Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg
Pillars of Eternity
NAOYA
Jedná se o izometrické RPG, zaplacené z Kickstarteru - směsice Baldur’s Gate, Icewind Dale a dokonce i Planescape: Torment.

oficiální web: http://eternity.obsidian.net/
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LADINEK --- 14:25:18 6.5.2016
To ne, ale spíš jsem byl línej číst všechno a dost věcí mimo hlavní Q line jsem tak nějak prolitnul tak si to ted dávám znova a právě víc se soustředím na svět jako takovej...A neříkám, že anglicky neumím, ale Shakespeara v originále taky nečtu. ;-)
??? --- 12:03:58 6.5.2016
jakože si tomu prvýkrát nerozumel?
JVMLOK --- 7:28:07 6.5.2016
Btw Lords of the western reach se budou pomalu odesilat
LADINEK --- 22:35:11 5.5.2016
Pokud nevite tak vysla cestina a ja si to dal znovu abych vedel o co jsem prisel :)

Čeština je venku! | Pillars of eternity čeština
http://pillars.funsite.cz/cestina-je-venku/
WANTON --- 22:39:25 9.4.2016
DOCKINEZ: Také si nepamatuji, jak jsem ho dostal přesně, vím ale, že bylo podstatné ho vyřadit z provozu kouzly v prvních vteřinách boje a tento stav udržovat, hlavně aby nemohl použít ten svůj dech.
??? --- 22:20:23 9.4.2016
DOCKINEZ: ja som draka nejak dojebal, ale nespomínam si bohužiaľ presne ako. A to som nebol na max leveli, ešte mi level až dva chýbali.

Každopádne si pamätám, že je extrémne dôležité, kam postavíš partiu. Mal som dva tanky (Edera a custom dwarf fighterku), každého na inej strane draka, a partiu ešte na ďalšej strane (tank 1 na deviatich hodinách, tank 2 na troch a partiu na dvanástich). Plus samozrejme musia byť všetci v dosahu príslušných buffov a healov.
WOLFBANE --- 13:52:58 29.3.2016
tak sem si poridil datadisk a mam problem. ve strongholdu jak sou ty vedlejsi q, tak dam assign hrdinu, ale jakmile vlezu do jiny lokace, tak misto recall mi sviti zase assign a q se zasekne, pritom mi to hlasi ze ten hrdina je busy. vim urco ze kdyz sem to hral pri releasu tak to nezlobilo :( je na to nejaka oprava ?
FIDO_LETI_DOMU --- 11:06:38 29.2.2016
???: to mi připomnělo konec Warcraftu III jestli si někdo vzpomene tu pointu konečného vítězství. Žádná velká síla žádných z frakcí nedokázala obstát proti démonům a nemrtvým a nakonec svět zachránily...
??? --- 8:54:50 29.2.2016
DOCKINEZ:
Disclaimer: Zabíjel jsem draka ještě před vydáním prvního White March, takže mohli něco nerfnout/buffnout/změnit.

No, tady právě nejsou. :)
Easy drak se dá celkem normálně trefovat na graze, s trochou snahy i konzistentně na hit.
Normal drak se dá s trochou snahy konzistentně trefovat na graze.
Hard drak netuším jak vůbec trefit.
Na to aby se aplikovala obtížnost musíš do toho patra vlézt se zapnutou novou obtížností.

Jak zabíjel draka na normal:

Hodně pomohlo, že jsem byl mág a měl jsem tím pádem dva mágy. (A dvakrát víc Slicken)
Pod drakem jsem udržoval tu mágovskou stěnu, která dává hobble (Wall of Force?) a ledovou mlhu. (Nevím jestli jsem pak úplně přestal používat ledovou mlhu)
A pak měl už dost nízkou obranu na Slicken, že proležel drtivou většinu boje.

A na ty chvilky, kdy drak stojí jsem měl tanka (Eder) o 90° odskupinky abychom přežili, když na tanka udělá breath.
(Eder přežil jeden útok/spell a do té doby už musí drak zase ležet)

Dmg mu tikalo ze všech možných sustain AoE po jedničkách. :D (Firewall, ledová mlha)
A z toho, že každá postava v partě dostala jeden item na summon a všichni do něj mávali a občas i trefili.

I tak to trvalo několik hodin, než jsem se to naučil, provedl bez chyby a měl štěstí na první tři kola, než ležel.
DOCKINEZ --- 8:03:09 29.2.2016
???: Na normal, ale je to jedno. Staty jsou stejný jako na easy nebo hard, jen mobů je víc.