Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Project Chiron
DANAKETH
Project Chiron

Dobrý den, vítáme Vás v informačním klubu k nově vznikající hře Project Chiron.
V současnéd obě probíhá primární ladění a plánování. Bude následovat práce na hře samotné.
Výhledově bychom rádi během druhé poloviny dubna, začali testovat herní i neherní systémy.

O hře Project Chiron:
Project Chiron je městská hra projektovaná pro občasné zážitkové hraní. Hra bude prostředím stylizována do velmi blízké budoucnosti a bude stavět na vysoké úrovni příběhů, postav, scén a rekvizit, které poskytnou co největší možnost hráčského vyžití.
Níže vložený odkaz obsahuje souhrnný popis hry.
https://docs.google.com/document/d/18zT4ea8Dp3Ti3gK1fYVgHrI6FY1M3EJ6vOOoiQbBdOE/edit?usp=sharing

Aktuální témata:
Jak si si představujete městskou hru ze součastnosti? (Co je pro Vás důležité? Na čem nebazírujete? Kolik času jste ochotni městské hře věnovat?) 

Organizátoři:
Organizační tým se prozatím formuje a bude postupně doplňován.
Lukáš "Zvíře" Zvěřina (ID Therion)
Honza "Danaketh" Křenek (ID Danaketh)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
THERION --- 21:22:57 16.11.2016
Informace o závěrečném testu můžete najít na stránkách Projektu.
Budeme rádi, pokud se zúčastníte.
DANAKETH --- 18:13:52 15.10.2016
Stránky hry s pravidly

pchiron
http://zverinalukas.wixsite.com/pchiron
THERION --- 1:42:23 6.10.2016
Pokud máte zájem nám pomoci s otestováním některých systému a vyzkoušet si role hráčů Projektu Chiron pořádáme 2. test. Základní informace jsou dostupné na webu akce
pchiron
http://zverinalukas.wixsite.com/pchiron
DANAKETH --- 0:46:28 11.4.2016
KAZMA: Vítej vítej:-)
Pro rozepisování informací pro vaší skupinu se přesouváme do extra diskuse (ať je to hezky pohromadě).
KAZMA --- 0:15:40 11.4.2016
Tak já se hlásím jako první došlá oběť, zbytek už jed na cestě a dorazí během dneška-zítřka
THERION --- 22:59:08 12.3.2015
Hlavní výhoda takto dlouhodobé hry je, že postava se daleko více formuje v důsledku herních interakcí a reakcí na vývoj herního světa. Alespoň je tedy taková představa našeho konceptu.
DANAKETH --- 15:31:12 3.3.2015
EYRIK: Nemusíš mít obavy, že bys dostal postavu, která ti nebude sedět a ke které si nebudeš moct udělat vztah. Pouze se budeme snažit nastavit postavu (a hru koneckonců také) tak, aby do do sebe vše zapadalo a ideálně dál indukovalo zajímavé situace.

Máš pravdu, že je rozdíl v tom "dávat smysl" a "hodit se," ale já osobně dávám přednost tomu "Hodí se".
Ve hře by třeba dávalo smysl, když by sis vytvořil postavu účetního. Pro někoho může být zajímavé řešit účetní "hádanky" či se zabývat administrativními otázkami, a zcela jistě to zapadne do světa (i u nás budou určitě účetní), ale pokud hra není zaměřena na korporátní finance a švindly v daňovém přiznání, činnost této postavy bude trošku drhnout. Zkrátka tam pro ní není dostatek herní náplně. Z toho důvodu si třeba myslím, že taková postava se nehodí.
Pokud bys ale postavu účetního postavil tak, že účetní už nechce být účetní a chce se od "cifršpiónství" dostat co nejdál, chce zažít nové věci a navíc po něm třeba někdo jde, protože v minulosti šel na ruku špatným lidem, bylo by to něco zcela jiného. Bylo by pochopitelné, když by sis nechal účetního jako vhodné civilní krytí a následně se věnoval herní náplni, která už ale může být o zcela jiných věcech, než je "saldování účtu". Taková postava by se podle mého měřítka hodila a při registraci bychom pouze doladili věci, které by jí více zasadili do herního světa.

Pozn: tímto se v žádném případě nechci dotknout účetních ani důležitosti jejich práce
EYRIK --- 21:22:02 1.3.2015
S4MUEL: Ale to zas neříkám, někdy to může být i k lepšímu, že si vyzvedneš prefabrikát. Já na druhou stranu jsem ten typ hráče, který si ke svým postavám a alter egům tvoří vcelku silný vztah a de facto jim dávám život. Takže si pak dovedeš představit, jak nadšenej bych z toho byl ve chvíli, kdy prostě vyšperkuju ten charakter, ale organizaci se víc hodí, abych hrál něco o 180 stupňů jinýho.

Na spolupráci v téhle fázi nevidím nic závadného. Naopak jsem to zastával s tím, že neni v zájmu nikoho, aby ta postava nedávala smysl v rámci univerza. Ale už je podstatnej rozdíl mezi "dávat smysl" a "hodit se". A jak tohle filtrovat už spíš záleží na tom, jakému osazenstvu chceš tuhle hru nabídnout.
DANAKETH --- 20:13:22 1.3.2015
CYAN: Velice zjednodušeně ano. Aukce je taková ta veřejná soutěž. V ní může figurovat každý. V závislosti na tom, jak se ti bude dařit, jakou si získáš pověst atd. ti může být nabídnuta nějaká další smlouva.
Cíl je dvojí 1) chceme hráče motivovat k hraní a vstupování do hry v co největší míře. Tam si hráči osahají hru zvyknou si na prostředí a stanou se těmi "profíky". A až profíkům se následně zadávají kontrakty přesně podle toho, jací jsou, co umí a jak se předvedli.
2) Mise budou lehce propojovány. Ať už to bude tím, že si získáte známého nebo nepřítele, nebo tak, že se dostanete k informacím, ke kterým ostatní ne. My následně budeme moct připravovat akce právě podle toho, kdo s kým kamarádí, komu kdo jde po krku a kdo se v daném prostředí nejlépe orientuje. Pokud bych to měl říct ve zkratce, přímo zadané mise budou osobnějšího rázu a budou dimenzované na nějakou osobu/-y, za nějakým účelem.

Vydražené a zadávané mise a kampaně nebudou ale jedinými druhy, ale zatím nechci prozrazovat příliš.
S4MUEL --- 20:08:14 1.3.2015
EYRIK: tedy... mně třeba velmi vyhovuje, když je org do tvorby postavy zainteresován - a to klidně i do té míry, že mi řekne "nechceš si zahrát to a to?"

protože v takovém případě si pak říkám, že daná role má své konkrétní místo v příběhu, bude mít v daném světě smysl a navíc org může přijít s něčím zajímavým, co by mne třeba samotného vůbec nenapadlo.

naopak co se vstupů organizace do tvorby postav týče, tak za mne jen houšť a větší kapky.

ostatně velká část larpů už dnes stojí na de facto kompletně připravených a provázaných rolích, do kterých hráč vnáší svou invenci max. vlastní hrou - a taky to funguje (to jen k tomu, že hry nehrajeme, aby...)