• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    Kde hledat nabidky:
    Operativní leasing NaOperak.cz - přehled aut na operák
    https://www.naoperak.cz/
    Operativní leasing | Drivalia Go
    https://www.leaseplango.cz/
    Operativní leasing | BARTH Operák
    https://www.barth-operak.cz/
    https://mobilitaplus.csobleasing.cz
    Driveto.cz | Operativní leasing
    https://www.driveto.cz/
    úvod - Operativní leasing
    https://www.driveto.cz/ - recyklovany operak
    https://www.mototechnadrive.cz



    SkoFin Driver Set (popis stavu, v jakem se ma auto vratit)
    rozbalit záhlaví
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    PELDA: Ano, je to neveřejné
    KALIBAN: Bohužel nepíšou ani motorizaci (jen "MINI 3d Cooper automat" a pak výčet výbavy) a u ceny taky není žádná poznámka.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    KORKMAZ: bez dph nic moc, s dph super :)
    PELDA
    PELDA --- ---
    KORKMAZ: S DPH nebo bez?

    Mně to přijde dobrý, to asi není veřejná nabídka, co?
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    8k/M za Mini coopera v matu na 3Y, 20tkm/Y je ok?
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    2MEK: bohuzel je to tak, ze ty leasingovky jsou tam od toho vydelavat penize, takze samozrejme aktualni situace mohutne nahrava na to ty zustatkovky napalovat... lidi kteri si na zacatku priplatili za garantovanou zustatkovku (nektery leasingovky to umi) a meli to na dva tri vlastne mozna i ctyri roky celkem vyhrali...
    2MEK
    2MEK --- ---
    KALIBAN: Tam jsem mel prave plaminek nadeje, jestli nahodou nejedou podle tabulek a nemuze byt vyhodny to auto odkoupit. Sel jsem ciste po spekulaci na rostouci cenu ojetin. Uz ted ma to auto po trech letech trzni cenu cca stejne velkou, za jakou ho koupili.
    Diky.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    2MEK: hele je kolem toho mraky nejaky matematiky, ale nakonec stejne sedi clovek, kterej urci jestli to je ok vuci trhu, aktualne to je tak, ze ti to streli jeste nad trh, protoze maji pocit, ze to pro tebe je mensi vopich a proste to zaplatis... (osobni zkusenost pulroku zptaky, totalni nesmysl)
    2MEK
    2MEK --- ---
    Netusi nekdo, jakym zpusobem se urcuje cena vozu k odkupu po ukonceni operaku? Odvozuje se ciste od trzni ceny?
    D196
    D196 --- ---
    BOBASH: DYNK: KALIBAN: Díky, vysvětlím mu to :-)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    D196: Hlavně auto na operák stojí peníze podle toho, kolik se s ním najede – a ty rozdíly umí být dost brutální. Pokud on sám chce najezdit 15 - 20 tisíc ročně a ještě to s někým sdílet, tak se může dostat na třeba 40 tisíc a to už můžou být násobky základního operáku.

    Navíc se potom "účastníci leasingu" budou hádat, kdo bude platit za škody a nadměrný opotřebení a tak.

    Jestli chce operák a ušetřit, tak kromě toho, že je to z principu kokotina, tak je jediná rozumná cesta vzít si sám za sebe na operák něco super levnýho.

    Tady má mezi 5 a 6 tisícema s DPH (podle nájezdu) celkem slušně vybavenou Fabii.

    Škoda Fabia Style 1.0 TSI 95k 5MT – Carhunter
    https://carhunter.cz/auto/skoda-fabia-style-1-0-tsi-95k-5mt-2/

    Tady má holotu s bezturbovým litrem i lehce přes 4 tisíce:

    ŠKODA Fabia 1.0 MPI Ambition 59 kW | BARTH Operák
    https://barth-operak.cz/detail/skoda-fabia-1-0-mpi-ambition-59-kw-430373

    Ale pro učitele před důchodem je to úplná píčovina, protože ještě pár let bude učitel, ale pak bude důchodce a na operák už nebude mít.

    Jediná příčetná věc, co teď může udělat, je koupit si na normální finanční leasing něco, co dokáže splatit před důchodem a co bude schopný vydržet dlouho. Klidně tu základní Fabii, nebo nějakej malej Hyundai nebo Kiu (ty mají navíc skvělý záruky), nebo Toyotu, ideálně s prodlouženou zárukou a předplaceným servisem. Když se o to bude normálně starat (jakože zajede s tím do servisu když si to řekne, občas to umeje a nechá nastříkat spodek), tak mu auto za 300 vydrží klidně 15-20 let než zhebne. Možná i dýl, protože na těch jednoduchejch se nemá moc co rozbít.

    A za 20 let operáků by těch aut zaplatil několik.
    DYNK
    DYNK --- ---
    D196: Já bych teda zpochybnil tu část, že se o to auto nemusí starat. Ano, říkají to v reklamě, ale moc nechápu co tím myslí. To auto člověk musí klasický přistavit na STK, do servisu, na přezutí atd. Výhoda OL je spíš v cash flow, než v ulehčení starostí. Případně pokud chce točit auta po pár letech, tak mu ještě odpadnou nějaké cesty na magistrát kvůli přihlášení a odhlášení.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    D196: to neni problem, auto muze ridit kdokoliv kdo dostasne povoleni na rizeni od leasingovky, coz dostane kdokoliv.
    D196
    D196 --- ---
    KALIBAN: myslím víc lidí, co se znají a auto pak používají všichni, třeba ze dvou domácností...
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    D196: asi nechapu otazku.
    jakoze si to auto na operak vezme vic lidi kteri se deli o splatku a jezdi s tim na stridacku podle toho jak se dohodnou? neco jako kdyz koupis auto do rodiny a to ho cely sharuje?
    a nebo by to melo byt s jinejma lidma ktery nezna?
    D196
    D196 --- ---
    Ahoj, chtěla bych poprosit o radu. Můj otec (učitel, pár let před důchodem) se na stará kolena rozhodl, že by bylo fajn mít auto. Nechce se mu ale se o to starat, takže jako "jedinou možnou variantu" vidí auto na OL. Má představu, že to funguje jako CAR4WAY s tím, že do toho akorát za vlastní kupuje benzín. Garáž nemá, stálo by to venku, podle mě by najezdil tak max. 15-20 tis. km/rok. Setkali jste se někdy s tím, že by víc lidí sdílelo auto na OL? Díky za Vaše názory.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    KORKMAZ: no tak vsechno slo nahoru, ja kdyz jsem kupoval formentora v breznu, tak cenikovka byla 1.3mil, ted je 1.45 ... ale porad mit pocit ze za ctyri roky na aute prijdes o 25procent je trosku chucpe
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KALIBAN: V telce říkali, že zrovna seaty snad zdražily ze všech nejvíc, bavil se nejspíš o nových autech. Možná je to tím, že ho VW AG už několik let cenově zvýhodňovali oproti zbytku portfolia a teď to nějak srovnali.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    zajimavy je, ze jsem presvedcenej, ze jsem jim neplatil 2x 5000spoluucast na pojistny udalosti, i kdyz jsem celkem lempl takze sem to klidne zaplatit mohl... a dneska mi prislo tohle

    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    DYNK: ten chlapik z dekry rikal, ze pokud to je jen na lemu tak je to ok, jak to jde dal tak ne... za me byly vsechny ty 4disky vojebany jako prase. ty dva ktery byly neakceptovany byly tragedie (pujcil jsem to kamaradovi, ten to pupjcil pritelkyni a ta prijela k obrubniku oprela to o nej a ojela to kolo kolem dokola) takze za me fakt dobry


    HERR_FLICK: tak tuhle cenu nabidli nekdy v kvetnu, ted uz verim tomu, ze nekoho kdo si koupi cupru v socialu v teplakovy barve za takovouhle picovinu najdou
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    DYNK: mno, ono ted je fakt trh s malo ojetejma autama uplne jinde.. oni to fakt budou za tuhle cenu schopny prodat i cizimu zakaznikovi
    DYNK
    DYNK --- ---
    KALIBAN: Dobry vedet hlavne s tema diskama - ja se bal, ze mi nauctujou novy disky (asi 11k/kus), tak jsem to nechal opravit a asi jsem teda ani nemusel. Nemas ty ojebany kola nekde na fotce, ze bychom videli kde je ta hranice co se jeste neresi a co uz jo?

    Interier by me stval - kdyz je to podle vyrobce bezny opotrebeni, tak proc by to clovek mel platit leasingovce navic.. ale resit bych to s nima teda nechtel.

    Nadstrelenou zustatkovou hodnotu jsem slysel uz z vice zdroju. Asi hrajou na to, ze clovek uprednostni auto, ktery zna pred anonymni bazarovkou, jinak si to nedazu vysvetlit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam