Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
trx a další závěsné systémy
VESTIGIA
Jak posilovat s vlastní vahou těla efektivně a zdravě. Pojďme si předávat tipy a zkušenosti s trx a dalšími závěsnými systémy. Trenéři, cvičenci, fanoušci, začátečníci i pokročilí namakanci, všichni sem. Něco málo více na nástěnce :-)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
WERONIK --- 18:30:52 14.11.2016
PETR_TNT: Tak super.:)) to je to co chci.;)
PETR_TNT --- 18:30:12 14.11.2016
WERONIK: na asistovanou sebevrazdu doporucim Míšu z Joye, souhlas, malem jsem nedosel na zastavku :D
WERONIK --- 16:07:36 14.11.2016
VESTIGIA: super super, díky moc za info.. mrknu na to a zkusim zajít na hodinu a uvidíme jestli to bude ono nebo ne.:)
VESTIGIA --- 15:51:32 14.11.2016
WERONIK: cvičím každé pondělí a pátek od šesti a ve středu od půl osmé. Dnes už tedy mám bohužel plno. Nenech se odradit fotografiemi, všichni vypadáme o dost lépe, než na profilovkách :-) A Michal z fitness for joy je fakt profík. Spíš silovější typ tréninků s delšími sériemi. Já teď ráda střídám tabatové hodiny s klasickými a hodně používám pomůcky ala bosu, činky, gumičky, kettlebelly...
WERONIK --- 15:47:36 14.11.2016
VESTIGIA: nene to nebyla.:D byl to pááán.. a lekce Míša??
VESTIGIA --- 15:44:45 14.11.2016
WERONIK: přijď ke mně http://www.harmonybody.cz/ - tedy jestli jsem to nebyla já, ta protahovací :-) Nebo můžu vřele doporučit trenéra Michala ve https://www.r2s.cz/fitnessforjoy/rozvrh/
WERONIK --- 15:37:11 14.11.2016
nějaký rady na trx cvičení v praze? mam ráda takový to cvičení u kterýho si říkáte, že umřete. Byla jsem na jednom TRX a bylo to spíš takový, že jsem se protáhla ale jinak nic moc..dík za rady..
VESTIGIA --- 19:58:34 25.10.2016
Zjistila jsem, že existuje fúze trx a pilates. Několik cviků jsem vyzkoušela, některé si vymyslela, nebo upravila a musím říct, že jsou celkem cítit.
TRX Pilates Workout
https://www.trxtraining.com/...es-workout?utm_source=Facebook&utm_campaign=Social&utm_content=Social
VESTIGIA --- 10:35:01 9.9.2016
PETR_TNT: :-) ale zas jak okrasně u toho vypadá, to mně se nepodaří :-)
U TRX se ti moc nepodaří si vytvořit nějakou významnou dysbalanci (pokud už tedy nějakou nemáš a jen ji nebudeš prohlubovat). To je to kouzlo, skoro při každém cviku zapojuješ téměř celé tělo. Rozhodně bych se zaměřila na jednoduché, základní cviky bez zbytečných kravinek okolo. Na záda jsou super cviky ala veslování, vzpažky, čápi, kliky v lanech, komplexní cvik je plank a doplnila bych to dřepy a výpady (zásobník cviků jsem tu někde postovala, nebo mrkni na video na tou krasavicí).
Co se týká počtu opakování, tak víc dej napít velkým svalovým skupinám - záda, zadek, nohy a na konci cvičení to došmrdlej břichem, popřípadě bicepsy, tricepsy...
No a co říkám na každé hodině - důležité je správné provedení, pevné tělo, neprohýbat se, nešpulit zadek, nevtáčet kolena dovnitř, u kliků neprolamovat zápěstí, neprocvakávat kolena ani lokty, správně dýchat, lana pořád v napětí, nezaklánět ani nepředklánět hlavu... Ufff :-) Je toho moc, ale většinu už znáš :- Nebo se stav a zopáknem to :-)
PETR_TNT --- 10:04:26 9.9.2016
VESTIGIA: bože to je slepice... hele když si budu delat vlastní lekce sám sobě, na co nezapomenout? jaké cviky zakomponovat, aby se zapojilo celé tělo a neměl neco pak oslabené či přetížené, hlavně mi jde o záda, na ty trpí asi každý