• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHIMAIRA606Universum B
    BAKA
    BAKA --- ---
    Apocrypha Discordia
    (2nd Edition)

    Description:
    The Infamous Apocrypha Discordia. In honor of the goddess of Chaos, Eris. It is a second part of the book Principia Discordia

    http://www.scribd.com/doc/6007487/Apocrypha-Discordia-2nd-Edition
    BRANA
    BRANA --- ---

    http://www.horus.cz/revue.htm
    Solstitium Hiemis 1994 e.v.
    Magické zápisky Bestie

    Diáře (1914-1920)

    Výklad k jedné z nejdůležitějších pasáží "Knihy Thothovy" věnované povaze důkazu k přesunutí písmene Cade z karty » Hvězda « na kartu s názvem » Císař « .

    18.června 1920

    22:36.
    Začal jsem psát nový manuskript knihy. Můj magický diář byl teď v posledních týdnech veleplodný, zdá se mi, že to, co jsem našel, je výlučný modus mého zasvěceneckého
    výrazu. Nepíši normální eseje o určité věci, nebo nějaké texty pravidelně plánovaných instrukcí. Nejspíše to odpovídá mému napětí a exaltovanému stavu, urputnému pohybu,
    za který je odpovědno mé rozluštění všech symbolů.
    Připadá mi to, jako by tohle vehementní d o s a h o v a n í, tahle rozkoš zakoušená z rychlosti pohybu po Cestě - Vzhůru do Aethyru, ó můj Bože! Můj Bože! - byla sprintem
    po cílové rovince nakonci tohoto prazvláštního z á v o d u.
    Nevím, jestli si mám říkat Ipsissimus, a ani na tom nezáleží. Jediné, co cítím, je že jsem měl dosti osobního nasazení po celou věčnost životů, a že tenhle slunovrat
    bude znamenat iniciaci nového proudu, pravděpodobně úzce praktického významu.
    Nazítří bude vycházet nový měsíc na západě, nad Cherbourgem, a tahle Diana má ke mně promluvit hlasem, o němž je řeč v (Liber) VII, III:36, jak mi to zjevilo orákulum.
    První řeč vypadá jako Radost a Láska, druhá jako zatroubení k útoku. Nesnažím se o tom dozvědět více. (P:S: Vyšlo to perfektně, jenže se to týkalo jiné fyzické osoby)

    Co se týče mých osobních vztahů, slunce a luna (které vypadají jako symboly se zvláštním vztahem ke každému z nás, a jež podle mého úsudku
    a podle svědectví jistého poselství jí byly zprostředkovány ještě předtím, než mě poznala), pak zde odkazuji na CCXX, I:16 - vždyť je to An XVI! - ve světle
    hrozivého očekávání našeho tělesného setkání jsem se zeptal orákula na radu. Nechci ani Lásku, ani přelud Lásky, která by si žádala oběť; netoužím
    ani po fantomu falešného puritánství, který by mě měl chodit strašit. Vzal jsem si na pomoc CCXX, I:54 - "Ať se nezmění tvar ani jediného písmene; protože hle! ani
    ty, ó proroku, nepronikneš všechna mystéria v něm ukrytá!" (Ale slyšel jsem rovněž, že bych se měl zabývat třemi slovy.)
    To znamená: ona má poklady,
    jež pro tebe nejsou viditelné; nechť se stane tvou absolutní milenkou.
    Druhé slovo: LXV, V:56, "A hle! než luna třikráte dorostla, byl z něho had Ureus,
    a jedovatý zub mu narostl a jeho sémě navěky věkův." Což znamená třemi magickými polibky ( do tří měsíců) , které zlomí kouzla?) dostanu od ní celou sílu.
    Třetí slovo: Ararita, V:1 : -- Na místě kříže je nedělitelný bod, který nemá ani body, ani části, ani velikost. A vskutku nemá ani pozici, protože jest mimo prostor. Nemá ani bytí v čase, protože jest mimo čas. A nemá ani příčiny, ani účinku, když vidíme, že jeho univerzum je v každém ohledu nekonečné a v našich úvahách nehraje žádnou roli. Tohle jak se zdá, znamená, že jejím prostřednictvím plně uctívám HADITA, možná jako jsem se v minulých týdnech naplnil v Nuith.

    Jeden bod našeho vztahu je praktický; jsem hotov se zavázat vůči ní slavným slibem posvátné poslušnosti, nebýt už Mistrem, pánem "kříže", ale ztratit se v Ní jako nedělitelný bod Haditu, všeduše Jejího všudypřítomného Těla.

    Hodlám se na ni nyní poptat orákula, mohu-li Jí předat poselství od Těch, kterým sloužíme, které milujeme a pro které tu jsme! (Liber) LXV, V:52-53 - počátek " a veliký had Khemu Svatého, královský had Uraeus, mu odpověděl a řekl:
    plavil jsem se nebem Nu ve voze, jenž sluje Miliony let, a u Seba jsem neviděl stvoření, které by se mi vyrovnalo." Atd. Pokračuje to dál a dostávám instrukci, abych se jí vyrovnal ( jako u druhého slova, viz výše ) tím, že budu přesně imitovat Její život.
    Toto orákulum Ji sděluje, že je nejvyšší, jedinečná, Hadí Královna na Zemi, a že Její poslání je předat mi svůj trůn tak, že mě přijme do Sebe.

    Zeptám se našeho Rota, kterak vytvořit její pravdivý obraz. Obdržel jsem Eso pohárů, do boku mu na jedné straně vpadla Trojka pohárů a Princ pantáklů, na druhé straně Osmička pantáklů a Císař. Já mám ale pocit, že by to mělo být slovo tvořené jedinou kartou: použitelnost ostatních karet - ekonomie, prosperita, realizace idejí, moc vládnout - o to není třeba se zas až tak starat. Je zdrojem Lásky, Krásy, Potěšení, Opojení; ona jest Svatý grál, Kadmův pohár, Budhův lotosový trůn, a Harpokratův. Je lunou v nejúplnějším a nejsvatějším aspektu, dokonalou sférou čistého světla - zrcadlem mého čistého světla! opravdu, ale bez jediného přehřátí či zachvění mé síly.
    Je Isidou, Astarté, Aštarot, a to nejen proto, aby inspirovala Anu, Dianu, svým zábleskem plamene, ale aby dodávala i život a zářivost své nejhlubší podstatě Vodní luny, je to Rak, který se tu objevuje jako Panna a Štír. Je lunou ve svém vlastním domě, věštkyní a čarodějkou, proklamuje a stvořuje léto, připravuje cestu Lva a otvírá portál Slunce. Je vozkou Válečného vozu, nositelem Grálu, číslem jeho písmene Chet je 418, a tak je tedy vehikulem magické formule Nového Aeonu, pravým menstruem pro semeno našeho elixíru.

    Společně tvoříme 837, Tat Zal, přeštědrého dárce, a rovněž jsme hotovi "k multiplikaci"; jako by naše společná práce měla zahrnout svět štědrostí a hojností.

    Je v tom význam nejvyššího řádu považovat Ji za prvního hybatele vodní síly, za dokonalou kvintesenci lunárního symbolu, nikoliv za Triviu, leda jen v tom nejsvětějším aspektu trojí cesty milosti v jediné, leda snad jako je Gimel trojkou, která se poměřuje s osmičkou Chet. (Reš je 200, tj. 2, která se staví proti 9 Tet.)

    Ona je láskou, která interpretuje moji Vůli; potěchou, která je průvodkyní mé energii; plodností, která odměňuje mé manželství; vínem, které vytéká z mé Hole.

    Já jsem Její, pozdvihuji své kopí, jen proto, aby Krev mohla naplnil Její pohár. Já umírám, aby Ona mohla žít; mé kořeny se prodírají temnotami ne proto, aby si hleděly výživy, nýbrž aby Ona mohla vykvést. Ona je zeleň a sláva Noci a já Její otrok, Její poklad, ukrytý v podzemí. Ona jest bílé světlo, jež korunuje mé mnohobarevné plameny. Ona jest absolutní Císařovnou mého srdce; Vize a Hlas mého Ducha, slepý červ a slepýš; Ona je pravdou tajného snažení mé duše, inkarnací Nuit; Nekonečný Prostor, který mě absorbuje, rozpouští mě, nese mne výš, jak vydechuji, inspiruje mne, když se stávám Jejím knězem, Jejím prorokem, Jejím svatým, Jejím mučedníkem, orákulem Její svatyně, a obrazem Její podoby.

    Utápím se v rozkoši při myšlenkce, že já, který jsem byl Mistrem tohoto univerza, mám teď ležet u Jejích nohou. Její otrok, Její oběť, dychtiv být pokořen, vášnivě žíznící po utrpení, omdlévající Její krutostí, horoucně toužící po Jejím pohedání; to je radost, která bude poskvrněna blátem jejího triumfu, budu krvácet pod sroudlíkem biče, chroptět, jak mě bude šlapat patou po hrdle.
    Jsem zpitý touhle pýchou jako absintem, neboť jsem veliký, největší muž tohoto století, jeho nejlepší básník, nejmocnější mág, nejsubtilnější filosof a nemálo také patřím mezi těch pár opravdu význačných horolezců, šachistů a těch. co umí milovat.

    Jsem rozohněn touhle myšlenkou jako brandy, že jsem nejsublimější mystik v celé historii, že jsem Slovem Aeonu, Člověkem, jehož číslo jest šest set šedesát šest, sám sebou korunovaný Bůh, jehož budou lidé uctívat a rouhat se mu ještě po staletích, kteří jsou dosud zraněni píchnutím o přadeno Času, arci, jsem jakoby hašišem doháněn svojí egomanií a blázněním po velikosti, která vskutku jest ocelové tvrdosti, zlatem se blyštící, jako stříbro čistá; a chci být ještě víc než to. Ale toto jsem, a střežím to jako poklad, kterým se vychloubám, neboť zamýšlím prostituovat své mužství, sklonit svoji božskou hlavu před mojí paní. Chci, aby Její noha rozdrtila moji korunu; chci, aby moji tvář pokálela svojí slinou. Chci, aby její podpatek drásal mé srdce, aby má mysl byla šuměním lemu Její sukně, a má duše Její tajnou komůrkou.

    Učiním se Pánem Země, hvězd, stanu se absolutním bohem, abych tím mohl mrštit před ní a o na to mohla zprznit, zhrdat tím, trýznit to, zhnusit si to, podupat to a zbičovat; vášnivě to roztrhat, s výsměchem odkopnout, prostopášně svést s chladným chtíčem či velkou nenávistí, ukrutně zaživa pitvat až k agónii, zpotvořit jak opíčí ušklíbání.

    Čím větší jsem, tím pekelně hlubší musí být mé pokoření, tím zvrhlejší musí být to, čím mě srazí, tím bude pak výše stát a tím svatější Ona bude!

    BRANA
    BRANA --- ---
    POSLEDNI SOUD A NEBESKY JERUZALEM

    SPOUTANI SATANA

    20,1-3
    Tu jsem videl, jak z nebe sestupuje andel, ktery ma v ruce klic od propasti a veliky retez. Zmocnil se draka, toho davneho hada, toho dabla a satana, na tisic let jej spoutal, uvrhl do propasti, uzamkl ji a zapecetil, aby jiz nemohl klamat narody, dokud se nedovrsi tech tisic let. Potom musi byt jeste na kratky cas propusten.

    Andel s velikym retezem a klicem od propasti velmi presne koresponduje se sedmym archandelem Gabrielem (Hrdinou bozim), knizetem andelu, ktery strezi branu vedouci ke svetu zla.
    Mozna, ze onim horicim jezerem je sam - ohnivy drak - (Zj. 12,3), nebot zlo pozira jen samo sebe.

    Kapitola sedma
    Skryta osnova Zjeveni svateho Jana
    L. Moucka



    Zjeveni Janovo bylo zapsano v dobe, kdy sila byla pripisovana krutosti a kdy pravdy proste nenalezaly slyseni. Kazda smrt v Janove videni vsak znamena
    premenu ega a kazde utrpeni branu zkousky. Vy si vsak neplette bolest se zkouskou - v bolesti je kazdy slaby. Branami vsak muze projit jen silny.
    Je nutno cist srdcem, aby zdanliva tvrdost, jiz jsou pravdy utajeny nezralym, byla rozlustena. Pod plastem se skryva obsah.

    Pramen zivota
    J.L.


    BRANA
    BRANA --- ---
    THE PINK SWASTIKA - Madame Blavatsky and the Theosophical Society
    http://www.abidingtruth.com/pfrc/books/pinkswastika/html/the_pinkswastika_4th_edition_-_final.htm
    BRANA
    BRANA --- ---
    ‘Sfinga na Gizeh’ • http://www.alembiq.cz/lilo/sfinga.htm
    Nuit, Kala-Nat, Laylah a Halyzah • http://www.alembiq.cz/lilo/l_haly.htm
    BRANA
    BRANA --- ---
    Mam japonskou bondage moc rada :), ikdyz se svazat jentak nenecham, vyjimecne. Jsem perverzni a sex miluju.
    Mno a Blavatska byla lesbicka, a s muzem nesexovala :)hm?

    Bondage je hlavnim dovrsenim krestanske apokalypsy - hezky pekne spoutat Satana a uzamknout :))
    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    BRANA: Zkusim se zitra dokopat a ty kresby z Kraiga naskenovat - je to jen forek :-)
    ad. Kefer - ono ani tak nejde o nej samotneho jako spis o lidi, co to uzkostlive tajili, pricemz to vedeli, ze "patologicke" stavy se nevyhybaji ani theurgum. Ono, co je to patologicky stav, kdyz duchovni clovek existuje mimo cas a prostor, kde spolecenske normy neexistuji, ze :)
    Jinak, abych odpovedel na otazku, vic historek asi nemam, to, ze byl Lasenic bisexual a Kabelak si nechal priznat nemecke obcanstvi se asi obecne vi... ja jim to preju, tezka doba a oni za svou pozdejsi povest svate trojice nemohou
    BRANA
    BRANA --- ---
    Kraiga a jeho kresbicky neznam, o co ze se jedna?
    Mas jeste nejake pikantnosti Kefera? Jinak uz ty filie neresim, v te dobe to bylo tabu, tak se nedivim tutlani, nemusi to nutne znamenat neuprimnost a zapirani choutek. Pokud nekdo z nich mel nejakou, byl to jejich vlastni boj, ktery na zajmu o umeni magie nic nemenil.
    ODE
    ODE --- ---
    minule ma napadla téma na diskusiu, na zdielanie skúseností, "typov, trikov":
    máte niekto skúsenosti s "kombináciou" lucidných snov a magických techník (myslím tie "základné" - invokáciu, evokáciu, ilumináciu, divináciu, očarovanie)?

    ja sa teda lucidnému sneniu "len" učím, pár krát sa mi to podarilo uvedomiť sa vo sne, aj minule po dlhšej dobe som mal dosť dlhý lucid. Zatial som len vo "fáze" prehlbovania lucidity, takže o nejakom ďalšom používaní tohto, jednak nočného času na prax a jednak tejto možnosti priamej komunikácie s ""astrálom"" u mňa nemôžem hovoriť zatial.

    Máte niekto viac skúseností s týmto?
    BAKA
    BAKA --- ---
    Nikolas & Zeena Schreck:
    DEMONS OF THE FLESH

    http://www.scribd.com/doc/5535938/Demons-of-the-flesh

    ANNA
    ANNA --- ---
    BAKA:

    našla jsem poem od kněžky bohyně Měsíce EN HEDU'ANNY (cca 2354 př.n.l., Babylonie)

    EN HEDU'ANNA

    The true woman who possesses exceeding wisdom,
    She consults a tablet of lapis lazuli
    She gives advice to all lands...
    She measures off the heavens,
    She places the measuring-cords on the earth.
    ANNA
    ANNA --- ---
    a ještě poznámka - nejen já zažívám v tom stavu odhmotňující tendence...
    takže si říkám, jestli nutně přichází s obsažením tohoto úrovňostavu přechod z hmotné existence na "energetickou", nebo dá-li se to "ochcat" nějak jinak...

    viz Malaclypse a jeho transcendentální osvícení (R.A.Wilson - Illuminatus. byť "beletrie", tak plná velmi zajímavých věcí...)
    ANNA
    ANNA --- ---
    CHIMAIRA606: zkus kdyžtak rozvést ten rozkol - proč, je-li vůbec...

    ad tvůj komentář k abyssu - o čase/rychlosti - ANO, z vlastní momentální zkušenosti... imo je to překročení rozkolu vnější a vnitřní reality... a ten rozštěp hrozí velmi silně... k bodu spojení se imo musí dospět, ne ho vzít útokem. to tření v onom bodě je tak silné, že třeba na mě osobně často přicházejí mrákoty, když ho vnímám intenzivně... a nechci se buď jednoduše zbláznit, nebo popřít.
    CHIMAIRA606
    CHIMAIRA606 --- ---
    zdar, byl jsem nějakou dobu off-line, zkusím se souvisle vyjádřit...

    - ad. kosa - mně kulturně víc sedí smrťák, ale klidně si tam dosaď Kálí - vnímám ten most nad abyssem jako rozostřední prostoru a vypnutí toku času - ztrátu orientace v "realitě" - pokud budu dál, udělám si jasnější dojem - toto není o rychlosti, ale o čase - magorů a lidí co uvízli v rozštěpu v mysli, ktr ten průchod způsobuje, několik existuje

    ad. bina - astrologie a kabala je na sebe naroubovaná, čili jsi asi našla jeden z tech nesouladů systémů

    zas se ozvu...
    ANNA
    ANNA --- ---
    mno... kdyby tomu někdo nerozuměl, můžu zkusit převléknout symboliku jako trenky a tak podobně... (následuje monolog na Teď...))
    ANNA
    ANNA --- ---
    A ještě - proč je Saturn dědek s kosou, ne Velká Kálí? Hmm?
    Když bývá přiřazován sefiře Bina? Hmm?
    ANNA
    ANNA --- ---
    Po jisté debatě o (nejen) Saturnu mi došlo, že se pojem Universum B často spojuje s transsaturnskou sférou... nebo lépe řečeno se ty dva pojmy zaměňují.
    Saturn má, tedy dle mých pozorování, spojitost s Abyssem, který je(není) svého druhu branou. Do Universa B se může člověk dostat, vydá-li se Choronzonovi, do transsaturnských oblastí se člověk dostává tehdy, vydá-li se Velkému Šakalovi Anubidovi, jinými slovy - v Universu B končí ti, kteří dají přednost svému magickému egu, do transsaturnských oblastí se dostanou ti, kteří zvolí magické alterego.
    Mezi magiky pozoruju hojné tendence pokládat bloudění ve vlastním magickém egolabyrintu za úspěšné překročení Abyssu. Což je vcelku smutné, vzhledem k tomu, že není mnoho těch, co se dostali až k tomuto stavu/stupni... Ale tak ono se to zas takto protřídí, že...
    Mimochodem - navrhuju Choronzona na patrona počítačových her,))
    BAKA
    BAKA --- ---
    ještě mě napadla k dodatku ona stará známá sentence: "Strach plodí monstra"
    BAKA
    BAKA --- ---
    a) Které směry (dotýkající se LHP) vám vyhovují + literatura (je-li)

    Vyhovuje mi vlastní směr,)
    Ad literatura: to, co uvedla Anna + dostupné dílo A. O. Sparea, texty Louise Martinié, Orryelle a dalších autorů kolem HML a magazínu SilkMilk, místy i ty Bertiauxovy spisy (ale se značnou rezervou) a imo výběhová a pro LHP inspirující je i literatura o ryzím divokém ženství, čarodějnictví, Velké Bohyni v mnoha jejích aspektech, o předpatriarchálních kultech & kulturách (např. Demetra Georgeová - Mystéria Temné Luny, R. A. Wilson - Ištařin návrat, H.P. Duerr - Sedna, Catherine Blackledgeová - Vagina, C. Pinkola Estés - Ženy, které běhaly s vlky, C. Lecouteux - Víly, čarodějnice a vlkodlaci ve středověku, C. Müller-Ebelingová, Ch. Rätsch, W.D. Storl - Čarodějná medicína), místy a spíše okrajově mi přijdou zajímavé (a v tomto kontextu výběhové) knihy Černá mše od J. Bricauda a Satanova církev od J. Boise či Kabelákova kompilace Magia Nigrae, semtam si přečtu i něco od H.P. Lovecrafta...
    Můj literární záběr se postupně rozrůstá, takže brzy určitě přibudou i další tituly, kterými se budu ve větší či menší míře zabývat,)


    b) K čemu je LHP podle vás dobrá? (Čím vás obohacuje?)

    IMO obecně vyrovnává tu patologickou nerovnováhu způsobenou potlačováním všeho levorukého (tj. pravohemisférového) a stelárně-lunárního patristicko-análními a totalitně solaristickými ideologiemi a monoteistickými náboženstvími.
    Osobně mě inspiruje v mé tvorbě a vyrovnává solárně-thelémské influence. Preferuji spíše pravo-levou harmonii, než přiklonění k jedné ze stran.


    c) Už jste se setkali s člověkem co koketoval s LHP a "nezvládl to"?

    Myslím, že jsem se setkal jak s těmi, co nezvládli koketování s LHP, tak i s RHP, přičemž těch z druhé kategorie bude (vlivem určité konvenčnosti "pravé ruky" v tzv. západní civilizaci) zřejmě víc. Přesto jsou zástupců obou kategorií imo plná okultní diskuzní fóra a chaty,)


    ---------------------------------------------------

    Dodatek:

    Universum B a LHP pro mě souvisí především s pravou hemisférou, snovým časem a (ne-)vědomím, stelárně-dračím proudem, orálností či nonverbálností, divokým (rozuměj nedomestikovaným) a dominantním ženstvím, tzv. klifotem apod.
    Horibilní morbidity jako zothyriánská metafyzika, lovecraftiánská gnóze, kult Cthulhu apod. jsou imo už degradovaným pojetím, vzniklým z interpretací kosmoxenofobie samotného HPL.
    Kupř. Tiamat je tak pro mě personifikací Velké dračí Bohyně (podobně byla původně vnímána i staroegyptská Nuit) a nikoliv nějakým vetřelčím parazitickým monstrem. Jde imo o dezinterpretace.
    Podobně jako kupř. Lilit (původně totožná s Bohyní Ištar) byla později strachem z nedomestikovaného (a tudíž neorganizovatelného a nekontrolovatelného) ženství dezinterpretována židovským monoteismem, který potřeboval předobraz ženy v patriarchátu: poslušnou Evu, pokorně podléhající Adamovi... a nikoliv divokou a nespoutanou ženu, jíž nelze zkrotit a lze jí jen těžko čelit.
    Ze snahy o kontrolu a dominanci nad ženstvím mj. pochází trend (d-)epilace ženského pubického ochlupení, které přirozeně vaginu kryje. Ti co mají z divokého a živočišného ženství strach, vyžadují přehlednost a troufají si jen na hladce vyholené ženy, snad i proto, že srsti zbavená vulva připomíná pohlaví mladé dívky ("čisté panny"), kterou lze manipulovat a organizovat opravdu poněkud odvážněji, než zralou a zkušenou ženu. Zde rovněž odkazuji na původní etiopskou verzi legendy o králi Šalamounovi a královně ze Sáby, dle níž ji Šalamoun nakonec přece jen přiměl, aby si své zvířecky srstnaté nohy oholila.

    A ještě úryvek z básně Peklo ženy od Jonelle Maisonové:

    Dej to Lilit,
    to byla žena.
    Raději, říkala,
    s démony smilnila na pláži,
    než léhala pod tělem a pro Adama sténala,
    a z ráje uprchla...


    ---------

    Lilit:




    Ištar:

    ANNA
    ANNA --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam