• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHEALAStreaming
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ATOMSK: ja nevim, dneska koupis nejaky samsung s8 nebo neco podobneho s perfektnim obrazem z druhe ruky za dvojku, pokud nepotrebujes nejaky specialni objektiv (dalka/fisheye), netusim, proc se vubec trapit se zrcadlovkou (napajeni, prehrivani, pripojovani... samy opruz). imho
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    SUK: Jako proč ne, ale spíše jsem myslel na technikálie jako IP Webcam apod :)
    SUK
    SUK --- ---
    NAVARA:
    "Jak streamovat z mobilniho telefonu" - hlavne, proboha, ne na vejsku :D
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    ATOMSK
    ATOMSK --- ---
    SMUGI: Ty brďo, to vypadá hodne sikovne. I ty charitativni streamy jsou super :)
    SMUGI
    SMUGI --- ---
    Za sebe rozhodně doporučuji Streamlabs - a to hlavně kvůli mobilní aplikaci, která dovoluje přepínat scény a ovládat mikrofony. Což osobně využívám pro možnost během streamu používat prezentér pro přepínání prezentace.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    A manuály na usecase
    - jak streamovat z mobilního telefonu
    - jak streamovat (ať už tenhle nebo jiný) záznam do firemního notebooku, aby se to tvářilo jako externí webka (bez software, ni ovladačů)
    :)
    ATOMSK
    ATOMSK --- ---
    Mátě někdo zkušenosti s tímhle? https://sparkosoft.com/how-to-use-dslr-as-webcam
    Je vůbec nějaký rozdíl mezi kvalitní HD webkamerou a připojením zrcadlovky jako webcamu? Jde mi hlavně o to, jak to bude pobírat venkovní světlo, protože se bude snímat venku.
    ATOMSK
    ATOMSK --- ---
    Tak určitě by bylo super tam hodit odkazy na streamovací SW (OBS, Wirecast, Butt, SAM Broadcaster) potom určitě mrknout po pár tutorialech, jak se něco má udělat. Potom by bylo super mít aspon jednoduše popsané jednotlivé protokoly od audia až po video.