• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XSOFTPoznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
    Smyslem klubu je v první řadě zábava. Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.

    Provoz klubu se skládá ze zadání otázky TUČNÝM písmem a očíslováním otázky - to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.

    HARDCORE je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).

    Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.

    Přeji příjemnou zábavu.
    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PHOW_SAATCH: To je taková vlastnost všech téhle her :-) Snad kromě Alien Legacy.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PHOW_SAATCH: jj, je to uz trochu moc :) jinak doporucuju projekt exodos, tam je vsechno a uz nastaveny, supr simple :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    DRAGON: je to teda daleko víc retro, než si pamatuju :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    uz to instaluju :))
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PHOW_SAATCH: tak to neznam :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    DRAGON: Ha, tak už jsem to našel :) hledal jsem furt Scorched a on to byl Scorcher :)

    Scorcher (video game) - Wikipedia
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scorcher_(video_game)

    našel jsem zde:
    List of racing video games - Wikipedia
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_racing_video_games
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PHOW_SAATCH: jakej zhruba rok? nebyl to rollcage? co je mysleno tim "dratova koule"? jako ze fakt sferickej wireframe jenom? :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Nemůžu si vzpomenout na jednu starou závodní hru... měl jsem jí na nějakym demo CD z Levelu tušim.. byla to drátová koule, která jezdila po dráze a musela se vyhejbat různejm překážkám, vizuálně se to snažilo tvářit jako sci-fi, cyberpunk (neony apod.), tenkrát jsem jí docela hrál a zaboha si nemůžu vzpomenout na název... a ty demo CD jsem někomu daroval, takže na ty se už nepodívám. Neví někdo?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CYBERWOLF: "Be proud, Mr. Woo!"" :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: to zní jako Lo Wang
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    "Everybody's dead, I like that!"
    GURBON
    GURBON --- ---
    KRYSTOFK: lol, ROTT do HC sekce? Tady bychom to poznali i podle vyrezu 10x10px :D
    Jestli se ti chce zadavat, lepe sem: [Poznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka]
    KRYSTOFK
    KRYSTOFK --- ---
    SID311
    SID311 --- ---
    PECA: Těžení je rovněž výrazným tématem ve Fragile Allegiance (což je volný remake K240 z Amigy)

    K240 for Amiga (1994) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/amiga/k240

    Fragile Allegiance (1997) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/fragile-allegiance
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PECA: :-) Na Amize se mi vybavuje jenom Reunion, ale v nem se musely suroviny vozit rucne.
    PECA
    PECA --- ---
    Děkuji za tipy. Zkusím oboje. Zjišťuji, že si po těch letech pamatuji úplný prdlajs. Dost možná se mi to plete s dalšími podobnými hrami a hrami z Amigy u kámoše. Sakra paměť! :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PECA: ?

    Alien Legacy - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Alien_Legacy

    Alien Legacy for DOS (1994) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/dos/alien-legacy
    SID311
    SID311 --- ---
    PECA: Existuje Millenium 2.2 o něčem takovém, ale to je ještě starší (konec 80. let)

    Millennium: Return to Earth (1989) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/millennium-return-to-earth-
    PECA
    PECA --- ---
    Zeptám se:
    Hrál jsem hru. Nejsem si jistý, ale myslím, že v názvu bylo "Millenium". Bylo to dost dávno, dost možná konce 90. let. Byla to strategie, kolonizace (ne nutně té naší) sluneční soustavy - možná jenom kolonizace planety/měsíce. Určitě se dalo těžit na asteroidech či jiných planetách a materiál si nechat posílat automaticky pomocí nějakých robotických transportérů.
    //vždycky si vzpomenu, že mi ta hra nešla po spuštění hrát, ale musel jsem stisknout nějakou naprosto neuvěřitelnou kombinaci kláves, bůhví, jak jsem na ni tenkrát přišel.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Hezky pekne!
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    SLEDGE: to je ono
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam