• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEETOYOTA


    Toyota. Logo Toyoty jsou tři elipsy tvořící dohromady písmeno „T“. Dvě vnitřní elipsy symbolizují protnutí srdce značky se srdcem zákazníka. Vnější ovál představuje svět, který Toyotu obklopuje
    rozbalit záhlaví
    GLOBETROTTER
    GLOBETROTTER --- ---
    CRA: Buď rád, že tam nemáš třeba tohle :-)))
    Reverse sound parking JDM yamate kudasaiiiiii.....
    https://www.youtube.com/watch?v=j0ngCt-Hd2o
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CRA: hir2 mi pripada jako H11 "vylepsene" o kloub.
    Nasel jsem treba tyto: OSRAM COOL BLUE INTENSE (NEXT GEN) HIR2 PX22D 12V 55W

    My jsme pouzivali night breakery hlavne kdyz manzelka jezdila pres zimu rano (po tme) a vecer (po tme) cca 230 km denne, pak nam night breaker vydrzel 3-4 tydny .. jeste ze dokazu zarovky vymenit za 3 minuty :)
    CRA
    CRA --- ---
    SEJDA: na tom Aurisu je jeste nestastny, ze zarovky jsou HIR2 (zlaty H11!!), ktery jsou drahy jak prase a treba Osram Night Breaker se HIR2 ani nedela.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CRA: to je fakt pekna spotreba. my se s priusem 2012 nevime dostat pod 5.
    Pipani mame taky, nikdy jsem to neresil. Ani malemu diteti to nejak nevadi.
    Halogeny jsou krok zpet, jestli sis uz zvyknul na LED. Do paticw H11 existuji i led ale nejsou homologovane. Musel bys zadat o schvaleni.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    CRA: diky za info. Ta spotreba je pohoda, ja se u 1.6 benzin Valvematicu dostanu pri intercity presunech na predpisovyho klobouka s rodinou max tak na 5.5 - 6litru, coz m ale na atmosferu prijde porad cajk..
    Ve meste to samozrejme litá a tvoje spotreba je pro me z říše fantazie, ale ono se chce s tim motorem naučit jezdit - zezacatku to bylo hodně pres 9 litru, a říkal sem si kde je tech normovanych 7.9l, ale jak si clovek zvykl na to vlazny chovani v nizkych otackach a letargickej elekronickej plyn + zacal vyuzivat ten asistent razeni, tak dneska se běžně dostanu pod 8l běžně, vcera i 7.2l.. Tj. Oproti hybridu furt někde hodně jinde :-), ale zas pri dálničních 130kmh je vevnitř oproti hybridu (jak potvrzujes) klid a mir, coz byl i jeden z důvodu, proc sem sel do atmosfery..
    Do města mam oturbeny elektrokolo, tohle jsem chtel hlavne na delsi pohodlny cestování..
    CRA
    CRA --- ---
    PSYSBEE: Spokojeny zatim maximalne. Je to kupovany jako druhy auto na neodkladnou jizdu po meste, do prace a kratsi vylety s detma po okoli, hlavne tedy pro manzelku (druhy auto OIII Combi 1.8TSI). Ted mame druhy auto v servisu a tak jsme s Aurisem byli i v Krkonosich a spotreba 4.3l/100km ve ctyrech a plnym kufrem je fakt smesna (presneji tam 4.4l, zpatky 4.2l). Jinak po meste a okreskach i za 3.5l. Na dalnici samozrejme zadny zazrak a zvukovy projev pri vetsi akceleraci je vcelku srandovni, nicmene s tempomatem 120-125km/h pekne na klobouka a no stress :)) Jediny co bych vytkl jsou asi svetla, oproti full LED ve skodovce je to bida, nicmene mozna je to jen staryma halogen zarovkama, tak uvidim az tam dam nove.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    CRA: a jak si jinak s hybridem spokojen?
    Ve meste asi super, le co dalnice? nekde sem cetl, ze tam to neni uplne ideální..
    CRA
    CRA --- ---
    PSYSBEE: jinak tedy mam na mysli hybrida. Je mozny, ze jina motorizace to ma jinam (to jsem se docetl na foru). Louwman Praha to pry umi vypnout, tak se tam stavim.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    CRA: hele tak recenzí na Aurise jsem par precetl, pred i po koupi, ale tohle fakt ctu poprve..
    Tak diky bohu, ze ten muj to ma vyple, staci kdyz na mne řvou sensory pri zajizdeni do řady... (nastesti se daji ztlumit, ale uplne vypnout je taky nechces, park. kamera neni vsespasna)
    CRA
    CRA --- ---
    PSYSBEE: jojo pipa, ale to je vcelku znamy "nesvar" (je to zminovane prakticky v kazde recenzi na Aurise). Jestli to nemas novy, tak to uz dost mozna nekdo nechal vypnout.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    CRA: tobe to pipa? mam 2018 a pipaj mi az parkovaci sensory, když mam neco za prdeli apod.
    CRA
    CRA --- ---
    Ahoj, nejake doporuceni na diagnostika ktery odpoji pipani pri zarazene zpatecce na Aurisu 2016? Nejlepe Kladno, Praha a okoli. Diky moc.
    FLAD
    FLAD --- ---
    CUKI: Corolla hybrid 2020. OK, mrknu.

    Vypadá to, že nový modely (alespoň pro nějaký trhy), to maj řešený líp. Třeba, že ty USBčka koukaj vzadu za opěrkou u klimatizace, takže si alespoň lidi vzadu mohou nabít zařízení. Nebo si to spolujezdec píchne dozadu, a s rozumě dlouhým kabelem je to cajk.

    Vono, i v tý opěrce se to dá, ale já na cokoliv v ní instantně zapomenu, takže tam dávám maximálně sušenky.
    CUKI
    CUKI --- ---
    FLAD: co máš za auto? Já viděl dost levně na ali USB přímo do slotu na nějaké spínače. Ale jen na nové modely co maj jinej rozměr těch slotů :-(

    Já jsem hlavně alergickej na autozásuvky, to musel vymyslet děsnej kokot. Teď řeším u obytky že přejdu na něco jinýho.

    Pokud ji máš ale v opěrce, a nevyhovuje, tak bych na ní jen napojil jednu další jinde, než abych ji úplně rušil. Mě třeba v opěrce smysl dává.
    FLAD
    FLAD --- ---
    CUKI: Dík, já jedu za dva tehdy do servisu, tak se zeptám. Jako, kdo vymyslel dát USB a zapalovač dovnitř opěrky, takže buď máš jen jedno USB, nebo věcně zapomenutej telefon v zaklapnutý opěrce, to fakt nechápu.
    CUKI
    CUKI --- ---
    FLAD: Za mě je lepší vyvézt novou zásuvku. Většina aut má stejně vyveden další okruh například pro historický nešvar autozapalovač.
    Rozbočovač dělí výkon mezi dvě zařízení, což je dost omezující.
    FLAD
    FLAD --- ---
    Jsem tu správně v oddělení stížností na jakýsi autoservis?

    Pokud ne, a je to diskuse o Toyotách, nemáte někdo zkušenosti s USB rozbočovačem, kterej můžu dát do usb portu, abych já mohl mít android auto, a spolujezdec si mohl nabíjet telefon? Nebo můžu vzít první, co uvidím v obchodě?
    CUKI
    CUKI --- ---
    TOMASS: Auto bylo o poznání mladší než mé a najeto taky mnohem méně, ale o to nejde, prostě mi ta cena přišla hodně neadekvátní tomu, co se prodávalo, kdybych to přirovnal k tomu, co jsi mi nabízel ty, tak min trojnásobek. Jasný je to ber a nebo nech být, ale já potřeboval odjet se všemi díly, abych dal dohromady auto. Není to pro mě zrovna za rohem. Proto jsem kejvnul i na tu cenu za použitý díl dražší než v obchodě.

    Ale jsem rád že jsi zpátky, s tvejma cenama i ochotou jsem spokojenej byl.
    TOMASS
    TOMASS --- ---
    CUKI: Věci jsou použité z 20 + let starého auta. Nemůžeš čekat stav nového. V chladiči může být cokoliv to já neovlivním. Pokud se ti cokoliv z dílů nelíbilo bylo jenom na tobě se rozhodnout jestli si je koupíš nebo ne. Reklamace se u nás vyřeší i zpětně pokud si člověk nevzpomene za rok. Jak to bylo domluvené netušim. Tím bych to asi ukončil. Jinak jsem pořád taky a pokud někdo něco. Napište mi, pokusím se vám vyhovět.
    CUKI
    CUKI --- ---
    TOMASS: Já taky napsal že poprvé jsem spokojen byl (vlastně to co popisuješ je podruhé) poprvé jsem byl v Hradešíně.

    Pak jsem ti psal a ty jsi se neozval, tak jsem to vyzvedl u nějakého tvého kolegy. Třikrát jsem mu musel volat, protože na psanou poptávku nebyla reakce žádná. Ale vždy měl moc práce a nebo byl jinde (to je pochopitelné, ale proč to nešlo sepsat?) No a když jsem tam po domluvě dojel tak u poloviny věcí zjistil, že je to nepoužitelné nebo to vůbec nemá. Komunikace fakt jak ve středověku. Přední použité světlo z druhovýroby (origo nebylo) stálo asi o 20% víc než v obchodě nové, klimoška je v tak tragickém stavu, že jsem ji dosud raději ani nenaplnil. Z chladiče vyteklo cosi co zdaleka nepřipomínalo chladící kapalinu ani omylem. Dal jsem si s tím dost práce. Za ceny vyšší než bych to sehnal jinde. Fakt zklamání od té doby jsem tam už raději nebyl.

    Věřím, že ty máš jiný přístup, ale neodepsal jsi mi. Myslel jsem že už tam neděláš...

    Ber to jako feedback ostatních co tam pracují. Byl to velice rozdílný přístup.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam