Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
TRITON
[http://volektomas.sweb.cz/HW.jpg]

JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ARXIE --- 14:14:18 28.12.2011
Jinak mam taky v jednani par veci - na MALL.CZ jsem objednal zbozi s tim, ze si to necham stahnout na lokalni (Plzen) sberny misto abych netrapil postu a hlavne sebe tim, ze me nezastihnou doma, i kdyz tam nahodou jsem.. 19.12. melo byt zbozi na prodejne a pak uz jenom kazdej den chodily maily o posunu dodani zbozi na sberny misto - doslo to tak daleko, ze mi ve stredu v 5 odpoledne poslali dalsi datum s datem dodani 6.1.!

Tak jsem kouknul na web, kde pres pul monitoru jezdil nejakej smejd s napisem Objednejte dnes, stihneme dodat do vanoc!

Samozrejme jsem chytnul nerva a zavolal na spravny cislo, kde jsem objednavku zrusil, pani trosku poskadlil (nevynadal uplne, ale pry se jim to nestava a jmenem firmy se mi omlouva:) a nadiktoval ucet na vraceni obnosu... a tak ted cekam na penize, doufam ze ne tak dlouho jako SMario s Alzou :D

SUCZKER --- 14:02:57 28.12.2011
LOPIK: nebavil jsem se s nima nijak do doby, než mi řekli, že to musí prověřit.

A pokud spotřebák stojí ke dvoum litrům a ani nemají v katalogu originál spotřebák, tak bych prostě předpokládal, že si za tim spotřebákem stojej. Fakt mam svejch sraček dost, teď ještě musim řešit jejich. Grrr...
LOPIK --- 13:59:08 28.12.2011
SUCZKER: Nevím jak bys to chtěl vyřešit líp - do reklamace ti to vzali (uvědom si, že to je spotřební zboží) a řeší to.. Vykuků co zkouší všelicos je víc než dost - jestli ses tam s nima bavil stylem, co předvádíš tady, tak buď vůbec rád, že to fakt vzali, protože přesně tohle co předvádíš je takovej poznávací znak č.1
SUCZKER --- 13:47:28 28.12.2011
ARXIE: Jasný, už se to posouvá mi věcnou rovinu. Ten alza toner se tam teď budu bát strčit, a marketing je pěkná věc, nicméně existujou firmy, kam když zavoláš, tak tvůj problém někdo řeší a příhlíží k tvejm potřebám. Slušnej poprodejní přístup by měl bejt imho dneska samozřejměností. Samozřejmě tu jenom mlátim slámu tim, že tu držkuju a ztrácim čas, nicméně na druhou stranu si nemohu pomoct a tohle mi nepřijde OK - i když je samozřejmě jenom můj názor.
ARXIE --- 13:39:40 28.12.2011
SUCZKER: Hele chapu tve rozhorceni, ale nic to nemeni na tom, ze kdyz to nezajima tebe, tak to nemusi zajimat ani je a klidne te muzou tech 30dni vystrihnout jako vino a ty s tim fakt nic neudelas. Tady mlatis prazdnou slamu a jestli jsi obchodnik, tak urcite vis ze i novy nerepasovany veci se daji koupit uz rozbity... chce to klid, imho ublizujes sam sobe tim jak to hrotis. Zajed si koupit origo toner a nejpozdeji do mesice k nemu budes mit nahradu do paru ;)

Jinak to co jsi popsal v prvni vete je marketing a jestli temhle kecum veris, ...
SUCZKER --- 13:29:08 28.12.2011
ARXIE: Mě nezajímá, jaký problémy mají voni, když mají plnou hubu keců o kvalitě, tak ať se tím řídí, počítače a telefony si fakt v páru kupuju, s recyklovanym tonerem jsem problém neměl, dokud nebyl značky Alza. Navíc rozdíl mezi repasem a nerepasem je asi litr, takže už po týhle zkušenosti začnu kupovat originály, to si můžeš bejt jistej.

Nicméně dokurvenej toner dodali voni, žádná záhada v tom neni a jejich dovolený jsou mi volný, ať si to zařídí jak chtějí. Tohle je prostě spotřebák a musí se točit, buďto měli vrátit prachy nebo to vyměnit, stejně to tak nakonec dopadne, tak proč mi v tom mají vyset prachy. Nebo možná ještě vymyslej, že jsem to vlastně rozbil sám.
ARXIE --- 13:08:32 28.12.2011
SUCZKER: Ty jsi solidni demagog :), z jednoho reklamovanyho toneru tady delas hotovou tragedii... nekupuj si repasy a pokud mas fakt problem s casem, tak si kupuj tiskarny, tonery i pocitace v paru abys to pak nemusel resit s takovyma nervama.

Fakt jsou svatky a milion reklamaci s milionem dovolenych + konkretni typ zbozi co se spatne reklamuje.. 30dni ze zakona maji, takze tvuj konrektni problem ze ti to nevymenili hned je i logicky vyusteni tyhle souhry. Osobne Alzu taky nemam rad, ale tohle te potka vsude jinde kde se na ne budes tvarit blbe, ani vlastne nemusis, blba potkas i v malem kramku;). Jinak pochybuju ze by alza mela duvod nejak tobe konrektne skodit a pokud to pujde, toner ti do tydne vymeni nebo vrati grose asap...
DESTROYER --- 10:31:43 28.12.2011
SUCZKER: Na jednu stranu je spravne to vzit na reklamaci, na druhou stranu clovek co to prijma se nema chovat jak debil a musi to umet vysvetlit. Popis ten celej problem na kontaktni formular na webu co je, a nekdo z nadrizenych od tech lidi se o to postara, aby se to urychlilo..
SUCZKER --- 10:23:46 28.12.2011
DESTROYER: Centrála v Holešovické tržnici. Když si píšu do popisu produktu žvásty typu: "Tiskové kazety Alza zaručují vynikající barevnou stálost a kvalitu výtisků, přitom je pořídíte za zlomek ceny originálního spotřebního materiálu."

tak bych se sakra měl snažit pesvědčit zákazníka, že to tak je.
DESTROYER --- 21:30:10 27.12.2011
SUCZKER: Kde se ti to stalo? (ktera pobocka)