• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    UNCLE_JIMBOpaddleboarding
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    VASALOPETE: tohle zní skvěle!
    RSZ
    RSZ --- ---
    já byl teď na berounce a litoval jsem že paddle nemám, dlóóuhý úseky s volejem..
    VASALOPETE
    VASALOPETE --- ---
    STEVIE: Slapy, orlik a reky podle toho kde chces zacit a kde skoncit :) planovani tras pro paddle neni ale mapy.cz maj planovani i po vode. Jinak muzu doporucit vltavu Vrane nad vltavou --- Praha. Vlakem jedu do Vraneho a pak po proudu na pohoducku se zastavkou u kelta muzes dojet az na vyton
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    STEVIE: Viděl jsem pár lidí jet od Slapů do Štěchovic (Svatojánské proudy).
    STEVIE
    STEVIE --- ---
    Máte nějaký tip kde kouknout / plánovat výlety na SUP v CZ?

    Případně pokud máte tip na dobrý výlety v Praze a okolí budu rád .

    Jsem úplný začátečník:) diky
    EFFKA
    EFFKA --- ---
    Byl jste nekdo na paddleboardu na jezeru Medard? Kde je nejlepsi vlez do vody i co se parkingu pro auto tyce?

    Diky
    RSZ
    RSZ --- ---
    RONDALUS: elektro pumpu mám, ale je to takovej rachot a taková doba, že to vlastně vůbec nepoužívám
    vychytávka je dvojčinná pumpa s přepnutím na jednočinnou, to nafukování fakt zrychlilo.. no a samozřejmě je nutné brát nafukování jako součást pohybu:))
    RONDALUS
    RONDALUS --- ---
    Ja byl linej a chtel si to taky usnadnit klasicky 12V z auta, ale kdyz sem vsude cetl, ze to nafoukne tak za 15-20minut, tak jsem si to jednou stopnul tou rucni a rozmyslel jsem si to. Tak dlouho se mi cekat nechtelo
    KOPRETKA
    KOPRETKA --- ---
    VASALOPETE: ok díky, tak to zkoušet nebudu.
    VASALOPETE
    VASALOPETE --- ---