojeně nafouklo, dle diagnostiky vše drží, základní nastavení podvozku proběhlo a snad teda hotovo :) kdyby někdo chtěl rozdělovací kostku nebo jednotku vzduchu s E na konci, ozvěte, vyměnim třeba za cigára :)
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    Ahoj, A6 Allroad C5, 2003, 2.5 132 kW. Jedu, prejedu sranky a najednou auto padlo, nejdriv se rozblikaly spodni dve zeleny diody vejsky plus ta pro snizovani, vzapeti i zluta kontrolka vejsky na budikach a auto uplne lehlo. Mechy jsou nedavno meneny, hadicky k nim taky, v kompresoru (kterej je pul roku starej) sem vymenil valec, ojnici, tesnici krouzek, odvezl ho do firmy na repas kde merili tlak a fouka jako novej. Koupil jsem novou rozdelovaci kostku a porad ta sama situace - kompresor fouka, ale auto se nehne ani o milimetr. Diagnoatika nejdriv psala ze kompreaor se vypina z duvodu prehrati, po vymene kostky pise, ze nebyla dosazena nejaka horni mez.Pri nastartovani blika zluta kontrolka na budikach, nejspodnejsi zelena dioda vejsky, blika i dioda zvedani, ale po chvili zhasne a jen blikaj ty prvni dve zmineny. Zbejva uz jen ridici jednotka a cidla vejsky na kolech, nebo vas napada jeste neco, nez to poslu dal do sveta nebo rozprodam na dily? Diky :)
    LYNCH
    LYNCH --- ---
    LYNCH: kvuli tomu jsem dostal technickou pouze na mesic
    LYNCH
    LYNCH --- ---
    Zdravim. Filtr v mobilu mi nic neukazuje. Prestali fungovat budiky. Kdyz uz se podari sehnat z bazaru jak je financne nakladne je pripojit? Pry se musi resit imobilizér nejaky pin atd. Vubec tomu nerozumim. Jakýkoli novejsi odkaz, rada bude skvela. Dekuji
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SKAFF: já sem nakonec vzal to, co mi do toho lili na poslední servisce. ;) Nějakej shell
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Máte někde v Praze šikulu na výměnu oleje?

    Rozsvítil se mi servis a jako bonus to ještě před pár dněma zahlásilo minimální stav oleje. Takže to potřebuju řešit a můj dvorní servisák je asi na rybách.

    Btw. protože to nejspíš do konce tejdne nestihnu a víkendu potřebuju jezdit - Jakou značku oleje nalejváte do Audin? Viskozitu a doporučenej typ jsem našel v příručce. Jen netušim jestli Shell, nebo Castrol. Musim tam nalejt aspoň litr...
    BUQOY
    BUQOY --- ---
    na půdě sem vytáh ještě nějaký zbytky z dutníka...kdyby měl někdo zájem o světlo, haupnu a masku na audi 100 . . .
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DUB: Kdyžtak kontakt PM, díky. :)
    DUB
    DUB --- ---
    JOHN_LENON: Ja mel ted a5 v servisu az ve vrchlabi. Na fb v klubu mi to jeden typek doporucil a sem spokojenej. Delal mi novou spojku a menil lamely tak muzu doporucit. Dela jen audi :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Pánové, dotaz: Po diskuzi s autorizákem sem si tedy už definitivně přiznal, že se mi loučí měchy na mé A7. Trošku mě překvapilo, že mi servisák u Klokočky tvrdil, že výmeňa měchů na zadní nápravě vyjde komplet s prací na 30 k. Což je mi nějaký podezřelý. Čekal bych dvojnásobek. Co myslíte?

    Plus, Praha a okolí, někdo, kdo je opravdu schopnej tohle kvalitně udělat?

    Po zkušenosti s autorizákama sem k nim maximálně nedůvěřivej. A auto Beky dělá jen BMW...
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DIGITALISMEK: pokud si dobře pamatuji, 2.7 je zmenšena 3.0 kvuli nemeckemu systemu pojištění, jinak ten motor jinou vyhodu nema.

    jeste mam pocit, ze se do nich davaly jine prevodovky, nez do 3.0. ale nejsem si jist, jestli to platilo u audi obecne. (moje zkusenost je z a6)

    takze bych uvazoval u v6 jen o 3.0.


    a dvoulitr? tak je to neustale variace na passat v kombajnu s ropou. neurazi, nenadchne.

    ale mozna bych radsi hledal dvoulitr s mensim najezdem.
    DIGITALISMEK
    DIGITALISMEK --- ---
    Ahoj, mam takovou technickou, co si vsechno pohlídat při koupi 2.7 tdi z 2009? nebo se nebát i 2.0 tdi ? Německej autobazar by nemusel být podvodnej ne? :D https://www.mobile.de/...2009,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear,exc:black/pg:vipcar/268546508.html nebo věřit místnímu "Jardovi" ? :) https://auto.bazos.cz/...ne.php?fbclid=IwAR07wZ2Fg0I2aoPKoZap0vV_IJDM5nqlSBbLecAQbDVjA3ERTCFCMj2uoxg
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    DUB: Olej mi měnili v tom autorizáku, plus celou mechatroniku (je to nějaká sada) a problém nezmizel... Řešil jsem to ještě s nějakým chlápkem z Brna, který taky říkal, že to bude nějaké čidlo uprostřed převodovky, ale pořád na to neměl čas a nechtělo se mu do toho pouštět, dokud se to neobjeví na diagnostice. Ale jak říkám, neměl jsem na to pak už nervy ani čas to řešit, tak audinka šla.
    DUB
    DUB --- ---
    BELIEVER: A zkousels vymenit olej v prevodce? Na nakym foru sem cetl ze nekdo vymenil nakej senzor a zmizlo to.
    DUB
    DUB --- ---
    BELIEVER: to zni jak slusnej horror :) kazdopadne diky za info, zacnu radsi preventivne resit opravu a jestli nikoho nesezenu kdo by vedel co s tim, tak to taky asi poslu do sveta kdyz se mi to ted objevilo poprve a vse facha :D
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    DUB: Přesně tohle jsem zažil taky, A5 2.0 TFSI 155 kW quattro S-Tronic. U mne to začínalo nenápadně, občas se stalo, že při řazení "D" nebo "R" převodovka lehce cukla, než tam kvalt padl. Pak se jednou za čas začala objevovat tahle hláška (když svítí, řadí to jen liché stupně, takže se s tím moc jet nedá). Pak se to zhoršovalo a ke konci v podstatě do zahřátí převodovky hláška skákala pokaždé. Po vyskočení hlášky jsem musel vypnout a zapnout motor, pak to zas chvíli fungovalo. Diagnostika nic neukázala (mám to daleko do servisu, prý se to možná vymazalo po ujetí 100 km, což mi přijde zvláštní).

    Byl jsem s tím v autorizáku v Brně, kde to ale nebyli schopní vyřešit (nejsem expert, ale moc dojem tam na mne neudělali, už bych tam znova nejel).

    Měl jsem pak ještě nějaké nabídky to řešit přes různé mechaniky, co se na dvojspojky specializují, ale neměl jsem na to nervy a Audinu jsem poslal do světa i s vadou.
    DUB
    DUB --- ---
    na A5 s stronik se mi pri popojizdeni v kolone a nasledny zarazeni zpatecny vyvolala hlaska "gearbox malfunction you can continue driving". na par vterin a zmizla po vyrazeni. rychlost tam byla a couvalo to. od ty doby nic a auto radi jako dycky dobre. tak sem to dneska s kamosem pichnul na diagnostiku s tim ze me zajima ten error kod, ale zadnej tam nebyl.
    stalo se to z vas nekomu a mam to nak resit nebo na to kaslat?
    ZDN58
    ZDN58 --- ---
    ANASTAZIA: dik za odpoved :) ta 8L me laka hlavne dostupnosti a udajnou vetsi spolehlivosti tehlech motoru, asi bych dosahnul i na prvni generaci s 2.0 TFSI, ale slysel jsem na to celkem pomluvy ohledne spolehlivosti tech motoru. Jinak se mi to novejsi auto libi vic, se starsim ale bude vetsi budget na servis, coz se mi zda rozumnejsi.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    ZDN58: Melo by to bejt vpoho, je to naboostovane 1.8T takze hlavne kontrolovat jestli to maze a nebo preventivne vymenit olejove cerpadlo/vycistit saci kos. Zbytek jak u kazdyho jinyho turba...
    ZDN58
    ZDN58 --- ---
    ahoj, premyslim o stary S3 (8L) 165kw haldex, ma nekdo zkusenosti? mel bych to jako daily, najezd cca 15 rocne. Trochu me desi, ze je to uz takovej starej pekac, ale na druhou stranu by na to snad mely bejt v pohode dily.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam