• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: takze posta :-)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: my nesmime ani naznacovat.. ;-)
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: jj do práce dobrý.

    Zajímal by mě ten roční bonus...to sis koupil za ten bonus nebo jsi to dostal? :-) vím ze pracuješ v cykloobchode tak mě to zajímá :-)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Z moji zahradky - ciste jako ekonomicka a ekologicka nahrada ropožrouta na rychly jezdeni do prace v ramci ročního bonusu od firmy :)
    Takze krom silnyho motoru BAFANG M510 (95Nm, špičkovej výkon přes 700W) a obri baterky 855Wh na 48V, tak jinak vybavou bida, ale to neresim - je to zadax a do terénu mam klasicky trailovy kolo vyladeny me gusta. Tohle pozna tak max. lesni cestu pri vyletu na pivo ke stanku pod Římovskou přehradou.. :-) Jen sem si to dovybavil blatníkama do mokra a podsedlovou brašnou na schování řetězu od ABUSu..
    A možná bude i duchodcovskej stojanek, páč tohle prostě občas potřebuješ rychle postavit a ne hledat o co to opřeš..
    V práci sem stejně rychle jako autem v ranním provozu a navíc příjemně rozpumpovanej a s rohlíkem v xychtě

    ADAM
    ADAM --- ---
    Tak na sramu s 630wh jsem už najel hromadu. Ustálil jsem se na 1500vyskyvych s rozumným šetřením. 2x jsem jel souběžně s orbeou Wilde s bosh a cca 730wh a bylo to tak nastejno s tím, že jsem byl do kopce kapku rychlejší spíš já.


    Extender, co má přidat 40% už mám, ale není kabel. Mají 3 dylky, a ta moje na potvoru zrovna není. S extender en mi to vychází na 2100 vyskovych a to už se bude dát. Možná ani nebudu potřebovat 2...
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Más pravdu, že to asi taky schytal plast pod motorem, precodnik vycuhuje minimálně. Tak asi hilt budu jezdit opatrněji...
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    DUB: občas stim bývá problém. Tam kde jsi to koupil by to měli umět vyřešit,.ikdyz se budou bránit.a tvářit se že to tak dělá občas. Chce to jinou krytku co tam líp zapadne. Někdy je ten odlitek udělaný špatně. Řešil jsem to mockrát.
    DUB
    DUB --- ---
    MAESTRO_007: muj bosch ma tu krytku nabijeni jen plastovou zastrckou co trci, vubec to nedrzi v tech pinech a spis to vlaje, takze vozim elektrikarskou pasku a prelepuju to abych to kalhotama furt nestrejchal. bych cekal od nemcu neco funkcniho ale na takovouhle sracku.
    pripojim ze zena ma Bafang CTM a tam je taky jinej konektor
    MINER
    MINER --- ---
    Kdyby někdo věděl, tak já bych potřeboval Bosch...
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: to by bylo dobré řešit s výrobcem kola. Většinou totiž převodník nepřesahuje přes motor (Bosch) takže rozbiješ plastové kryty akorát. To se dá řešit Custom hliníkovou ochranou ze spodu rámu.
    ADAM
    ADAM --- ---
    PSYSBEE: Tyjo s tím bash guardem jsi me teda nepotěšil. Bez toho neumím absolutně jezdit a na ebiku jak člověk šlape do kopce tak na sutry narazí ještě častěji...
    Asi začnu jezdit jen flowcka, nebo nevím...
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    ADAM: Bosch má svůj, Shimano a Yamaha taky.. o nějaké unifikaci ala USB-C jsem zatím neslyšel..

    ADAM: nevidel sem zatim, ale pokud to uz nekdo vymyslel, podelte se..
    ADAM
    ADAM --- ---
    A další dotaz: dá se na ebike dát bash guard? Musím to rychle vyřešit, pač takhle chainring zničím asi velmi rychle. Už to pěkně nejednou schytal...
    ADAM
    ADAM --- ---
    Mají nějaké značky stejný konektor, nebo má každá značka naprosto proprietární?
    MINER
    MINER --- ---
    Nevíte někdo, jestli není někde kolem Prahy 4 nabíječka nebo kde to najít?

    Zapomněl jsem si jí vzít, a v neděli večer bych potřeboval mít nabito kvůli commuting...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    You NEED to ride this! (and you can) LMX 64 E-Mountain Bike
    https://www.youtube.com/watch?v=oeYr2m3wyd4&ab_channel=Area13
    ADAM
    ADAM --- ---
    MCKIDNEY: Pěkný, akorát na mým ebiku je hazka napájena z hlavní baterky. To mohli udělat i tady. Nabíjet baterku navíc je opruz...
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Trosku porno, ale moderni EBike :)
    Dream Build: Fully CNC Machined eMTB, Pole Sonni
    https://www.youtube.com/watch?v=mzi0cmP9QvI
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: nabijeni trva 4.5h, ale cas problem neni, to mam planovane na noc, kdyz v nem spim. na yt jsem se dozvedel, ze z te powerstation dostanu cca 90%. ale je tam 12v kabel na nabijeni za jizdy, takze kdyz to trochu za jizdy dobiju, tak bych 2 plne baterky z te powerstation mel dat.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    ADAM: jde o to jakou máš nabíječku a jakou max nabíjecí kapacitu snese tvoje baterka… pro příklad- 72v baterky mají dost často v základu od prodejce 2a nabíječku- s tou ti bude nabíjení trvat 8hod, ale můžeš
    Si (pokud to bms dovolí) sehnat i 20a nabíječku a tam si potom nabitá za hodinu a něco.
    Očekával bych nabití na 100 a třeba 80% od takový baterky?

    Ale jako osobně bych doporučil spíš za cca 600kč koupit redukci na nabíjecí stanici pro elektroauta a nabíjet se primárně během cest tam.

    Baterka neni nádrž s benzínem a je lepší se k ní chovat trochu jinak a dobíjet hlavně rozmezí 20-80% rozmezí baterie protože to se nabíjí rychleji než pak finallních 80-100%
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam