úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
HARDWARE
»
help yourself, phreaking, tweaking, overclocking, bazary..
DISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
TRITON
[
http://volektomas.sweb.cz/HW.jpg
]
JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?
POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !
ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
DEATHKA
---
18:56:25 1.3.2012
DESTROYER
: hele byl prijemny, mam na ne vzdycky stesti asi:)
DESTROYER
---
18:43:51 1.3.2012
^
(
+2
)
DEATHKA
: a to pockej az uslysis debilniho operatora :D
DEATHKA
---
17:56:07 1.3.2012
^
tak po 8 minutach..
DEATHKA
---
17:53:58 1.3.2012
snazim se dovolat na alzu a uz 6minut slysim debilni pisnicky, to je normalni?
TOONEK
---
13:17:50 29.2.2012
(
+1
)
Přispěl bych svou troškou do mlýna...
Za poslední půlrok jsem řešil dvě reklamace notebooků:
1. HP pavilion asi ze třetí ruky, původem určený jen pro dánský trh: jedna ze dvou grafik byla odpálená. Zavolal jsem na zákaznickou podporu ČR, trochu si mě přehazovali mezi odděleníma, ale všichni vstřícní. Celková doba hovoru asi 12minut. Druhý den ráno mi volal člověk z FedExu, že mi veze krabici z Maďarska. Přijel, noŤas bez baterky a adaptéru jsem strčil do jakéhosi futrálu, podepsal papír o předání a tradá. Pátý pracovní den mi volal znovu a dovezl krabici zpátky. Uvnitř naleštěný noťas a papír, že vyměnili základní desku. Všecko od té doby v okeju.
2. Dell Latitude, u kterého netuším kolika rukama přede mnou prošel (záruka NBD): začal se přehřívat, volám na zákaznickou podporu, všechno během 4 minut pořešeno. Chvíli na to mi volal technik aby se se mnou domluvil na čas. Další den přijel na minutu přesně a během 15ti minut vyměnil komplet chlazení, přestože bylo jenom fest zaprášené + vyměnil i ulomený cvoček na zavírání víka, o čemž jsem se operátorovi jenom zmínil, když se ptal jestli má notebook ještě nějaký nedostatek.
Nakonec mi bylo řečeno že až se větrák zanese znovu, stačí když zavolám přímo jemu a přijede mi ho zase vyměnit, ale že můžu klidně noťas otvírat a čistit dle libosti a měnit konfiguraci.
K oběma strojům jsem měl jenom adaptér, žádný doklad, krabici, nic takového.
U NBD záruky se to dalo čekat, ale s HP servisem jsem byl mile překvapen.
ARAGORN
---
19:24:38 26.2.2012
TOMMY69
: jsou to šmejdi, co vydělávají peníze na prodeji šrotu, skupují vyřazené kompy v zahraničí, kde jsou rádi, že nemusí platit za eko likvidaci a tady se to s velkou pompou prodává jako "téměř funglovka", 80 procent ntb co tam mají má francouzskou nebo německou klávesnici, což při nákupu člověk netuší, adaptéry dávají na konci životnosti a s reklamacema si hlavu nelámou, prostě nekomunikují, nepřebírají zaslané zboží, čekají, až záruka prostě vyprší. Stačí se podívat sem
Zkušenosti s gigacomputer.cz
http://www.jaketoje.cz/e-shopy-a-internetove-sluzby/e-shopy/ceska-republika-a-slovensko/gigacomputer-cz
TOMMY69
---
18:01:29 26.2.2012
^
ARAGORN
: Gigacomputer jsou kurvy.. Uz jsem to tu nekde mozna psal kdysi.. Ve zkratce - kupovali jsme pro klienta notebook, po par mesicich prestal fungovat, tak jsem ho nesl na reklamaci do HP na Jeremenkovu.. Po cca tydnu jsem si na jejich webu overoval stav reklamace a byl tam seznam komplet vsech reklamaci vztahujicich se na konkretni SN..a hle..notebook byl uz dvakrat na reklamaci cca pul roku pred tim, nez jsme ho od Gigacomputeru my koupili..
ARAGORN
---
17:40:31 25.2.2012
jj já mluvil o situaci s nákupem na IČ, tam 14 denní lhůta neplatí, stejně tak záruka se řídí obchodním zákoníkem a je prakticky smluvní. Mě dali záruku 3 měsíce a a odmítají převzat zboží k reklamaci, respektive jí odmítali tak dlouho, až prostě vypršela
SKALARIAK
---
16:29:40 25.2.2012
FRAUD
: good point :) to me nenapadlo....
FRAUD
---
16:06:45 25.2.2012
^
doporučuju nastudovat §616 ObčZ - shoda s kupní smlouvou
Občanský zákoník - Shoda s kupní smlouvou Odpovědnost za vady prodané věci
http://zakony.kurzy.cz/40-1964-obcansky-zakonik/paragraf-613-az-627/
<<
<
>
>>