• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MCKIDNEYnyx :: trziste :: reseni problemu
    ANDR3_I
    ANDR3_I --- ---
    zdravím, mám premium účet ale zaboha mi nejde do inzerátu nahrát jediná fotka (nahrávám z počítače, místo mám, zkoušela jsem různé hlavně malé velikosti fotografií). Kde můžu dělat chybu?? Děkuju
    SOLEI
    SOLEI --- ---
    Hledám jednu zprávu kterou jsem přes Nyx dostal už před pár lety, vím od koho to bylo a předpokládám že spadla do nějakého toho čištění pošty. Dá se ještě nějak ta zpráva najít?
    SUCHO
    SUCHO --- ---
    MCKIDNEY: Děkuju za odpověď!
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    SUCHO: Pokud NYX pristup nezmenil, tak komercni nabidky nepatri na Trziste.

    Klub, ktery by te mohl zajimat:
    [ Nyx commercial zonE ]
    SUCHO
    SUCHO --- ---
    Zdravím,
    mám dotaz ohledně inzerátu v Bydlení a nemovitosti. Pracuji jako relokační konzultantka a sháním bydlení pro zahraniční studenty/expaty/zaměstnance a chtěla jsem majitelům bytů nabídnout možnost spolupráce. Je to férová služba, kdy majitel nic neplatí a my zařizujeme veškerou administrativu a péči o klienta. Klient platí poplatek za zprostředkování a následnou celoroční péči, asistenci na úřadech atd. Pomáháme klientům, aby se v Praze cítili jako doma a snažíme se snížit riziko toho, že budou klienti platit přestřelené částky jen proto, že nejsou místní.
    Je možné toto inzerovat?
    NYX
    NYX --- ---
    SOLEI: ja loguji vsechno co se vytvori bez ohledu na to, jestli se to potom smaze nebo ne. pokud to tedy bylo do trziste a ne jen do nejakeho klubu apod.
    SOLEI
    SOLEI --- ---
    NYX: nějaké potřeby pro mimino v tom byly, ale možná jsem je v nějakém záchvatu vymazala a nepamatuju si to
    NYX
    NYX --- ---
    NYX: // a ten existuje
    NYX
    NYX --- ---
    SOLEI: Jake napr? Podle logu mas posledni vlozeny inzerat cca pred dvema mesici.
    SOLEI
    SOLEI --- ---