• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    BAT
    BAT --- ---
    Jinak bych jeste zminil malickost ohledne hledani tech shluku kameni...
    (pozor: o nize uvedenem nemam 100% jistotu, ale zatim se mi to vyplaci, a dava to i smysl)

    Kdyz hledate shluky kameni pro ROC mining, da se hodne casu usetrit tim, ze ignorujete nove zobrazene markery ve vzdalenosti vetsi nez 5.0km.
    Zkratka letim, scanuju, a zajimaji mne jen markery co se nove objevi ve vzdalenosti MENSI NEZ 5km.
    Moje hypoteza je, ze cokoliv co detekujete na vzdalenost vyssi nez 5.0km, musi byt neco vetsiho, nebo s vetsi hmotou (proto to detekujete na vetsi vzdalenost), zatimco shluky mensiho kameni pro ROC mining jsou relativne male nebo s malou hmotou, takze ty detekujete teprve az kdyz jste u nich mnohem bliz.

    Tim, ze se neletite podivat na kazdy marker co se objevi, usetrite dost casu (i paliva, pokud mate mensi nadrz jakov Cutlass Black, u Herculesu se palivo nemusi resit).
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: oprava, ty shluky kameni byly mozna 4, ale jinak casove a financne to podle screenshotu sedi.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Vejvar zalezi na tom jakou ma zrovna Chris naladu a jakymi bugy se te rozhodne trestat.
    Urcite je dobre se pred spustenim hry poklonit a pomodlit u sochy Chrise spasitele a spocinout na chvili v tiche meditaci, potom vylit pohar vina a pozadat sve predky o prizen v nasledujicich hodinach, a nakonec obetovat jehne (nebo aspon kure, nebo burta, pastiku, proste co je).

    Posledni mining run jsem to sledoval, takze z toho mam data:
    Za 37 minut jsme ze 3 shluku kameni Hadanitu ziskali 1093 kamenu, coz dela 300.575,- kreditu.
    Rozdeleno 50:50 to dela ~150.000,- na osobu.
    S casem 37 minut to neni zle, kdyz uvazime ze je to zaroven docela zabava.

    Nezapomente, ze na Aberdeen je potreba Pembroke oblek, na Magdu Novikov.
    Coz v obou pripadech dela asi 19K za oblek a 11K za helmu.

    Asi nemusim zminovat, ze je dobre mit co nejvetsi batoh, pokud by bylo potreba ho pouzit k presunu kamenu z ROC do lode (kdyz se inventory neceho nejak glitchne).
    Pokud standardni inventory nejak blblo a neslo presouvat veci, zatim vzdy se nam to darilo resit pouzitim "LOOT" inventory (a tam se ten batoh muze hodit, protoze tam obcas chybi moznost vybrat jako cil lod, ale batoh tam je vzdy).
    Podobne se muze hodit i cargo bedna, kterou si koupite v shopu s mining supplies a umistite do lode.

    Jinak neni to vzdycky vsechno ruzovoucke a mekkoucke.
    Staci kdyz si kolega zapomene nasadit helmu nez vyjedde se svym ROCem ven, nacez se behem par vterin chaoseni udusi a zrmzne/usmazi.
    To hned prida treba 10 minut casove ztraty.
    Nebo kdyz si Chris mysli, ze ses malo modlil, a sesle na tebe nejakou inventarni kletbu, a ty potom presouvas kameni z ROC do lodi po 10 kamincich, protoze sis misto poradneho batohu vzal jen chlebnik.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Nice, Mining uz sem chvili nezkousel tak asi s kamicem dam, co z to tak kapne za vejvar?
    BAT
    BAT --- ---
    Udelal jsem maly objev - ROC mining ve dvou je docela zabava.
    Vezmete C2 Hercules, nacpete do nej dva ROC vehikly, a sup na to...
    Jeden ROC kameni rozbiji, druhej nasava.

    Je to temer dvakrat tak rychly nez kdyz clovek dela vsechno sam, tak ani moc nevadi kdyz se pak o vydelek rozdelite.
    A ma to i vyhody - uz jen fakt, ze jste tam dva a mate dva ROC, dost pomuze kdyz se neco pokazi.

    A doporucuju tezit na Magde, protoze ve srovnani s Aberdeenem ma lepsi klima, resp. lepsi viditelnost, coz uz samo o sobe znamena lepsi zazitek.
    Na Aberdeenu clovek pres ten prachovy opar skoro nic nevidi ani kdyz je hezke pocasi, nedejboze kdyz vam do toho pod tim "spravnym" uhlem sviti slunce.
    Taky mam pocit, ze na Magde se da Hadanite najit casteji nez na Aberdeenu, ale muze to byt jen pocit, nebo jsem mel stesti (kazdopadne horsi to urcite neni).
    Je potreba mit Novikov oblek a helmu, protoze v noci tam klesaji teploty hodne pod -100'C.
    VACA
    VACA --- ---
    MONKEYFIGHTER: Jj oni ted ty lode prej jsou na nejakejch default statech jen podle archetipu, nikdo z nich se tomu zatim vic nevenoval…
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Hmm me prave prijde ze spomaleni lodi ty rozdily v charakteristikach spis maze a rozdil je hlavne v tom kolik toho tvoje lod dokaze do soupere nasypat a kolik toho vydrzi, a pak jeste v podstate binary parametr jestli muzes nebo nemuzes se svoji lodi disengagnout fight. Power management nehraje roli, evasion temer nehraje roli, mireni je mnohem mnohem jednodussi nez driv... velka cast toho co driv tvorilo skill pilota je bud uplne out a nebo ma minimalni vliv. Ty ostatni veci ktery si tu driv jmenoval

    Hlavne ani nemam pocit ze by pred mm nejak neexistoval rozdil mezi kategoriema lodi naopak presednout napr z light na heavy byl velikej rozdil a musel si litat uplne jinak, kdyz si souperil treba vanguard vs arrow tak si hodne dobre musel znat obe lode a vedet co si muzes dovolit, oba meli sanci to vyhrat pokud byli dobri piloti.

    To je duvod proc sem postoval ten tierlist, prislo mi ze je to na tom dost videt. Nejde o to ze by par lodi nebylo vybalancovanejch, ale ze to je naprosto rozstreleny cely, vetsina roli je uplne smazanejch a v podstate pro pvp existujou dve kategorie, bud mas interceptor a jsi brutalne ve vyhode a nebo ne - to je vysledek malejch rychlosti, interceptory drtej lode "designovany" na dogfight protoze je jedno jak jsi obratnej kdyz nemuzes disengagnout fight a oponent jo.

    Taky je dulezity si rict o cem se bavime protoze tech zmen je hodne a kdyz rikam ze bych rad videl tweak smerem zpet tak tim samozrejme nemyslim 100% revert, master modes v principu, dmg refactor, novy staty zbrani atd vsechno vnimam jako krok k lepsimu. Jedinou vec kteroy vnimam negativne jsou aktualni rychlosti a ani tam ta otazka nestoji jestli to ma vejt 1000 nebo 200. Bylo to mesice na test serverch a za celou dobu nikdo nezkusil co by to delalo treba okolo 500 atp, a ja doufam ze se tam klasickej cig gamedesign ode zdi ke zdi dostane.

    no nic sorry za TLDR uz se se asi opakuju jak radio, takze uvidime, urcite je jasny jak rikas ze tohle budou tweakovat, i na primo devs to na sektru psali v reakci na negativni feedbacky ze je to jeste daleko k finale s kterym by byli spokojeny ze se spousto z namitek souhlasej a ze je to spis takovy prvni vykopnuti tak uvidime kam to dostanou:)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Mel jsem na mysli prave i PVP - to zpomaleni podle me dava vic vyniknout charakteristikam lodi a jak je clovek umi vyuzivat.
    Jasne ze je porad hodne co vylepsovat, i mimo nesmyslnosti ohledne urcitych lodi co jsi zminoval, a to prijde, protze proste musi.
    Ale vracet to zpatky? tak to teda ne-e, to by byla velka chyba.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: "Ja se ted musim v dogfightech daleko vic snazit nez driv, coz beru jako ze je ted potreba vetsi skill."

    Pokud se bavime pouze o PvE tak naprosto souhlasim, jenze PvE byl a porad je low skill gameplay oproti PvP. Tam je to tedka proste oproti predchozimu modelu hloupa arkada a to je duvod proc je cast komunity nespokojena. Chapu ze PvP neni pro spoustu lidi a myslim ze by melo fungovat oboje, ale je otazka jestli jedina cesta k tomu jak udelat PvE dogfighty zabavnejsi a vyvazenejsi je takhle brutalne sundat skill cap. Spousta lidi si mysli ze neni a ja s nima celkem souhlasim, dofam ze CiG potweakuje smerem zpet a necha ty aspekty ktery fungujou dobre.
    BAT
    BAT --- ---
    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/1cw8gou/cig_i_love_ya_but_this_some_bullshit_right_here/
    Pobavil me comment:
    Looks like Death Of A Spaceman has been replaced by Debts Of A Spaceman
    :)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Ja to zatim nedobrovolne zkousel jen na New Babbage.
    Mozna taky zalezi kde jsi, nekde je to treba bugly.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Ja se ted musim v dogfightech daleko vic snazit nez driv, coz beru jako ze je ted potreba vetsi skill.
    A ze i vic zalezi na urceni lode je dobre, a jestli nejaka lod svym chovanim svemu urceni neodpovida se pochopitelne bude resit - o tom snad nikdo nepochybuje ne?
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: tak sem zrovna chcip na stanici kde mam nekonecne gearu a ten suit s helmou mi to v nemocnici spawnulo stejne jako driv, akorat to vypada ze uz je zase spolecnej inventar nemocnice / stanice. ackoliv mi to v nemocnici psalo KX clinic a mimo ni everus harbor vidim tam ty samy veci, ale netusim jestli to tak ma bejt nebo ne, to mi funguje dost random poslednich par patchu
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Uplne uprimne tvoje poznamky k tierlistu jsou hodne lichy asi hlavne z duvodu ze jsi videl jenom konec (predpokladal jsem ze to bude jasnejsi z listu samotnyho, ale bez lepsi znalosti jednotlivejch lodi asi uplne ne). Vsechny veci co pises ze je potreba brat v uvahu tam a1 samozrejme probira
    V momente ze ti lod urcena na zavody v dogfightu rozseka lod designovanou na dogfighty tak je neco hodne spatne ne?
    Tech nesmyslu tam je hodne, ale asi nema smysl se v tom babrat do detailu.

    Ja jako naprosto chapu ze fakt nemas potrebu na to cely koukat, a ze ti soucasnej stav vyhovuje mnohem vic a mas ve vysledku zabavnejsi hru, ono se v podstate shodneme protoze i ja to povazuju za krok spravnym smerem, jenom to nevidim zdaleka tak cernobile. Jenom proste kdyz ses ptal co teda na tom tak lidem vadi tak sem se to snazil trochu objasnit, neckal sem ze se me budes snazit ubit argumentama proc zrovna to nevadi.

    Naprosto objektivne ted hraje skill pilota mnohem mnohem mensi roli nez driv (imho vzhledem k tomu jak rozdilny skupiny hracu sc se na tyhle jedny veci dokazou shodnout) a lidi ktery sc hrajou primarne kvuli kompetetivnim dogfightum proste sere ze skillcap je mnohem niz. "Souvisejici logistika a nejaka strategie" hrala velikou roli uz predtim, v pvp group dogfightech naprosto. Nicmene "litani a trileni" pokud to je potreba takhle zjednosit aby snme si rozumeli byla vzdycky slozka kde ten rozdil ve skillu byl vzdycky obrovskej a je to neco co jsi mohl trenovat mesice a porad se v tom zlepsovat - nic takovyho tedka ve hre neni a to zrovna tyhle skupine lidi sebralo hodne velkou cast hry.

    dava to takhle smysl? Nemusis s tim souhlasit a nemusi to bejt tvuj gameplay, ale za me je to naprosto validni
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: No ja to beru jako docasny stav.
    Opravte me jestli se pletu, ale na planu ohledne Death of Spaceman se prece nic nezmenilo, ne?

    Nevim, co je opravdu vedlo k tomu, ze to s tema luzkama ted udelali jak to udelali.
    Mozna za tim je trochu snaha prodat vic Nursu, mozna je za tim snaha v chybama prospikovane alpha verzi hry dat lidem moznost zmirnit frustraci z umirani kvuli nejakym bugum, nebo co ja vim.
    Ale at je duvod jakykoliv, ja si zatim nedovedu predstavit zadny negativni dopad.

    Muzete nekdo uvest nejaky konkretni priklad, kdy ty postele budou lidem kazit hru?
    (Vacovu stiznost na absenci prilezitosti pro medic role playing chapu, ale v kontextu posteli uplne neuznavam, protoze to asi neni kvuli postelim kdyz je to dlouhotrvajici stav ktery tu byl davno predtim)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: "ad tierlist - podivat se na konec tierlistu naprosto staci. Co je na tom spatne je ocividny prave kdyz ti lode znas a vis k cemu jsou urceny, drtive vyhravaj interceptory nebo dokonce lode ktery jsou urceny na racing, cokoliv pomalejsiho je naprosto na chvostu vcetne lodi ktery maj bejt podle designu i lore top fightery. Napriklad gladius v tieru B nebo arrow mezi odpoadem je fakt slusna komedie."

    No nerikam, ze to je idealni, urcite tam jsou nejaky haluze, a lore vubec neznam.
    Ale u mnoha lodi mi prijde jejich umisteni celkem v poradku - je treba vzit v uvahu duvod proc urcite lode dal do nizsich tieru.
    Tim duvodem je IMO zjednodusene to, ze dana lod neni vsestrany zabijak.
    Ze nejaka lod sama nedokaze vsechno vyhrat, to neni vubec spatne - znovu jsme u toho "skillu", ze to neni jen o litani a jakou ma kdo musku.

    Napr. nektere lode jsou glass cannon, potrebujici support ostatnich - TO JE V PORADKU.
    Jenze on ty lode diky tomu umistil do low tieru, i kdyz vubec low tier nejsou, jen je potreba je spravne nasadit.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Ja vidim ten vetsi skill prave v tom, ze uz si nemuzes sam povodit dalsi 3 fightery, dokonce ani kdyz jsou to NPC.
    Ze abys byl ted uspesny v boji, nestaci byt jen dobry v litani a umet se trefit.
    Pro me "skill" neni jen to "umet litat a trefovat se", ale i souvisejici logistika a nejaka strategie - abys mel aspon nejakyho wingmana a abyste vedeli co delat a umeli efektivne spolupracovat.

    To, ze spoluprace v parte nema financni incentive mi taky vadi.
    Hlavne kvuli tomu, jak je ted combat tezsi, tak jsou combat mise casto primo ztratova aktivita (a to casto i kdyby se odmena nedelila).
    To se musi urcite nejak zmenit.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    Jinak k ty nurse, jedna zasadni vec o ktery se zatim jenom mluvilo je death of the spaceman, at uz to vyresej jakkoliv casem by mela bejt velka motivace k tomu aby dobrovolny exnuti byla ta nejposlednejsi varianta. To ze tam tedka neni vytvarelo spoustu herne debilnich situacich v mnoha pripadech imho horsich nez tedka situace s nursou, od "backspace teleportu" po ruznejch pvp cornercases.

    Soucasne mimo to co zminoval VACA je treba i naprosto zbytecny snazit se mit lepsi tier medbed, staci proste backspacnout a ses respawnutej bez zraneni naprosto bez nevyhod = med bed tier ted nema absolutne zadnej vyznam.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: ad hw, to ze na hw zalezi vic nez predtim je to co pokladam za krok spravnym smerem, jak jsem psal uz predtim, tocit si s lightfighterem hammerhead bez skrabance je samozrejme nesmysl.

    Co se tyce skilu, co se ted ve hre absolutne vytratilo je v podstate schopnost litat tak aby si schytal co nejmin damage, to je v novym modelu skoro neexistujici slozka, driv si mel jako hodne skilled pilot moznost si poradit klidne se trema fighterama v podobny vahovy kategorii pokud si umel dobre evasive, power management a presne strilet. Ted je v podobny situaci celkem jedno kdo v tech fighterech sedi. Tim ze se vsechno deje v pomalejsich rychlostech ma nevyhnutelne za nasledek to ze mirit je mnohem jednoudssi.
    Mel sem a to za to ze je ted mnohem nizsi skillcap se shodujou temer vsichni na vseh frontach od pvp skilleru po cargo haulery ktery pvp a dogfighty jenom serou. Rad se necham vyvist z omylu, v cem ty vidis ze je ted potreba vetsi skill?

    Ohledne ty MP gameplay, nerikam ze se to neda hrat, ale jde o to k cemu te hra motivuje, co je vyhodnejsi herne. Taky beham s kamosem bunkry a dalsi FPS mise, ale fakt ze ses znevyhodnenej az tek ze mas polovinu prachu a reputace mi prijde celkem chucpe. Stejne tak mi u dogfightu prijde situace kdy dva dobri hraci radsi nasednou do dvou single seateru protoze budou mit jednoznacnou prevahu oproti dvoum dobrejm pilotum v jednom heavy zhorseni oproti predchozimu stavu.

    ad tierlist - podivat se na konec tierlistu naprosto staci. Co je na tom spatne je ocividny prave kdyz ti lode znas a vis k cemu jsou urceny, drtive vyhravaj interceptory nebo dokonce lode ktery jsou urceny na racing, cokoliv pomalejsiho je naprosto na chvostu vcetne lodi ktery maj bejt podle designu i lore top fightery. Napriklad gladius v tieru B nebo arrow mezi odpoadem je fakt slusna komedie.

    Cokoliv z tohohle se da doresit a predkladam ze se casem doresi balancingem, jenom proste za soucasnyho stavu rict ze je to na plny care lepsi nez predchozi stav a ze je snad potreba vetsi skill mi prijde odtrzeny od reality.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: aha, tak to se asi objevuje jenom pokud nejakej suit nemas - a jelikoz jich tam mam hromadu kdysi nakoupenych, tak mi zadnej nedavaji.
    To by i vysvetlovalo, proc jsem si toho nikdy nevsiml, protoze to se asi nikdy nestalo abych umrel, respawnul, a zaroven nemel uz predem nakoupenou zasobu aspon nekolika obleku (jak jsem zvykly cinit uz od nepameti)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam