Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Banky, bankovnictví, bankovní operace
HARALD
Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

[ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ADAM --- 13:26:29 30.6.2011
obalka (cenne psaní) neni marná možnost.

záleží na výši částky. (pojištění tam jde do 1mil. kč)
HEAVYN --- 12:46:09 30.6.2011
dotaz, je mozne prijit do banky s hotovosti v ruce a pozadat je o poslani penez na ucet v zahranici? potrebuji poslat dolary a ucty mam jen v CZK a EUR takze nechci zbytecne prichazet o dalsi penize prevodama /2x prevod/, nebo je nejaka meneztratova moznost mimo poslani v obalce? :)
mam ucty ve fio/eur/ a csob/czk/
MRTVY_KENNY --- 11:57:52 30.6.2011
hm.. nekdo dolu a nekdo nahoru. AXA bank

od 1.7.2011
0 - 3 000 000 Kč 2,0% p.a.
3 000 001 Kč a více 1,3% p.a.
MUNIN --- 11:47:09 23.6.2011
FRANCIMOUR: Záleží na požadavcích: Citi - bez poplatků za příchozí platby a hodně měn, FIO je dobré na europlatby a převody na Slovensko, RB má zajímavě řešenou multiměnovost účtu/karty. Pro odchozí platby mimo eurozónu je spíš než banku třeba hledat devizového obchodníka.
ADAM --- 10:49:43 23.6.2011
FRANCIMOUR: fio :-)
FRANCIMOUR --- 10:36:02 23.6.2011
Zdravím, mám dotaz nejlepší devizový účet?
KIDLI --- 18:07:57 21.6.2011
MUNIN: viděl bych to jako jednoduchý a levný způsob jak předejít nasrání zákazníka. Náklady na řešení dotazů typu "proč mi to jednou připisujete a pak odepisujete" přes call centrum/reklamace budou asi vyšší než to postiženým zákazníkům nechat. 10000mil má hodnotu 0,0, prd ne?
GHOSTSTALKER --- 17:14:53 21.6.2011
MUNIN: jestli to je marketingová akce, tak to zavání klamavými obchodními praktikami.
MUNIN --- 17:09:42 21.6.2011
"... v důsledku technické chyby na straně Citibank Europe plc Vám byl v měsíci květnu 2011 nesprávně přidělen "První vstupní bonus" ve výši 10 000 mil... blá, blá, blá ... Chybně připsaný bonus 10 000 mil proto bude ponechán."

A já si nejsem jist, jestli je to v českých podmínkách nevídaně férový způsob vyřešení průšvihu nebo aranžovaná marketingová akce. Tušíte někdo?
ADAMM --- 11:40:25 21.6.2011
Ve spořitelně ví o všech stížnostech na webu, ale nemůžou na ně prý veřejně reagovat. Takže ani na tohle...

prodejna.biz: Zkušenost s Českou spořitelnou
http://blog.prodejna.biz/2011/06/zkusenost-s-ceskou-sporitelnou-aneb.html

ani na tohle:

Lokutus – Česká spořitelna - zachraň se kdo můžeš
http://lokutus.cz/895144-ceska-sporitelna-zachran-se-kdo-muzes.php

a když jsem minulý týden napsal na Twitter, aby si udělali krátké URL na Facebooku, všiml si toho někdo? hm-hm.. ;)