Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BROUKOID --- 18:24:49 30.6.2014
ARCHIMEDES: to je fakt.. takze by tam akorat mel bejt u intercept trojuhelnicek ze je k dispozici brzdeni :)
ARCHIMEDES --- 14:50:49 30.6.2014
BROUKOID: Ale to je pořád jen jiný způsob získání delta-V, o množství paliva ta infografika nemluví :)
(byť u plachet a spol už to není Hohmannovský transfer, takže to většinou vyjde na delta-V hůř, i když na palivo líp)
BROUKOID --- 14:46:50 30.6.2014
BROUKOID: ..a slunecniho vetru a tlaku zareni, coz bude mit oboje blizko slunce vyrazne vyssi tok energie..
BROUKOID --- 14:41:46 30.6.2014
THERIDANE: u slunce by se ale mozna dalo nejak sikovne brzdit pomoci magnetickyho pole..
THERIDANE --- 12:04:21 30.6.2014
NECROMAN: no, celej ten graf se nachází pod úrovní interceptu Slunce :) a podle toho, co považuješ za sluneční "low orbit", si můžeš odhadnout delta-V ze Země... pokud za low orbit prohlásíš zhruba hladinu Merkuru, tak potom cena interceptu Merkuru = cena "low orbit" Slunce
NECROMAN --- 11:53:39 30.6.2014
THERIDANE: jeste mi tam chybi stanice Slunce :)
To ma kolik low orbit a Intercept?
CYBERWOLF --- 9:14:15 30.6.2014
FATBOZZ: to neznamená, že to neni hezký ;)
THERIDANE --- 6:44:33 30.6.2014
BROUKOID: přesně tak, atmosféra a gravity drag
BROUKOID --- 0:42:05 30.6.2014
THERIDANE: proc je low earth orbit 9400? Mel jsem za to ze by to melo byt cca 8000. Nebo je tam nejak "zapocitan" odpor atmosfery?
XCHAOS --- 19:48:38 29.6.2014
TOXICMAN: v zásadě to fungovalo, ale padák se nerozvinul....
NASA: Mars entry test a success despite chute snag
http://spaceflightnow.com/news/n1406/28ldsd/