Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
vtipné recenze a hodnocení různých služeb a produktů - naše před týdnem dodaná televize má už nahráno přes 1440 hodin
BRETA
Různé negativní zkušenosti a odkazy na vtipné komentáře služeb a produktů jsou zde vítány.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BRETA --- 8:39:19 1.9.2017
???: asi žádná sláva :)

vyjádření dTestu: Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
JAKUBMOKRIS --- 7:54:31 1.9.2017
???: Dodnes chodí kadit k sousedům.
??? --- 6:18:11 1.9.2017
BRETA: není tam někde jak to dopadlo?
BRETA --- 19:12:15 31.8.2017
Dobry den

Auto Esa nabizi neexistujici auta s tim,ze kdyz si auto rezervujete,prijedete na pobocku kde cekate rezervovany automobil tak Vam prodejce rekne,ze auto je prodane,problem je v tom ze se mi to stalo 4x , a pote se auto opet objevilo na inzeratu, pozoruji takhle jednu Skodovku uz 2 mesice ale nejsem schopny ji koupit protoze nikdy neexistovala, je levna az nerealne ale neni tohle podvod?
BRETA --- 18:57:24 31.8.2017
ucpaný záchod, rozbité kachličky, stříkající voda, lži, arogance, vztek...Reklamace WC

Dobrý večer,

od dubna loňského roku (2015) řeším reklamaci WC a do dnešního dne tato společnost není schopná problém odstranit a já slyším jen hloupé výmluvy.... Jinak se to už snad nedá ani nazvat. Abych vám tedy přiblížil trošku situaci. Vždy po velké se záchod po spláchnutí ucpal a byl nutný výjezd technika RPG, který mísu " prošťouchl " a zase to nějaký den fungovalo. Po x výjezdech a řešeních se zjistilo, že se jedná o vadný odlitek mísy, takže byla mísa vyměněna za novou a zde začíná celý problém. Po spláchnutí voda stříkala neuvěřitelně z mísy takovým tlakem, že to byla funkce 2v1 :-) i umyte nohy :-). Protože u samotné opravy jsem nebyl přítomen, tak ihned po zjištění jsem požadoval opravu. Výrobce uváděl, že splachovač musí být maximálně ve výšce 150cm nad zemí, původně se jednalo o výšku téměř 220cm. Technik z RPG služeb snižil splachovač do výšky 157cm vzhledem k tomu, že kdyby se splachovač umístil níž, tak budu sedět na míse předkloněný. Voda opět po spláchnutí vystřikovala a tak byla závada předána výrobci. Ten zde přijel s novou mísou, aby vyloučil vadný kus, ale výsledek byl stejný. Pak se jednalo o následně seřízení hladiny a problém stále přetrvával, nehledě na to, že na zdi po původním místě splachovače zůstaly rozbité kachličky. Technik RPG služeb mi slíbil, že přijede zedník a toto dořeší... nic se nedělo a tak jsem se tedy opět upomněl u p. vedoucí daného technika a ta mi řekla, že ji to popřel a začlo dohadování... nakonec byly chybějící a rozbité kachličky doplněny. Ovšem problém s vystřikováním vody po spláchnutí z mísy přetrváva. Závada se projevuje tak, když utru sedací plochu, poklop a následně jej zavřu a 2 - 5x spláchnu, tak poklop je mokrý a voda stéká na sedací plochu. Je opravdu nepříjemné pořád běhat s hadříkem nebo toaletním papírem a tyto místa otírat hlavně v případěch, kdy zde máte návštěvu. Reklamaci jsem znova požadoval dořešit s tím, že mi byla 2x zamítnuta s odkazem, že si mám zajistit instalatéra na své náklady, který mi hladinu seřídí. To jsem razantně odmítl s tím, že problém nastal po zásahu pronajímatele a do dnešního dne nebyl vyřešen. Už mě unavuje dohadování s p. vedoucí K., která se tady od 17.10.2015, kdy jsem reklamaci napsal objevila 2x a vždy si udělala pár fotek a spláchnutí se slovy, že to budeme řešit. Ve čtvrtek 18.12.2015 zde přijel technik této firmy, který provedl seřízení splachovače a výsledek? Nulový... podle p. vedoucí, které jsem ihned obratem volal, že už toho začínám mít dost, tak mi odpověděla, že výrobce při samotném spláchnutí 10l vody uvádí 3 kapky a při 6l kapek 0. Jestli po jejich seřízení na 6l jsou tyto kapky nulové jak mi tato paní tvrdí, tak mám asi vidiny, že nějaká voda stéká na sedací plochu ... Odpověděla mi, že to dořeší s techničkou a ozve se mi s tím, že dnes ( čtvrtek 17.12.2015) to už asi nebude, takže zítra. Světe div se, pátek 18.12 po 14:00 hodině a nikdo nevolá, tak se tedy ozvu já. Po představení příjmení a připomenutí problému snad ironická reakce? " Jooo, zroooovna jsem vám chtěla volat. " No my jsme tu reklamaci uzavřeli, tak se ptám jak je to možné, že o ničem nevím ?!! Jen připomínám, že ve čtvrtek při seřízení váš technik chtěl podepsat prázdný protokol o odstranění závady!! Podepsal jsem, ale do řádku pod jsem svým písmem dopsal, že " Splachovač byl seřízený, ale pokud bude problém přetrvávat, tak požaduji opravu! "p. K. se opět odvolává na výrobce, ale mě jako koncového zákazníka nezajímá co uvádí výrobce. Tato závada se projevila po jejich zásahu a do dnešního dne není odstraněna a tím požaduji opravu! Po zhruba 10 minutovém rozhovoru s vedoucí, kdy už jsem byl nepříčetně vytočený jsem ji upozornil, že nebyla splněna ze zákona 30 denní lhůta na vyřízení reklamace a tudiž mám nárok na výměnu za nový kus ( což je bezpředmětné, protože to za vás provedl dodavatel, když testoval tu stejnou mísu zda není problém v ní) nebo výměnu za jiný kus. Paní se snažila ze mě udělat snad hlupáka o jaké to lhůtě mluvím. I přesto, že jsem ji upozornil, že veškeré hovory si nahrávám. Po skončení hovoru mi došlo, že se zmiňovala o tom, že původní mísa byla poslána přes výrobce k otestování do zkušebny a nebyla shledána žádná závada. A tak mi to nedalo, volám zpět a ptám se tedy jaká mísa byla poslána k otestování? Po strohé odpovědi " eeeee " mám to v emailu, pohledám to a zavolám vám zpět. Za cca 45 minut mi paní volá zpět se slovy " no mísa byla zaslána k otestování do zkušebny přes dodavatele " myslel jsem, že si snad už ze mě dělá srandu a tak se tedy znova ptám " KTERÁ MÍSA BYLA ZASLÁNA K OTESTOVÁNÍ DO ZKUŠEBNY PŘES DODAVATELE ? " Po určitých kličkách jak se vyvléct z této otázky jsem ji odpověděl sám. První ( původní mísa), kterou vaše společnost vyměnila za značku JYKA skončila před bytovým domem u popelnic a můj soused se upomněl, že to tady nemám nechávat a odvézt ji do kontejnera, a to jsem osobně učinil. Za cca měsíc, kdy přijel dodavatel se stejnou mísou firmy LAUREN a sundal vaší stávající mísu JYKU, kterou nešikovně pohodil na přední lodžii tak, že se keramika rozbila a odlomila se 1/3 mísy. Ta také skončila před domem a osobně jsem ji odvážel do kontejnera. Poté se opět znova p. K. ptám, kterou mísu teda zasílala ona nebo jejich společnost k otestování přes dodavatele do zkušebny? Na to rychle reaguje " To je pro mě nová informace, o tom já nic nevím .. " a tak ji nechám topit v tom, co si nadrobila jak mi lže, pak reaguji znova a její odpověď? To mi chcete říct, že nám dodavatel lže a posudek si vymyslel ? Teď už jsem si opravdu myslel, že tato paní si ze mě dělá promiňte mi ten výraz ***! Na začátku hovoru mi tvrdila, že mísa byla přes ně odeslána na otestování k dodavateli do zkušebny a na konci rozhovoru mi tvrdí, že jí dodavatel lže? Jak ji může lhát, když vlastně žádnou mísu nedostal? Milá p. K. dělá ze mě úplného hlupáka a lže mi neskutečný způsobem. Tento aspekt jsem pozoroval při dořešování obkladu na WC. Paní K. mi tvrdila, že technik, který tuto zakázku prováděl, tak se o žádném dodělání kachliček nezmínil. Po dohadování se to dořešilo a údajně opravu platilo RPG. Když zde ve čtvrtek na seřízení splachovače byl ten stejný technik, tak jsem mu jen sdělil, že když mi něco příště slíbí, tak ať dodrží slovo jako chlap a nepopře to. Samozřejmě se bránil s tím, že on požadavek zadal a pravděpodobně byl někde založen a všechna vina padla na něj a náklady spojené s touto opravou hradil z vlastní kapsy ( dolepení obkladu ). Už teď jsem tušil, že p. K. nebude mluvit až tak pravdu, jak jsem ji věřil. Následně ve výše popsaném se mi to potvrdilo. Na konci samotného rozhovoru jsem ji upozornil, že reklamaci chci mít vyřešenou do konce letošního roku, tzn. 31.12.2015. Pokud se tak nestane, podniknu právní kroky a tuto reklamaci dávám do televize, aby byla zveřejněna kvalita jejich služeb, protože se obávám, že nic jiného už nepomůže! Evidentně by celý problém vyřešilo WC s provedením COMBI, které po investicích, proježděného benzínu a času jejich zaměstnanců bylo zaplaceno minimálně 2x. Zároveň jsem požádal několik televizních pořadů o natočení reportáže, podal na p. K. stížnost k vedení. Do dnešní dne jsem nedostal odpověd. Když jsem na začátku ledna 2016 volal p. K. jak moje reklamace vypadá, tak reagovala tak, že ještě něco u výrobce zkouší :-)... poprosil jsem ji, aby mi písemně zaslala kopii protokolu o odstranění závady, který jsem podepisoval a dopisoval vlastnoručně výše uvedený text a zároveň vyjádření od výrobce o ukončení reklamace. Prý to standardně nedávají, tak jsem ji upozornil, že z jejich strany mi nebyl předán protokol a to požaduji. Pořeší to s technikem a bude mi volat. Dávám ji ještě pár dní a budu muset opět přitlačit na pilu, protože týden uběhl a zatím bez reakce ...


Požadované řešení

Výměna za combi WC mísu
??? --- 18:56:05 31.8.2017
Snažil jsem se jich pár přečíst, ale jsou to jen špatné zkušenosti nebo demence lidí co nakupují ve "správných obchodech"...

No nic mizím...
BRETA --- 15:32:31 31.8.2017
???: z některejch ta blbost přímo sálá, ostatní jenom nechápou...koupit si spotřební elektroniku v krámech typu Elektro expert, Planeo, Okey, Euroniks a tak dál je diagnóza samo o sobě :)

STEVIE: mě asi stačí hrozně málo, hranice mezi vtipem a demencí je pro mě fakt tenoučká...
STEVIE --- 15:14:04 31.8.2017
Pardon, ale me tyhle neprijdou vtipne, proste jen spatne zkusenosti... procet sem jich jen par TLDR...

Tohle je vtipne:
http://www.boredpanda.com/funny-amazon-reviews/
??? --- 15:06:01 31.8.2017
Já to čtu, ale dobře jim všem tak, že kupujou spotřebiče v Electroworldu, mají si je kupovat v pořádným obchodě. Navíc si nechaj všichni srát na hlavu
BRETA --- 15:03:07 31.8.2017
Před Vánoci jsme se v tomto kamenném obchodě rozhodovali, jestli si koupíme hru Battlefield 4. Zdejší personál nám několikrát odpověděl, že hra na našem xboxu 360 půjde naprosto bez potíží a nemusíme mít nic extra navíc. OMYL. Hra jde pouze s hard discem speciálním pro xboxy.
Při pokusu hru reklamovat, jelikož nám nešla ani nainstalovat, hru samozřejmě nevzali zpět s tím, že jsme ji otevřeli (jak jinak zjistit, že nám nejde, že ;) ). Kupodivu se do rozhovoru dal další pracovník a po delším rozhovoru nám prodal 16GB fleshku s tím, že s ní to určitě půjde.
Nejsme žádní odborníci ohledně her, tak proč nevěřit lidem, kteří by o tom měli něco vědět. Samozřejmě, že ani s fleshkou to nefunguje. Kdo chce tuto hru musí si k ní přikoupit hard disc, teď už jsme o něco chytřejší, díky jiným obchodům, bohužel vánoční dárek se moc nepovedl.
Děkujeme prodejcům z electroworld Prahy - Černý Most a garantujeme Vám, že už k Vám rozhodně nepáchneme :)

doporučuji prodavačům z Electroworldu v ČB Géčku školení na téma slušné chování, protože to, co jsem tam při pokusu o nákup zažila, to patří do masny v roce 1980, případně do Tuzexu z téhož roku. Otevřená sprostota, slovní agrese a pohled svrchu, za který by se nemusel stydět ani vekslák nejtěžšího kalibru, naprostá laxnost ve stylu "co je mi ty póvle zákaznickej po tobě", prostě síla. už nikdy víc, i kdyby prodávali zlatý prasata za dvacku, na tohle chování zkrátka nemám žaludek!!!

Asi před třičtvrtě rokem jsem zakoupil telefon v ElectroWorld v Hradci Králové Březhrad... Kupoval jsem na splátky,vybral jsem a šli jsme septat papíry,ujal se mě takový mladý,arogantní ,,kluk". Jeho arogantnost bych pochopil ale opravdu mi vadí,když se prodavač věnuje zákazníkovi a během toho řve na kolegy kam mu dali cigára,kam půjdou na oběd,že to dnes stojí za hov.. a tak... Po sepsání mi oznámili že telefon bohužel není na skladě,ale do příští týden dorazí,chteli mlj kontakt,že mi určitě zavolají...jo jasný... uplynul týden a já tam volal a řekli mi že telefon ještě nemají,asi po deseti dnech zas neměli,bylo mi to divné a schodou náhod jsem tam ten den měl cestu a šel jsem se do prodejny zeptat. Nevím jestli si mě od minule pamatovali,nebo takhle vítají kazdého zákazníka,ale se slovy A CO VY TU ZAS CHCETE jsem byl přívítán.Znovu jsem se zeptal na telefon a ten ,,mlaďas" na mě vybalil no ten už tu pár dní leží,proč jste si nezavolal ?? Neměl jsem chuť jsem se s ním dohadovat,poprosil jsem ho o papíry abych si ho mohl na informacích vyzvednouta a mě po chvíli bylo oznámeno že to asi kolega nějak zapoměl zapsat,že všechno musíme zapsat znovu,ale že on nemá čas a kolegy od oběda rušit nechce... musím poškat...a tak jsem se šel projít a asi po třičtvrtě hodině jsem šel do obchodu a že se kolegové ještě z oběda nevrátili.... Po hodině a půl semnou a znovu s arogantním klukem byl sepsán papír a byl jsem poslán na informace... OPRAVDU,CO SE TÝČE ZAMĚSTNANCŮ TAK STRAŠNÝÝ!!

myslel jsem si, že Elektro World je dobrý obchod a objednávka bude v pořádku. Objednal jsem si lednici a také odvoz staré lednice. Lednici dovezli dva takoví, no nebudu komentovat. Lednici vyložili u vedlejšího domu, kde ji také chtěli doručit, i když měli jasně danou adresu na dodacím listě. Musel jsem tedy pospíchat ven, abych je zastavil. Lednici tedy přenesli k mému domu. Cestou ne jednou přešli po rozbláceném trávníku a stěmi to ušpiněnými botami mi vstoupili do bytu a jen tak se mi po celou dobu rozbalování lednice procházeli po kobercích. Když přišlo na řadu převzít starou lednici, přepravci mi oznámili, že jí nevezmou, protože je prý neodmražená. V mražáku bylo opravdu asi šest kapek, které nestačily zaschnout. Řekli mi, že zavolají na nějaký jejich dispečink a že lednici odvezou příštího dne. Lednice mi stále stojí na chodbě, ale hlavně že si Elektro Word vzalo 299 Kč za odvoz starého elektro spotřebiče. Zítra volám do Elektro Wordu a jsem zvědav jak to budou řešit.