Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Subaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
PALMEX
[https://i.nyx.cz/files/00/00/12/76/1276186_760dfa8c7d5ab60c744d.jpg?name=Cliqaa.jpg]
"in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
EXCITE --- 9:26:38 4.6.2020
HERR_FLICK: to je jak D1 na příjezdu do Prahy u Průhonic, pravej jede nejrychlejc :)
HERR_FLICK --- 22:56:09 3.6.2020
LEHUOK: v pohode
Dalnice kolem londyna, hlavne 4pruhej okruh m25, casto rychlost snizena svetelnejma znackama ze 113km/h na 80km/h, na 60
V urcity casy sem to denne strihal nejrychlejc v tom nejpomalejsim
Jo a hodne casto na zuzeni, kde jsou kamery na prubeznou rychlost, kde je treba 50ka, ty idioti jedou klidne 40, porad vedle sebe i nekolik kilometru, i kdyz ma dost mista se zaradit
Pak takovy dementy ciste bezpecne podjedes, a oni te jeste vyblikavaj, jak vztekly
LEHUOK --- 22:44:29 3.6.2020
SPM: Budte radi ze jste nezazili 3 pruhy na Zelandu. Tady vam jede ind v pravym pruhu (u nas ten rychlej) 90, takze nezbyde nez podjizdet. Myslim ze hlavne diky ridicum z Asie je tu podjizdeni docela bezna praxe, a parkrat uz jsem mel docela na hrane kdyz 2 auta odbocuji do prostredniho pruhu, jendo zleva, druhe zprava.. :)
SPM --- 10:30:40 2.6.2020
EXCITE: mně by u nás úplně stačilo na tom kousku 3 pruhu, co je teď relativně nově na D11, kdyby mi něco z toho prostředního uhlo, když ten úplně levej má prázdnej. Bohužel praxe je taková, že půlka lidí jede prostřednim furt, protože pravej je pro kamiony nebo co a druhá půlka, co mě tím středním i předjíždí, mi neuhne, když ten kamion dojíždim, takže ten levej pruh je úplně na nic :-)
EXCITE --- 10:03:33 2.6.2020
WACLOSH: Já toho tedy nemám v německu moc naježděno,ale moc šílenců jsem na trase do Stuggartu,co jedou v levým přes 200 fakt neviděl.. navíc jsem tam vždycky zažil u nác věc nevádanou dojíždím ve 120-130 kamion v pravým, v levým něcvo jede 150, vidí mne,že dojíždím kamion, zpomalí a někdy dokonce blikne abych jel..ty krávo, tomu říkám empatie v provozu.. 2.0 Forester se 110kw úplně v pohodě.
??? --- 16:16:56 31.5.2020
WACLOSH: to Fakt záleží kde jezdíš. je v tom naprosto zásadní. Za mě to vyřešilo zásadní omezení kamionů ve vnitřním Švýcarsku, limit 120 a předevšim hustota provozu, kdy v běžnou denní dobu jede pomalej rychlej pruh 80 a rychlej 85. Z tranzitů přes říši chápu, že tam na delší přesuny výkon atmosférického dvoulitru úplně optimální neni, ale přesně jak píšeš, to je spíš takovej ordeal, než že bych si to nějak extra užíval, s dětma a rakví na střeše. Kromě toho v provozu v Německu, kudy jezdim já (z Basileje nahoru a vpravo), je poslední roky úplně jedno, jakej výkon má motor, záleží spíš na výkonu klimošky a kolik filmů jsem nalil dětem do iPadů.
??? --- 12:16:28 31.5.2020
WACLOSH: Zajímavý, jak je to individuální. Poslední roky řídím každý den pracovně 100-200 km převážně po dálnici ve všem možným (yaris 50 kW, V70, spec. B 180 kW, dodávky, oktáfky...) a hlavní společnej jmenovatel pro ty cesty je, že to je vždycky voser. No dobře, když si na H6 stoupnu jak na štafle, tak udělá "brrrrrm" a chvilku se přiblble usmívam, ale celkově... Furt je to voser.

Větší vliv na velikost toho voseru má třeba to, jakou audioknížku zrovna posloucham. :)
HERR_FLICK --- 11:45:43 31.5.2020
WACLOSH: pres nemecko jezdim casto slabou dodavkou, a bud je to rozmrdany, jsou zacpy, nebo je vic pruhu, za kamionama nucene fakt prilis casu netravim, nejvic jak magori jezdi akorat ve vychodnim nemecku
150k auto v pohode na autobahnu pro beznyho uzivatele staci, odpovida to treba E-klasse s 2.2cdi, coz je takovej nemeckej standard, jako v CR oktavka 1.6tdi
WACLOSH --- 11:36:33 31.5.2020
SPM: Fakt záleží kde jezdíš. Já kamkoli se vydám, mám před sebou vždy minimálně 100 km po derestricted autobahn, kde s autem bez pružnýho zrychlení a výkonu pro CESTOVÁNÍ nad 200 vážně buď jen vokouníš v pravým, nebo riskuješ v levým.

Mám v tomhle prostředí odježděno cca 150tkm se 44kW, 75kW, 122kW, 141kW a 143kW a pro mě osobně a mojí situaci se holt kolem těch 120kW krájí chleba a už sakra záleží kolik váží a jak je zpřevodovaná, aby se to dalo bezpečně v mým prostředí provozovat.

Obzvlášť teď, kdy se všudě něco přestavuje, chytneš 80ku a nepředjedeš bo jedete na střídačku ve dvou pruzích s oscilujícíma TIR. Skončí 80ka a už tě zezadu lížou první LEDky. Se slabším autem jsem se tak před kamiony nedostal a do další stavby nebo sjezdu jen doufal, že si mě ten přede mnou a za mnou mezi sebou nepřežvejkaj.

Rozumim, že KDYŽ takhle člověk jede jednou za rok, tak je to ordál, co se musí zvládnout, ale rozmělní se vzpomínkama na dovolenou. Pokud tam ale bydlím a ty cesty jsou víckrát za měsíc, takový auto prostě neobstojí. To samý tvrdim proti dobroserský kampani VOLVO 180, kteoru jste doufám zaznamenali a právem pomluvili.
SPM --- 11:25:18 31.5.2020
WACLOSH: Tohle je hrozně individuální a často ovlivněný tím, co zrovna člověk má za auto. Podobně jako znám zase ty, kteří tvrdí, že s ničím pod 200kW nejde jezdit a tak podobně... Já jak mám doma těch vraků víc a s poměrně velkým rozptylem - 154kW H6ku, měl jsem k ní 39kW Swifta, kterýho jsem letos vyměnil za nějakej konzumní lacinej 57kW hatchback, k tomu jsem pořídil 40kW Libero a ještě doma byly nějaká auta výkonově mezi tím. Nebudu tvrdit, že menší výkon je lepší. Pokaždý je lepší mít ho víc. Ale, co se týče toho s čím jak jde a nejde jezdit, tak:

- dálnice, kde se jezdí těch obvykle 120km/h, je reálně problém na těch hodně slabých autech (<= 40kW). Ony těch 120km/h jedou, ale jak se dobrzdí za kamion co jede 80, tak je potřeba dost místa vrátit se tam zpátky. Ale už třeba s tím 57kW krámem tohle jde v pohodě. Vrátí se to na těch 130km/h relativně rychle, nějak to případně zrychluje i dál. Jasně, nepošleš to mezi dva pitomce, co tam letí 160 a cpe se jeden druhýmu do kufru, ale to nedělám ani s tou H6kou. Měl jsem jako náhradní auto půjčené už i 92kW Legacy, které mi osobně přišlo, že jezdí hůř, než ta proklínaná 1.6ka v Impreze, ale na dálnici s tím furt nebyl žádný zásadní problém.
- a dalším potencionálním úskalím jsou nějaké frekventované silnice vyšších tříd a předjíždění na nich. Kde se ty auta obvykle sunou alespoň 80km/h, takže při předjíždění je potřeba zrychlit na nějakou vyšší rychlost. Tam je v podstatě toho výkonu pokaždé málo a čím méně, tím hůř (zvlášť když je potřeba vzít víc aut zaráz, protože si jedou v kufru a nikdo nepředjíždí). Ale zase upřímně reálně - když to jedu ve špičce, kde je hustý provoz v protisměru, který limituje předjíždění, tak stejně ikdyž budu předjíždět jako o život, tak dojedu dřív tak možná o 5 minut.
- na zbytku cest je to relativně jedno. Na prázdné cestě jede rychle i 40kW prdítko, předjet traktor co jede 30km/h jde i tím prdítkem v pohodě.

Takže, za mě pokud člověk nejezdí denně 200km po nedálničních státovkách a smíří se s tím, že prostě nedojede všude úplně první, tak se i s těma 80-100kW v kombíku dá celkem normálně jezdit. Ano, stejně, kdyby to šlo, bych sáhnul radši po něčem, co má větší výkon. Ale kdybych měl teď H6ku vyhodit a vybrat si nové auto, tak bych stejně radši sáhnul po slabém outbacku, než nějaké chrochtající, koncernové (ale víc výkonné) jebce :-)