• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    TATRA 148 - START PO PĚTI LETECH OD ODSTAVENÍ
    https://www.youtube.com/watch?v=JogQVKhOWWQ
    JDAG
    JDAG --- ---
    Tatra T401 a její zapomenutý příběh. Proč se zajímavý trolejbus nevyráběl? | auto.cz
    https://www.auto.cz/tatra-t401-a-jeji-zapomenuty-pribeh-proc-se-zajimavy-trolejbus-nevyrabel-142086

    XMEDA
    XMEDA --- ---
    TATRA 148 - nesmrtelná a NAVŽDY!
    https://www.youtube.com/watch?v=9IfXPnfYTpM
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Tato TATRA 138 letos oslavila 50 let!
    https://www.youtube.com/watch?v=GPWw5oFEIvQ
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Vojenský speciál TATRA 815-7 8x8 - DOSUD NEZVEŘEJNĚNÉ ZÁBĚRY!
    https://www.youtube.com/watch?v=dglWqrKWCNI
    JDAG
    JDAG --- ---
    Speciální těžký tahač Tatra měl neuvěřitelnou sílu. Dokázal bez problému táhnout dopravní letouny • Technika / Plus.cz
    https://m.magazinplus.cz/technika/2190-specialni-tezky-tahac-tatra-mel-neuveritelnou-silu-dokazal-bez-problemu-tahnout-dopravni-letouny.html
    Jeden z nejpozoruhodnějších strojů, který vyjel z kopřivnické továrny, je letištní tahač Tatra 815 TPL. Tento speciál vznikl v roce 1987 na objednávku ČSA, kdy národní letecký dopravce vypsal takzvaný tematický úkol, jehož cílem bylo získat silný tahač letadel, který by zvládl po letištní dráze pohybovat i těmi nejtěžšími letouny. Do té doby se u nás v roli letištních tahačů totiž používala sériová vozidla Tatra 813 6 x 6, 815 nebo Tatra 141.

    DYDY1
    DYDY1 --- ---
    TATRA 100x jinak!!! TATRA - EXTRÉM - KRÁLOVÉ TRUCK TRIALU!
    https://youtu.be/4kF4TbjLJls
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Tatrovky budujú hrádze (1966)
    https://www.youtube.com/watch?v=kFJZG0NjEVM
    RSZ
    RSZ --- ---
    jeden liberecký sběratel, obě auta ve výstavním stavu.. jen ten rencek to kazí


    JDAG
    JDAG --- ---
    Luxusní auto, které nikdo nechtěl. Před 25 lety byl představen poslední osobní automobil značky Tatra
    Luxusní auto, které nikdo nechtěl. Před 25 lety byl představen poslední osobní automobil značky Tatra — ČT24 — Česká televize
    https://ct24.ceskatelevize.cz/3295215-luxusni-auto-ktere-nikdo-nechtel-pred-25-lety-byl-predstaven-posledni-osobni-automobil
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    TAT-ROD / TATRA ve stylu RAT-ROD!
    http://www.youtube.com/watch?v=vmDMroi24vQ
    E2E4
    E2E4 --- ---
    Agenti StB rozptýlili otcův popel pod Tatraplanem, líčí autor knihy, která představila Tatry na Západě | iROZHLAS - spolehlivé zprávy
    https://www.irozhlas.cz/...ra-automobilka-slovenska-strela-tatraplan-t87-t77-t11-t600_2010251632_jgr
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Takto sa vyrábali tatrovky v roku 1970
    https://www.youtube.com/watch?v=s90TfMgZ6ms
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Jediná TATRA 147 DC 5 na světě! Našli ji ve Španělsku a renovovali!
    https://www.youtube.com/watch?v=AWb5UCuUr4o
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Tatra T87 - Things of the Past
    https://www.youtube.com/watch?v=Q8qVBaSTpmQ
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    XMEDA: Super pořad a super epizoda o Tatře! Libi se mi Jayovo sleeper mod z jeho uplne původního starýho auta, kterym objíždět štace a i v něm spal, když byl ještě chudej ;-). Zapomnel jeem co to je sakra ;-(.
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    The Nazi Killer: 1938 Tatra T87 - Jay Leno’s Garage
    https://www.youtube.com/watch?v=c2XyLgv-UQY
    CEPAL
    CEPAL --- ---
    GODY: trochu opožděně souhlasím s RSZ. Tohle není porovnání dvou značek, ale dvou technologií. A Tatra rozhodně není první značka, která na náklaďáky použila měchy. No a pak tu máme náklady na údržbu a životnost, kde samozřejmě v obou případech vyhrají listy. Taky tam rovnou mohli dát toho tvého Citroena C5 a vedle něj postavit Porsche 959 a říct, žo to Porsche je mrdka... přitom všichni víme, že ten tvůj hydramatic je skvělý jen v okamžiku, kdy bezchybně funguje, což není moc často, sedačky jsou měkké a při delší cestě z nich bolí kurevsky záda, a vůbec to auto je skoro stejně nekvalitní jako nějaký Renault... Ale test bude tvrdit, že C5 a nikdy jinak. BTW já jezdím na vzduchu v osobáku, s nastavitelnou výškou do lehčího terénu, a na rozmlácených Britských silnicích si to fakt užívám. Jo, že to nesedí a nemá tak precizní řízení jako BMW M5, to mě nesere, není to auto na závodění a rozhodně sedí dostatečně na to, abych nasral všechny pasažéry v autě a vyděsil pár protijedoucích aut, když bych náhodou chtěl. A kdysi jsem jezdil v různých citrónech na hydropneumatickým spodku, to byla fantastická plavba, takže mě mrzí, že to ta firma přestala vyrábět, kokoti, připravili se o to poslední, čím se odlišovali od Renaulta... Holt asi už mají ve Francii opravené všechny silnice a mimo Francii se to auto stejně prakticky neprodává :-D (sorry, nedalo mi to nerýpnout si do nich). Jen naokraj: úžasně "plavný" bylo taky původní Volvo V90 z let 1996-98, jedno jsem měl, a to přitom nemělo ani vzduch, ani hydrauliku, vepředu normální McPhersony a vzadu docela promakanej multilink s nějakým kompotovým listem a mechanickým nivomatem.
    GODY
    GODY --- ---
    RSZ: ale to já přece vím. To je jako když si ze služební octavie sednu do doma provozovaneho citroenu C5 s hydractivem. U osobaku je srovnani o to jednodušší, že se předpokládá, že s oběma budeš jezdit po silnici. Takže když si dám ten stejný úsek městské tankovky, tak mám jasno. U náklaďáku je to i o tom, kde s tim budeš jezdit? Kamenolom nebo ta silnice?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam