Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Banky, bankovnictví, bankovní operace
HARALD
Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

[ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PATRIKCHRZ --- 16:48:42 19.6.2018
NELDE: jak píší ostatní - obrátil bych se s tímto na finančního arbitra. Dokud to lidi nezačnou běžně dělat, budou banky stále zkoušet naši trpělivost. Taky jsem měl s mBank "neřešitelný" problém, který se vyřešil během asi tří dnů poté, co jsem napsal finančnímu arbitrovi.
??? --- 13:24:20 19.6.2018
TOMINO_I: To úplně nejsou služby, který by se daly porovnávat. Dají se využít výhody obou současně, vzájemně si nekonkurujou.
TOMINO_I --- 13:18:13 19.6.2018
Ja pouzivam Tipli.cz:
https://www.tipli.cz/p/245905
Hafo eshopu, ktery umoznujou cashback. Prijde mi, ze je to daleko lepsi nez samotna HelloBank s jejich trapnou 1% kreditkou.
ADAMM --- 12:41:14 19.6.2018
NELDE: napíšu svému insiderovi :)
NELDE --- 11:32:45 19.6.2018
ENDER: mBank - je to tam uvedené. Poslal jsem dotaz finančnímu arbitrovi, jestli se mohu nějak bránit.
ENDER --- 11:17:15 19.6.2018
NELDE: nesmysl, oni by meli na zacatek poslat tzv. first chargeback, kdy automaticky dostanou penize zpet, pote musi obchodnik dolozit svemu acquirerovi (bance nebo spolecnosti od ktere ma terminal), ze to udelal spravne.. pokud to neudela, automaticky mas penize zpet.
problem byva v tom, ze cas na reklamaci v rizeni karetnich asociaci je mam pocit 45 dni, ale v zakone o platebnim styku je to asi rok (nekdo me urcite doplni).

co to je za banku?

osobne bych jim napsal, ze zalezitost predavam financnimu arbiterovi, pripadne posilas stiznost na CNB.

dalsi vec je, ze by ti banka mela v pripade reklamace penize poslat neprodlene (rady dni), pak je pripadne strhnout, pokud se ukaze, ze reklamace byla neopravenana...

mozna tam mam nejaky nepresnosti, uz je to nejakej patek kdy jsem studoval chargebackovy manualy a zakony :)
BUNDA --- 9:30:05 19.6.2018
NELDE: já bych s tím spokojen nebyl a asi bych kontaktoval finančního arbitra.
NELDE --- 9:20:47 19.6.2018
Dotaz: Co si myslíte o následující reakci banky na to, že obchodník strhl více peněz:

V souvislosti s Vámi nahlášenou reklamací Vám předkládáme stanovisko mBank:

Dovolujeme si Vám oznámit, že z důvodu, že jsme doposud neobdrželi vyjádření protistrany, jsme nuceni Vaši reklamaci považovat za ukončenou. Jakmile uvedené vyjádření obdržíme, bude reklamační řízení obnoveno.


Tohle je fakt v pořádku? Já přeci reklamuji u nich - mám s nimi smlouvu a nějaká reakce protistrany je jen jejich záležitost. Navíc by měli použít Visu, aby to řešila, ne?
??? --- 7:24:13 19.6.2018
???: ani ta náhoda, jsou to vesměs stejné eshopy, jako u těch sajt co jsem linkoval - prostě jeden slevový, různě obrandovaný, portál :)
??? --- 7:09:04 19.6.2018
OK. Takže prostě náhoda :) Asi jsem se trefil jako typický uživatel AB :)