• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WTENBROUCKNebe, Peklo, Země, Ráj - dokumentární film o pohledu na bolest, který neulpívá na povrchu
    LOBREGURA
    LOBREGURA --- ---
    Ne zcela optimální zde značí, že pan Čálek sice pěkně ukázal, jak to vypadá na parkuru a u dominy v baráku a že Ty máš doma, stejně jako mnoho jiných, krabici s úchylnostma, ale myslím, na některé jiné věci se mohl objektiv zaměřovat více než na vodní příkop (ne že bych se u toho dobře nebavila, to neříkám). Třeba škoda, že nebylo více záběrů na Altairovu ženu, když s ním probíhala překážky :-) byla z toho tak krásně nadšená! :-) Úplně jí svítily oči!
    Ale to je jen můj dojem a já nejsem žádný filmový odborník ani dokumentarista.
    Jinak jen chválím :-)
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    LOBREGURA: co znamena ne zcela optimalni?
    LOBREGURA
    LOBREGURA --- ---
    Docela dobré :-) Docela dost dobré!
    Dokumentárně sice ne zcela optimální, ale to snad ani nikdo nečekal :-D
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    CASSI_DELATEX
    CASSI_DELATEX --- ---
    TANAIS: uz do toho dal nebudu rochnit, stejne je to o nicem
    CASSI_DELATEX
    CASSI_DELATEX --- ---
    TANAIS: ne skutecne, Calek nenatocil dokument ale hranej film, to jsem chtela rict, nemam v zasade nic proti nikomu kdo v tom ucinkoval. Nektere lidi ani neznam. Kazdopadne vim ze ty skutecnosti tam uvedene tykajici se mych aktivit nejsou realne a byly zverejneny bez meho souhlasu a akteru, jinymi slovy bylo to cele nahrane. Takze nevim proc bych mela verit tomu zbytku, predpokladam ze ten clovek manipuloval se vsemi.
    TANAIS
    TANAIS --- ---
    CASSI_DELATEX: no... já samozřejmě nevím to, co víš Ty, ale to, co teď píšeš, mi přijde trochu v rozporu Tvým předchozím vyjádřením "(akteri nic osobniho)".