Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
TRITON
[http://volektomas.sweb.cz/HW.jpg]

JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DALL --- 14:00:56 28.11.2015
Reklamoval jsem u ALZY telefon Prestigio kvůli konektoru, opravili to v rozumném čase, ale telefon se vrátil kompletně zformátovaný a vymazaný ačkoliv podle "nadstandardního servisu" garantují zachování dat. Tak jsem jim napsal na reklamační, že jsem nespokojen a nabídli mi poukaz na 1000,- Jinak s telefonem jsem zatím spokojenej.
WRATA --- 23:44:38 26.11.2015
BUNDA: Spolubydlici reklamoval telefon. Vratili s tim ze byl namocenej
BUNDA --- 14:27:48 26.11.2015
???: moje nedávná reklamace u Alza, tablet Prestigio a spokojenost. Ale asi to není standard no.
DESTROYER --- 12:41:37 26.11.2015
???: Prestigio je neustalej pruser dokola, neustale problemy s jejich servisem plnym hluchonemych rumunu. Bude se (v alze) s tou znackou koncit.
Zazadej si o dobropis / vraceni penez na reklamacnim, dostanes je.
??? --- 12:15:47 26.11.2015
DESTROYER: Prestigio

Mám od nich ještě tablet. Tam odešla Wifi a tam se servis zachoval skvěle ... Ale u telefonu totálně pohořeli.
DESTROYER --- 10:25:23 26.11.2015
???: Lenovo?
??? --- 9:46:12 26.11.2015
Oblíbil jsem si Alzu, jako prodejce, ale jednu věc jim musím hodit na hlavu. A to, že ve vyřizovaní reklamací mají stále co zlepšovat.

Už potřetí u nich mám telefon s tou samou závadou. pokaždé mi ho vrátili, že je závada opravena. Pokaždé přímo na krámě jsem to s nimi ověřil a zjistili jsme, že není a stále se opakuje :)
U zboží mají uvedeno "Nadstandartní servis" . Mno tohle taky nesplnují. Když jsem hodil stížnost, tak mi přišla odpověď, že nemohou nijak ovlivnit servis výrobce.
Ale to si odoporuje s tím co píší přímo u tohoto servisu
Cituji
Můžeme Vám tak zaručit, že Vaše případná servisní zakázka bude odbavena s nejvyšší kvalitou a péčí.

Pokud servis 2x vrátí zboží, že je opravené a pokaždé je tam ta samá chyba, svědčí to jen o jednom. Ani na to hehrábli a neověřovali. Dokonce to lehce svádí k tomu, myslet si, že to Alza ani nikam neposlal a nechala to u sebe 30 dní ležet.
A jelikož se jedná o SW chybu, tak u toho skvělého servisu alza píše:
Cituji
Softwarové závady jsou řešeny nejpozději do druhého dne.
V případě opakované vady je servis přednostní (95 % vyřešeno do 3 dnů).

První rekalamce byla i na HW. Tam top zabralo 30 dní. HW opravili na SW se vykašlali. Takže jsem obratem reklamoval ten SW znovu. Podle textu výše "by to mělo být" vyřešené do 3 dnů. Ale reklamace opět trvala 30 dní ...

Mno a při třetí reklamaci už je to tam ted 14 dní a to i po oné stížnosti :)


Já na Alzu nezanevřu kvuli tomuhle, ale vím, že už jim nemám věřit tyhle keci:
Skvělý servis
https://www.alza.cz/skvely-servis-art12269.htm

A vám doporučuji to samé. Protože realita je úplně jinde.

MIKROM --- 10:04:46 10.10.2015
???: záleží na provozu na tuším fec gladius je 3mm sklo, už přes deset let ho každoročně čistím pro jednu kavárnu (po zimě tradiční výměna zahulených ventilátorů (když je zavřená zahrádka)) do nějaké restaurace ušetřili a koupili AIO shodou okolností MSI ale typ nevím, tenkrát nebyl moc výběr, a má to rezistivní dotyk a po pár letech letech je to na vyhození..
??? --- 23:34:36 9.10.2015
Jinak pokud by někdo budoval nějaký POS, tak http://cz.msi.com/product/aio/Pro-24-2M-.html#hero-overview je celkem zajímává (o polovinu levnější) varianta.