Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
TRITON
[http://volektomas.sweb.cz/HW.jpg]

JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
NELDE --- 16:49:43 1.8.2012
SHAMAN23: Byl jsem svědkem vracení licence na Windows (protože koupili 64bitovou a ten stroj nebyl). Nebyl problém, jen musíš počkat, protože MS musí potvrdit, že nebyla použitá (jakmile zaregistruješ tak už to nejde). Nicméně v tomto případě to není separátní produkt a tedy vrácení je možné jen celku.
SMARIO --- 10:14:06 18.7.2012
THE_MIRACLE: vetsina shopu ma v podminkach toto - kamosi maji svoje eshopy a tohle resi casto...

Potvrzení objednávky je realizováno po přijetí objednávky kupujícího (potvrzení o přijetí objednávky do elektronického systému není považováno za potvrzení objednávky). Potvrzení objednávky provádí prodávající zpravidla ihned nebo v co nejkratším termínu (nejpozději do 3 pracovních dnů). Potvrzení objednávky je vyjádřeno vystavením zálohové faktury na jejím základě. Prodávajícím potvrzená objednávka (i její část) je pokládána za závaznou pro obě strany.
THE_MIRACLE --- 7:49:27 18.7.2012
SMARIO: Pokud se nepletu, pred necelym rokem se neco podobneho stalo vodafone s nejakym telefonem a vse nakonec dodal za tu smesnou cenu (myslim, ze cena byla 4999,- misto 14999,- nebo tak nejak).
VLASTIS --- 16:46:20 17.7.2012
SHAMAN23: tu serii clanku si docti celou - vysledek je takovy, ze neuspel
SMARIO --- 16:07:27 17.7.2012
ARXIE: to potvrzeni o prijeti objednavy je pouze automaticka odpoved, abys jako zakaznik mel odezvu, ze se neco deje, zes to treba vlozil spravne a pripadne to mohl opravit - asi totez, jako kdyz si tam zridis zakaznicky ucet, nebo automaticka odpoved v nepritomnosti...

pak se ti jeste musi ozvat obchodnik, ze tvoji objednavku akceptuje nebo nikoliv - coz se vlastne stalo s tim, ze ti nabidli jinou cenu

naopak si predstav situaci, ze za tebe nekdo objedna se spravnymi udaji cokoliv, a prodejce by to pak taky mohl brat stejne zavazne a nutit te minimalne do storno poplatku 10% - opravdu automaticky to takhle brat nejde, ale zkusit to muzes - imho zbytecna ztrata casu

SHAMAN23 --- 16:00:08 17.7.2012
Ahoj máte někdo zkušenost s vracenim licence za windows u zakoupenýho notebooku? v licenčnim ujednání se píše že pokud s nim nesouhlasim ať windows nepoužíváma a řeknu si prodejci o náhradu za zboží. ptal sem se nato v alze a samozřejmě mi tvrdili že to nejde, ovšem na rootu je článek, kde je hned několik legálních důvodů proč by mi to vrátit měli. máte s tim někdo zkušenost? bohužel chci thinkpada kterej se bez OS prostě neprodává, na druhou stranu licenci na windows mám tak si je nechci kupovat znova...
ARXIE --- 15:59:58 17.7.2012
SMARIO: No potvrzeni o prijeti objednavky je pro mne jako zakaznika to same jako potvrzena objednavka, protoze v tom potvrzeni objednavky se pise, ze zbozi bude dodano zitra... nechci tu slovickarit, ale mne z toho vyplyva, ze zbozi je blokovane a objednane.

Co jinyho je potvrzeni objednavky? I kdyby tech mailu posilali treba 30, tak mne zajima tenhle prvni, kde se nepise ze obj. je potvrzena az v pripade, kdy dojde "opravdu" potvrzujici mail (to neni mmch ani v podminkach)... tedy az v pripade ze si prodejce rozmysli zda te vubec proda nebo ne.
SMARIO --- 15:46:14 17.7.2012
ARXIE: Objednávka kupujícího je závazná pro obě strany okamžikem jejího potvrzení prodávajícím.

http://www.czc.cz/obchodni-podminky/clanek - bod c.3. - v tomto pripade ti prodavajici jen potvrdil, ze jim to do systemu doslo
ARXIE --- 15:45:44 17.7.2012
SMARIO: ok diky
SMARIO --- 15:42:25 17.7.2012
ARXIE: v tom pripade mas opravdu smulu... potvrzeni o prijeti objednavky je automaticky generovane systemem (ktery vyuziva vetsina obchodu) a nepomuze ti ani COI...