• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Duvod proc si lidi stezujou je prave ten ze to neni nic tezkyho, takze vysledek dogfightu rozhoduje mnohem vic v cem si priletel nez skill pilota, takze pvpckari ktery jedou hlavne ship combat jsou dost nespokojeny, ackoliv treba s tim ze ses zranitelne kdyz se chces pokusit zdrhnout etc kvituje celkem vetsina lidi.

    Co treba sere me je ze to celkem slusne zabilo heavy fightery co se tyce hry v parte kde ted je vzdycky vyhodnejsi letet napr ve dvou fighterech po jednom nez dva lidi v jednom. Kazdou takovou vec vnimam v multiplayer hre jako slusny minus, a zrovna ve star citizenu uz tech veci kde te gameplay motivuje hrat spis solo nez v parte uz je dost (napr odmeny za v podstate jakykoliv mise).


    jako tenhle tierlist jako vysledek master modes hovori za vse, doufam ze to dobalancujou nekam kde to bude davat smysl, protoze i pres to ze zamer hodnotim celkem pozitivn, tak vysledek za tim je dost tragickej co se celkovyho balance.
    STAR CITIZEN COMBAT FIGHTER TIER LIST 3.23
    https://www.youtube.com/watch?v=67Dw1QeGZ2Y
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Jeste jsem nezkousel ale nursa prej generuje undersuit s helmou, jako nemocnice…

    Me docela prave bavilo, ze jsem si musel vygrindit na carrack kdyz jsem chtel spawn.. a zaroven to bylo i neco za neco protoze carrack…

    Ted mam pocit ze kazdej si da do kdejaky lode nursu za par set tisic uec a stane se z toho vic casual hra kde smrt nehraje moc roli. Coz me trochu asi mrzi, bavil me ten element ze kdyz chcipnu, budu zase na nejaky space station, nebo v pripade carracku velky lodi ktera je spis handicap nez vyhoda…
    Nastackovat si armory a zbrane do lodi neni problem…

    Ale treba to jeste nejak vybalancujou.

    Ja se proste jen bojim toho aby se z hry nestalo tuctovy casual space shooter..
    a trochu mam bobej pocit aby to nebylo tak ze potrebujou prodat velky mnozstvi nursy, tak ohnou celej core gameplay podle toho.
    BAT
    BAT --- ---
    Kdyby nekdo nejak tapal ohledne Master Modes, tak pomerne primocary a no-bullshit video je tady:
    Star Citizen 3.23 HOW TO - Cruise Control - SCM/Nav Modes - Precision Aiming
    https://www.youtube.com/watch?v=LfR6zF18Q3k
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Bylo to fakt naprosto uzasny.
    Mozna jsme se nejakym omylem dostali na Robertsuv soukromy server nebo co ;-D
    Kazdopadne se jednalo o vyjimecnou situaci, ktera se asi uz jen tak opakovat nebude.
    Od te doby uz zase vsechny servery kolem 6-10 TPS, ale presto to docela jde a NPC jsou i tak dostatecne zivy, ale s tema 30 TPS se to stejne neda srovnat.

    Kazdopadne, pokud clovek nema smulu, tak to proste bezi dobre a da se to uz orpavdu hrat jako hra.
    Glitche a bugy se dejou, jen za vcerejsi vecer:
    - v bunkru jsem propadl zabradlim vytahu dovnitr sloupu pod vytahem (killnuti procesu hry to resilo a po opetovnem pripojeni jsem byl zpet v New Babbage, tak jsem aspon neprisel o equip)
    - prehlidkova Invictus flotila nas pri pokusu o pristani v hangaru rozstrilela na hadry, asi protoze byl nejakej LAG diky kterymu nas pilot zrejme do nektere z jejich lodi vrazil
    - behem mise na zastaveni hacku a obrany Kareah se mi po pouziti medpenu bugla zbran/medpen (misto strelby mi char vzal do ruky medpen), coz se stalo pozdeji v jine misi znovu (po unequipu vsech medpenu z opasku/armoru se to spravilo).

    ...ale hrat se to da.
    Spis to ted kulha na tom, ze spousta misi najednou neni vydelecna.
    Diky tomu, ze jsou NPC responsivni, a zvlast ship2ship combat proti NPC je ted skutecne o drzku, tak za naslednou opravu+prezbrojeni lode clovek utrati nasobne vic, nez kolik mu ta mise vydelala.
    Ale aspon je to zabava kdyz se ty NPC/lode hybaji, a na vydelavani penez je ted asi nejlepsi vzit Reclaimer a dva pomocniky a recyklovat znicene Hammerheady (neco snad jsou primo salvage mise, ale daji se najit i v ramci jinych misi - asi jakekoliv kde nejak figuruje nejakej velkej vrak, presne nevim pac vyber misi si resil kolega).


    Master Modes jsou... OK.
    Je to jednoznacne krok spravnym smerem, ale je potreba to poladit a upravit.
    Rozhodne se nejedna o nic slozityho, a nerozumim proc si na to nekteri lide stezujou.
    IMO je vysledkem zabavnejsi boj, a nutnost trosku vic premyslet a zvazovat zda a za jakych okolnosti se do boje vubec poustet.
    V souvislosti s tim taky konecne zacalo davat smysl prapuvodni urceni lodi podle typu/velikosti.
    - Male lode jsou hbite, hure se trefuji, ale tolik nevydrzi.
    - Vetsi lode jsou pomalejsi a hure manevruji, ale vice vydrzi a taky vice kopou.
    Obecne mi ted Ship combat prijde mnohem vic smysluplnejsi.


    Respawn na kdejaka lehatka nevidim jako problem. Proc ti to vadi?
    Jako dovedu si predstavit, ze by to mohlo mit nejakej griefer potencial, ale asi dost omezenej.
    Na planetach s nehostinou/absentujici atmosferou musis mit lod s lehatkem plnou obleku/armoru, protoze respawnujes nahej, takze abys pak mohl zase nekam na planete dobehnout, musis se znovu obleknout a vybavit.
    A pokud budes nekoho moc rozcilovat, tak neni problem tu lod najit a proste znicit, protoze i kdyz budes mit to nejlepsi lehatko co ma dosah 50 km, tak si tu lod stejne das nejak hned za roh - i 5 km daleko je hodne, protoze nezpaomen, ze tech 5 km musis pak ujit zase pesky.
    V ramci PVP si nedovedu predstavit, ze by to melo nejaky negativni dopad, nebo poskytovalo nejakou znatelnou vyhodu.
    A jestli to bude mit nejakou vyhodu v ramci PVE (MOZNA trochu QoL), tak to je uz uplne jedno.

    My jsme vlastne vcera respawn luzka vyuzili v te Kareah misi (ta jak branis terminal pred nekonecnyma vlnama NPC, dokud nedobehne nejakej spustenej proces).
    Kolega vzal Cutlass Red, nastavili jsme si v posteli respawn, a sup do Kareah.
    Ale jak uz jsem zminil nahore, nikdo z nas si neuvedomil, ze se respawneme nazi, bez obleku a bez kysliku, bez armoru a beze zbrani :)
    Kyslik se vyresil preparkovanim lode blizko k airlocku, a clovek pak z lodi v pohode dobehl, vesmirne vakuum nevakuum, ale porad jsi nemel nic a jedina moznost jak se zase ozbrojit, bylo najit nejakeho mrtve NPC a vzit si jeho vybavu.
    Vyhoda to byla, ale fungovala jen proti PVE nepratelum - hraci by nam tu lod rozstrileli a meli bysme po respawnu.
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: To zni az moc dobre :D

    Tak voni se ted dost snazej protoze je free flight week, a sales…

    Ale prej je taky poprve naplno spustenej replication layer to asi taky dela svy, myslim ze v tomhle patchi je dost performance vylepseni.

    Ja tam zatim nebyl.
    Master modu se ani nebojim, i kdyz spectrum je kvuli tomu vzhuru nohama.

    Co me ale trochu stve je ze udelali respawn na vsechny tiery med lehatek.
    Takze i pisces ale ted i nova ursa “nursa” rover, kterej je predmetem sales. Takze asi odtud vitr vane.
    A tohle me trochu zneklidnuje, mam proste pocit ze prodej novyho vehyklu s med posteli, tak udelaj spawn ze vsech tieru aby se to prodavalo. A to se mi moc nelibi, i kvuli gameplayi, mit moznost spawnovat vsude mi neprijde moc cool…
    BAT
    BAT --- ---
    Tak ze vcerejska na dnesek to byl hukot.
    Chytili jsme 30 FPS server a vydrzel tak celou noc az do rana (jeste ted kdyz jsem se odpojoval, tak to bezelo porad stejne uzasne).
    Neco takovyho jsem v SC za ty leta nezazil.

    - NPC se normalne A HLADCE pohybovali.
    - Absolutne ZADNY ruber banding (delali jsme hlavne bunker/logistic center mise ve skupine 6 lidi - vsichni naprosto plynuly pohyb, zadne glitche, zadne teleporty, takhle hladkej multiplayer jsem mozna ani v jiny hre jeste nezazil)
    - Vschno s perfektni odezvou, clovek zmackl button a hned se veci daly do pohybu, zadne cekani a vahani jestli vytah prijede nebo ne atp.
    - Dogfight proti NPC velmi zabavny (pokud byl na obou stranach vyrovnany HW, dostali jsme vetsinou na prdel, nebo se vraceli rozstrileni temer na kasi)
    - FPS combat naprosto famozni, NPC reaguji, pobihaji, komunikuji, utikaji pred granaty, pouzivaji granaty, postupuji koordinovane, uz to nebylo tupe strileni voskovych panaku.
    - na jedne planete honila kolegy smecka nejakych zvirat, ja to pozoroval z vrchu z lode, a jak si ta smecka kolegy obklicovala, vypadalo to jak zabery z nejakeho prirodovedneho dokumentu.

    Predpokladam, ze to byla nejaka totalni haluz, takovy server asi uz zase dlouho neuvidime, pokud vubec jeste nekdy.
    Nebo ma nekdo podobnou zkusenost? ze by to treba bylo tim novym patchem? nebo to bylo fakt jen nevidany stesti?
    BAT
    BAT --- ---
    Kdybyste nekdo ted po dnesnim novem PU patchi zkousel tezeni s Prospectorem, dejte pls vedet jak to slo.
    Bud se neco zmenilo a delam to tudiz blbe, nebo je to nejak bugle - po hodine tezeni mam stale cargo 0.0, coz je mi trochu podezrele :)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Pridam se k podekovani za dobre shrnuti, sam jsem byl zvedav.
    Skoro to vypada jako "too good to be true", ale navnadil jsi me...
    takze v blizke dobe ocekavejte opet nefunkcni servery, hromady bugu, a navrat 30K, protoze to vse jde obvykle ruku v ruce s mymi navraty do Verse :)
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VACA: Trochu sem to stih vcera a podobne jako UNREALONE mapa super, UI nekde lip nekde hur, ale za me urcite posun k lepsimu, resi to urcite x situaci ktery byly hroznej pain.

    Stihnul sem i par dogfightu a bunkru. Nejvetsi zmena asi master modes, na jednu stranu me to sere ale je to asi dobrej smer uplne nedava abys solo s light fightrem byl schopnej vyndat hammerhead s x escort fightereama, uz u HRT bounties sem xkrat dostal slusne na prdel, nejsem uplne ace pilot ale byl sem zvyklej davat VHRT/ERT solo na klid, tedka kdyz je tam skupina enemies pohromade tak mas dost problem jak je to vsechno pomalejsi a bliz tak je o dost tezsi uhejbat a kdyz dostavas tak nemuzes dat plnej do spiraly a spoolovat instantne QT dopici.

    V bunkrech mi prijde ze enemy mpcs sou min lobotomove, na sviznejsim servru to bylo dost fun oproti strileni statickejch panaku, taky sem dal asi 12 bunkru za jednu seanci bez jedinyho zaseku vejtahu, npcs ve zdi, zaseklyho counteru a podobne takze dost fajn, jako obecne vsechno fungovalo dost svizne a bez vetsich poseru krome jednoho servru kterej evidentne spadnul a po 2 minutovym zaseku me to poslalo na novej a pokracoval sem bez problemu dal coz je z pohledu normalni hry furt dost pain, ale pro SC dost posun, zadnej 30k co te obere o plnou lod fetu) no uvidime za par dni fresh servery po updaty z pravidla po updatu makaj lip tak doufam ze jim to vydrzi.

    A novej system EVA absolutni blast, konecne se muzes v 0g rozumne motat kolem lodi a bezstarostne se dostavat ven a dovnitr aniz by ses tam motal jak vocas pulku casu...

    ty keybindy nejsou tak hrozny imho, ja v podstate premapoval ten master mode switch kterej je novej misto toho kde sem mel puvodne QT a zbytek byl totoznej (ale mam namapovany sticky tak nevim jestli nejak vic nehrabali do default m+k)

    No a dalsi veci jako ty novy pozemni "velky bunkry" a dalsi co uz ani nevim sem uz nestih, k tem bunkrum zatim ani nevim jak se dostat
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    VACA: hele zapnul jsem to na chvíli a mobiglass super, mapa fajn, asi tam bude sem tam nějaká nedokonalost, ale konečně je to použitelný...místama klasicky přepíčený, ale fajn

    co se týče zbytku, tak zas překopali key bindingy a neměl jsem na to úpřímně náladu, takže jsem ani nedoletěl na Tressler z Babbage a ragequitnul jsem to, protože tímhle trávit čas fakt nepotřebuju, aspoň ne dneska :D

    letmo jsem viděl nějaký další změny v UI, některý lepší (na některý akce např volání výtahu stačí zmáčknout F, což už šlo předtím, ale teď to zblízka ukazuje a nemusíte se ani moc trefit), některý horší...
    VACA
    VACA --- ---
    Tak co, jak to hodnotíte?

    Já na to neměl vubec žádnej čas zatim. Ale co sem tak nakouknu na spectrum tak se skoro bojim až ten čas mít někdy budu :D
    VACA
    VACA --- ---
    VACA: i kdyz jo, mozna ze to chapu.
    Lidi ted utratej vsechno za lode.
    Po wipeoutu budou data z toho kdo co pouziva k jakejm vejdelkum?
    VACA
    VACA --- ---
    prej ma bejt wipe aUEC ale ne lodi, takze vsichni nakupujou lode jak zbesily.
    mno, tak jsem taky utracel. Napocital jsem 56lodi v terminalu. Az mam skoro pocit ze bych celkovej wipeout uvital. Protoze scrollovat tim vsim abych i nadale pouzival ty 3-4 co doposavad, to bude peklo...
    Samozrejme jsem nakoupil i desitky QD, stitu, zbrani, od kazdy velikosti... Ale i power a cooling, kdyby to nahodou melo mit v .23 nejakej vyznam...

    Ale vlastne se na fresh start asi tesim. Az jednou bude...

    Abych byl uprimnej moc nechapu tu logiku za tim wipnout aUEC ale ne nakoupeny lode....
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    VACA: no jak říkáš radši míň věcí co fungujou než další bugfest
    VACA
    VACA --- ---
    tak prej tenhle tejden 3.23.0

    Tak jsem zvedavej jak moc rozbity to zase bude:D

    Ale hodne avizovanejch featur z patche vypustili... Jako za me osobne, jsem priznivcem "min je nekdy vic":D

    Jen proste moc nechapu ze se za teh 10let jeste nenaucili ze delat hype a pak dat 1/3 z toho, lidi akorat drazdi stran duvery v cokoli co CIG rekne...
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Fuckin finally
    Inside Star Citizen: Maps and Apps
    https://youtu.be/CcYmd3zkYFM?si=NsswrPEhGGhrNSVp
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Yay tak koukám že implementovali rozdíly mezi loděmi v tom jak dobrý má quantum drive takže v základní Auroře teď spool + kalibrace trvá mnohem déle. Takové detaily by klidně mohli nechat až bude hra hotová.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Koukám do pravidelného e-mailu a vidím známé barvy

    GORG
    GORG --- ---
    Revolutionizing Star Citizen: The Impact of Base Building
    https://www.youtube.com/watch?v=bs_oPCIT8Qg
    VACA
    VACA --- ---
    UNREALONE: Vicemen bullshit to byl..
    Ale treba skiny na lode byly cool, vzhledem k tomu ze jinak jsou z vetsiny placeny..
    Tezitka a kokotinky budou zajimavy az budou personal hangary, coz ocekavam letos..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam