• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LWEEKAndroid development
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    U toho přehravače, nepotřebuji myslím si nic příliš komplikovaného? Ideálně zdarma, no ads - no spy, schopnost přehrávat složky, užitný pěkný jednoduchý design a funkčnost, přehrávání na pozadí. A pak takové ty funkce jako opakování přehrávání jedné skladby dokola, nebo shufle, možnost vytvořit si paylist. Zobrazení složek i bez složek, řazení abeceda, čísla nebo pořadí dle složení playlistu a prstem možnost přetáhnout na jiné pořadí požadovanou skladu.

    Nepotřebuji vyhledávání dle interpeta, alba. To řeší složka. Nemuset řešit aktualizace (kdy se mění funkčnost, layout) a podobné hovadiny. Nechat to zdarma a vymyslet případně nějakou formou donate, když bude chtít někdo poděkovat a že mu ten přehrávač bude vyhovovat a přispět autorovy na chleba.
    U toho donate je mi jasné že to přes googleplay neprojde Něco málo jsem si kdysi zkoušel zjišťovat.
    Problém je taky že nemám finance abych si někoho mohl dovolit zaplatit. A nevím jestli budu mít štěstí že by se mi povedlo někoho. Moje hra finančně nevyšla abych to mohl aplikovat z ní.

    Jsem unavený s toho neskutečného byznysu a různých sh. praktik. Neustálých aktualizací a změn směrem a tlakem k tomu ždímat z lidí co nejvíc peníze.

    U toho úkolovníku by mi stačilo když by sám byl jako jednoduchý kalendář. I když asi ten googlovský a synchronizace s ním a případně že při kliknutí na daný ukol by se pak otevřel on, by bohatě stačil a asi i ta synchronizace by nemusela být problém?
    Hlavně aby se úkoly aktualizovali a byly neustále ondate. Takže nějaké složitější linkování s něčím dalším nepotřebuji.
    Jen prostě kliknu na mobil a otevře se mi hlavní screen a vidím. (nenašel jsem nic co by mi vyhovovalo a hlavně bylo 100% funkční, bez reklam a optimálně zdarma. Kdy nemám ve funkčnosti žádnou jistotu ani u těch placených, kde už navíc chtějí obvykle měsíční poplatky.
    Tak že bych tam měl dlaždici 4x1, 4x2 až 4x4. Nahoře hodiny, a dole 4 ikony (telefon, sms, prohlížeč, foták apod.)
    Něco jako viz obrázek, tohle mi prostě plně vyhovovalo a fungovalo.
    https://morningpaper.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/2008/02/07/nokia_wm.jpg
    A hlavně bylo to v zdarma už vbudováno v systému, žádné hledání a doinstalování. Vše co jsem potřeboval už jsem v telefonu měl, max jsem si stáhl nějakou tu hru nebo nějaký dodatečný prográmek.


    Jako pro mě Windows Mobile 6.5 se nejvíce blížil celkově tomu co bych v mobilu potřeboval a co mi u současných mobilů chybí.
    I když chybí mi i mobil s uzamykatelným tlačítkem pro zvednutí a položení hovoru a pohodlná HW klávesnice.
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    ROLAND: přehrávač by byl asi velmi jednoduchý a bude i spousta ukázkových implementaci. Záleží jak složitý si vymyslíš playlist managment a podobně
    Ten ukolovnik/kalendář je ale část kde bych čekal nějakou složitost, případně integraci s kalendářem, upozornění a podobně což může zabrat spoustu času a práce a testování
    Úskalí bych nehledal, pokud nebudeš chtít řešit nějaký streaming, drm a podobně, případně u ukolovniku záleží jak složitý si vybereš model synchronizace mezi zařízeními.
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Ahoj, prosím jak náročné by bylo vytvořit - MP3 přehravač a případně kombinovaný s přehráváním videa? A kalendář - respektive úkolovník. Strašně mi schází to co bylo kdysi ve Windows Mobile 6.x,
    Když má někdo potřebný skill a dostal by jasné podklady zadání, kolik času by ten vývoj asi tak zabral?
    A jestli tam není ještě nějaké úskalí v podobě knihoven/kodeků atd.
    BROWN_ALEX
    BROWN_ALEX --- ---

    Ano, tento základní článek je o propagaci v obchodech s aplikacemi. Před spuštěním aplikace je však lepší vypracovat strategii propagace. Nemůžete si jen přečíst jeden článek a začít aplikaci propagovat. Právě o tom mluvím, Marketingová strategie pro mobilní hry je dobrým návodem, jak vytvořit propagační strategii.

    FERRENC
    FERRENC --- ---
    BAT: Taky se nedokážu zorientovat, tak raději ani nereaguju. :)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    BAT: ve svete post-faktickem :D ... kazdopadne jsem nevtipkoval
    BAT
    BAT --- ---
    MIKULAS: V jakem svete to zijeme, kdyz uz se ani neda s jistotou poznat, zda se jedna o vtip :-)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    FERRENC: k hromade zde relevantnich duvodu proc to nepouzivat pribyl dalsi - od COVIDu je Face ID nepouzitelne, protoze to museli upravit tak, by to fungovalo s rouskou
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    DRIZDIK: Plus heslo jsi schopný invalidovat a vygenerovat si nové celkem levně pokud víš že , ale plastika vyjde trošku dráž.
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    FERRENC: Nosíš svoje hesla viditelně na veřejnosti? Má k tvým heslům přístup kdokoliv se dostane "on premises" a ty spíš (žárlivá manželka) nebo třeba nejsi při vědomí (někdo kdo tě jebne po hlavě venku)? Úplně raketová věda to není, ale teď přichází generování obsahu a 3D tisk, což u MS stačí obraz, u Apple je třeba 3D model.
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    BAT: Asi jsi mě nepochopil. Než budu Face ID důvěřovat, abych si ho nastavil na citlivé bankovní aplikace atp., tak chci vědět, proč ho označují za méně bezpečné přihlášení.
    BAT
    BAT --- ---
    FERRENC: Tak stara dobra klasika, uriznout hlavu a soupnout do mrazaku, asi nikdy nezklame.
    Nebo si toho cloveka vyfot a udelej si z toho masku.
    Nebo misto skladovani hlavy v mrazaku, ji naskenujes do 3D, vytisknes na 3D tiskarne, pak namalujes, a voila - nemusis skladovat hlavy v mrazaku.
    A nebo toho cloveka popros at ti to odemkne sam, lide jsou vetsinou pomerne ochotni (nekdy to pry jde i bez kladiva).
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj, máte někdo tip na "How to beat FACE ID/Recognition"? Nejlepší obrana je znát slabiny SW, takže se snažím najít nějaké návody, jak to obejít, ale chápu, že ty výsledky Google asi trochu koriguje = resp. není snadné něco relevantního vygooglit. Díky!
    GEGE
    GEGE --- ---
    JOHNY_G: Taky dobry, diky :)
    JOHNY_G
    JOHNY_G --- ---
    GEGE: S Unrealem mám nulové zkušenosti, ale podle zkušeností s Unity bych šel taky do iOSu, jestli máte na výběr. Nebudeš muset řešit, proč tyhle 2 obskurní, a tenhle jeden extrémně populární chipset nepodporuje zrovna ten nejefektivnější formát textur, a zrovna ten nejlepší shader :-D. Nemluvě o mrdačce s OBB, protože APK na Google Play se musí vejít do 150 MB :-). AAB může být větší, ale pro konkrétní zařízení může vyplivnout max. 150MB APK, jestli se nemýlím.
    GEGE
    GEGE --- ---
    MAKROUSEK: Souhlasim, jsem rad, ze to rikas.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    GEGE: Jelikoz chcete prodat domy, budou vase cilovka zrejme lide, co maji penize. A u takovych je vetsi pravdepodobnost iOS.
    GEGE
    GEGE --- ---
    Zdravim vespolek. Jdu sem s prosbou o radu. V pristich mesicich chceme vyvinout jednu appku v Unreal Enginu a ji exportovat pro mobilni zarizeni. Appka bude slouzit k prezentaci jednoho letniho resortu s domy na prodej, takze pravdepodobne za 2 roky nebude mit vyuziti. Rozhodujeme se mezi iOS nebo Androidem. Nikdo z teamu s tim momentalne nema zkusenosti. Snazim se ted ziskat dostatek informaci na to, abychom se rozhodli, ktery OS a ktery store bude lepsi. Dokazu si predstavit, ze taky optimalizace pro ruzna zarizeni bude slozitejsi resp snazsi.

    Mate nekdo zkusenosti s vyvojem jak pro Android, tak pro iOS? Da se obecne rict, ze pro jeden z operacnich systemu je vyvoj a optimalizace jednodussi? Je vetsi pain udrzovat aplikaci v AppStore nebo iOS?
    ROBB
    ROBB --- ---
    Nemá někdo dobrý manuál, jak před sestavením AOSP Androidu 11 aktualizovat bezpečnostní záplaty? V základu je repozitář na bezp. aktualizaci z října 2021 (android-11.0.0_r46), od listopadu 2021 jsou k dispozici měsíční aktualizace (android-security-11.0.0_r49 až *_r65). To málo, co jsem na netu našel, jsem zkusil, ale zatím neúspěšně. Např. v adresáři frameworks/base:

    1. git fetch https://android.googlesource.com/platform/frameworks/base 6ea0366c46b03f9e99e349d9732dbe80754f35c1 --depth 2
    2. git cherry-pick 6ea0366c46b03f9e99e349d9732dbe80754f35c1
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    JOHNY_G: Ale jo, řešme. Teda jestli se ti chce. Mě to samozřejmě zajímá. Já vlastně do dnes pořádně nevím co to ten Context je. Zatím to beru tak, že to je nějaký popis scopu. Ale jestli to je popis threadu, nebo nějakého dispatchera nebo co...

    Application oproti tomu vnímám jako nejvyšší objekt aplikační hierarchie.

    Jinak díky moc pánové za pomoc. Moc si toho vážím. Bohužel kdykoliv se nachomýtnu k Androidu tak to je za situace kdy není po ruce někdo zkušený kdo by mě nachytřil.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam