• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VIKNová média > kyberkultura, umění interaktivních médií, digitální média, transhumanismus
    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---


    Supermédia: Fine Line @Hala17

    vernisáž: 14. 6. 2017 19.00

    Ateliér Supermédií Vysoké školy uměleckoprůmyslové vás zve na výstavu diplomových a bakalářských prací v Pražské tržnici v Holešovicích. Hala 17, kterou si můžete pamatovat jako bývalý Megasekáč, se na deset dní promění ve výstavní prostor, ve kterém se budoucí absolventi zabývají iluzí a realitou a tenkou hranicí rozdělující tyto dva pojmy. Zároveň bude v prostorách haly probíhat výstava studentů výměnného programu Erasmus.

    vystavující umělci a umělkyně: Markéta Kosinová, Ladislav Kyllar, Marie Lukáčová, Andrea Mikysková, Michaela Munzarová, Olbram Pavlíček, Anna Pospíšilová

    kurátorka: Natálie Drtinová
    architekt výstavy: Vojtěch Šaroun
    grafický design: Olbram Pavlíček

    výstava je přístupná veřejnosti 13. 6.–22. 6. 2017 každý den od 10.00 do 18.00

    Fine Line. Absolventi ateliéru Supermédia vystaví své závěrečné práce | Kultura | Lidovky.cz
    http://www.lidovky.cz/...stavi-sve-zaverecne-prace-1kb-/kultura.aspx?c=A170607_105310_ln_kultura_jto

    https://www.facebook.com/events/256083851534443/
    DALIBOR
    DALIBOR --- ---
    Touch Designer workshop se Stuartem Fosterem https://www.facebook.com/events/656835044492375/
    PALO_FABUS
    PALO_FABUS --- ---
    Palo Fabuš - Zrající prostor a hlas bezrozměrnosti (přednáška)
    http://jlbjlt.net/event/14899
    DALIBOR
    DALIBOR --- ---
    TRANSMIT
    educational platform for digital culture, art and technology
    www.transmit.org
    DLOUHA_POTVORA
    DLOUHA_POTVORA --- ---
    Již tento víkend u sousedů!
    Capture All | transmediale
    http://www.transmediale.de/
    NEVADA
    NEVADA --- ---
    Prosim vas, je tu niekto sikovny a ochotny mi poradit, pomoc so simulaciou mojej mozno buducej interaktivnej instalacie? Je to skolsky projekt a som v tom celkom stratena. Ide o vvvv a kinect.
    TROOP
    TROOP --- ---
    REAL-TIME FACE TRACKING & 3D PROJECTION MAPPING
    http://vimeo.com/channels/staffpicks/115045518

    CREATORS

    NOBUMICHI ASAI [OMOTE] (PRODUCER / TECHNICAL DIRECTOR - PICS)/ YKBX (DIRECTOR)
    HIROTO KUWAHARA [OMOTE] (MAKEUP ARTIST / FACE DIRECTOR) / EVALA (MUSIC)
    PAUL LACROIX [OMOTE] (TECHNICAL DIRECTOR / SYSTEM ARCHITECT - TRANSIT DIGITAL WORKS)

    TOSHIHIKO SAKATA (CG PRODUCER - FILM)
    KAZUHIRO KOBAYASHI (CG DIRECTOR- FILM)
    KENTARO KOYAKU (CG DESIGNER - PICTREGO)
    SHINTARO NODA (CG DESIGNER)
    NAOFUMI YAMAMOTO (CG DESIGNER)
    KAZUHIRO NAKAMURA (COLORIST - McRAY)
    JUNYA HIRAOKA (PRODUCER - STORY WRITER)
    YUTO NAGASHIO (PRODUCTION MANAGER - STORY WRITER)

    YAE DOI (PRODUCTION MANAGER - PICS)

    SPECIAL THANKS

    TASHUAKI OKADA (3D DATA SCANNING – KENSHIART)
    YUYA SASAKI (3D DATA SCANNING – KENSHIART)
    NORIO KAWAHARA (CG DESIGNER - FILM)
    SHIRO MOGATA (CG DESIGNER - FILM)
    TAKESHI KITAMURA (CG DESIGNER)
    AYAKO MATSUDA (CG DESIGNER - FILM)
    TORU TAKAHASHI (CG DESIGNER)
    TAKEJU NAKAGUCHI (CG DESIGNER – LESPACE)
    NANGO KUROKI (CG DIRECTOR)
    SHOHEI HAYASHI (CG DIRECTOR)
    NORIKO ISHIHARA (OPTITRACK MOTION CAPTURE SENSOR - SPICE)
    SHOKO KANEKO (OPTITRACK MOTION CAPTURE SENSOR - SPICE)
    SHIGEHARU OZAKI (OPTITRACK MOTION CAPTURE SENSOR - SPICE)
    HIROSHI SATO (PROJECTOR INSTRUMENTS - AMSA)
    TOSHIHIKO AOKI (PROJECTOR INSTRUMENTS - AMSA)
    TATSUO (CHOREOGRAPHY – GLASS HOPPER)

    CONTACT:WWW.NOBUMICHIASAI.COM
    DARKIE
    DARKIE --- ---
    FISHEYE_100: no, ja dufam ze to tu zaspatu instituciu posunie dalej a v buducnosti uz nebude "odkazana" na tento druh "outsourcingu" a bude tieto veci riesit aktivne a oficialne. pre mna je to nieco ako "investicia" do buducnosti (nie mojej)
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    DARKIE: Aha, takže SNG z toho bude mít potenciálně zajímavou aplikaci a idea-pool zadarmo a účastníci z toho budou mít dobrý pocit, že se podílejí na něčem prestižním. To zní lákavě. Nemyslím, že je to konkrétně problém SNG, stává se to i v lepší společnosti.
    DARKIE
    DARKIE --- ---
    FISHEYE_100:
    disclaimer - nemam so SNG nic spolocne.. :)

    Chapem tvoj pohlad. Na druhu stranu, to vnimam pri skostnatenosti a zaseknutosti tejto institucie ako vyrazny posun vpred, iniciatorom tohto hackatonu su moju kamarati ktori v SNG pracuju prave na podobnych veciach, tj zlepsuju IT infrastrukturu, robia miniaplikacie k expoziciam atd.. Pre mna to znamena ze SNG sa konecne otvara novym technologiam a formam, a zaroven to pre mna znamena ze okej mozem spravit nieco cim SNG o kusok priblizim k tomu co by som od nej ocakaval, a nie len pindal na to ako je zaseknuta v rokoch 80tych potazmo 90tych..
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    DARKIE: Popravdě z toho mám rozporuplné pocity, když státní instituce loví prekarizované umělce a programátory.
    DARKIE
    DARKIE --- ---
    Slovenska Narodna galeria poriada hackaton..

    https://www.facebook.com/events/297172700491523/

    SNG uchováva a vystavuje výtvarné umenie nielen v jeho materiálnej, ale aj digitálnej podobe. Naše digitálne zbierky postupne otvárame verejnosti a chceme vytvoriť priestor pre ľudí, ktorí ich budú tvorivo využívať, alebo nám pomôžu pri vývoji digitálnych služieb.

    Hackathon SNG je prvým z podujatí, kde sa stretnú programátori, grafickí dizajnéri, zvukoví majstri a ďalší kreatívci, aby počas dvoch dní navrhli a vytvorili projekt s využitím našich dát.

    Ak vás láka možnosť vytvoriť audiosprievodcu k nestálej expozícii gotického a barokového umenia, získať dáta z Webu umenia a vylepšiť ho alebo digitálne analyzovať farebnú paletu maliara Bazovského, zapojte sa! K dispozícii budú zdrojové kódy, digitálne reprodukcie, metadáta o výtvarných dielach, veľa kávy a sprievodný program, ktorý vás bude inšpirovať pri realizácii nami navrhovaných alebo vašich vlastných projekov.

    Odporúčaná je účasť v tímoch, najlepšie projekty budú na záver vyhodnotené porotou a "ovenčené" zaujímavými cenami.

    Hackathon SNG | 28.-29.11. 2014
    http://hackathon.sng.sk/
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    The real cyborgs - in-depth feature about people merging with machines
    http://s.telegraph.co.uk/graphics/projects/the-future-is-android/index.html
    DLOUHA_POTVORA
    DLOUHA_POTVORA --- ---
    Grafička předstírala, že cestuje po Asii, byla přitom doma. Podívejte se | Wave News
    http://www.rozhlas.cz/...ficka-predstirala-ze-cestuje-po-asii-byla-pritom-doma-podivejte-se--1395719
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    tranzitdisplay, Raqs Media Collective - Jeebesh Bagchi, Monica Narula a Shuddhabrata Sengupta: komentovaná prohlídka, čtvrtek 24.04.2014 v 19.30

    mimo jiné: ODPOLEDNE NEZAZNAMENANÉ NA RICHTEROVĚ STUPNICI
    Videoprojekce upravených a animovaných archivních fotografií. 3:35 min, smyčka, neozvučeno, 2011.

    Odpoledne nezaznamenané na Richterově stupnici je projekce v podobě videosmyčky, v níž Raqs Media Collective prostřednictvím řady jemných posunů proměňuje archivní fotografii zachycující místnost v koloniální Kalkatě plnou zeměměřičů.
    Původní název této fotografie zní „Duffingova sekce fotografického oddělení Indické zeměměřičské společnosti “. Byla pořízena v roce 1911 britským fotografem Jamesem Waterhousem.

    Raqs do fotografie zasahuje s úmyslem vyčarovat na kreslicím prkně souhvězdí a vyvolat otřesy příliš jemné na to, aby byly zaznamenatelné na Richterově stupnici, zjevit vysněnou poušť, přinutit čas běžet zpět, obarvit odpoledne indigovou modří a vnést do odhodlané nehybnosti geometrů pilně mapujících impérium šum a váhání. Dílo nabývá formy meditace nad soustředěním času ve fotografickém obraze i jemně vrtošivého vyrušení při plnění vážného úkolu spočívajícího v zaznamenávání a zavádění řádu do vzpírající se krajiny. Zeměměřičské oddělení se odděluje od impéria a je připojeno ke společenství snů.



    Raqs Media Collective je umělecká skupina z indického Nového Díllí. Její členové Jeebesh Bagchi, Monica Narula a Shuddhabrata Sengupta ale nejsou typickými umělci. Zabývají se natáčením filmů, vytvářením internetových projektů, publikováním knih, spoluprací s místními komunitami, od kurátorování mezinárodních výstav až po filosofické provokace. Jejich hlavním záměrem je kritika globalizace a dopadů modernizačních procesů na život indické společnosti a především obyvatel Nového Díllí. Jejich jazykem je poetická směs současných technických prostředků a referencí k mytologických kořenům lidského prožívání skutečnosti. Účastnili se mezinárodních výstav Documenta 11, 51. benátského bienále a byli jedním z kurátorů Manifesta 7.
    DARKIE
    DARKIE --- ---
    KORINKOWICZ: nj, mne s atam dost nepaci to tlacenie google technologii :/
    DARKIE
    DARKIE --- ---
    Prix Cube | Call for entries - Prix Cube
    http://prixcube.com/en/call-entries/
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    DevArt 2014 je soutěž pro všechny novomediální umělce. Pořádá jí Google s galerií Barbican. Přihlášky jen do 28.3. https://devart.withgoogle.com/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam