Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Warrior diet - názory, zkušenosti, fotky
TILT
Jezte jako válečník! (postupně budu doplňovat)

Způsob stravování podle Oriho Hofmeklera, která spočívá v rozdělení dne na dvě fáze - 20 hodin undereating a 4 hodiny overeating. Tento způsob stravování vychází z pradávných časů, kdy muži válečníci a lovci ráno vyrazili do boje či na lov a celý den přežívali pouze na tekutinách a plodech, které našli někde v přírodě - ovoce, ořechy, kořínky. Až večer po návratu domů následovala bohatá hostina.

Kniha ke stažení např. zde: http://uloz.to/x4APDL1/ori-hofmekler-the-warrior-diet-pdf

Undereating fáze striktně neznamená, že nic nejíte, jen omezíte přísun potravy na přijatelné minimum a vybíráte jídla s nízkým glykemickým indexem. K snídani si mlžete dát nějaký protein, např. vajíčka. Dopoledne potom kus zeleniny, na oběd hrst oříšků a odpoledne kousek ovoce. Díky nízkému přísunu potravy, má tělo prostor se detoxikovat. V této fázi byste měli pít hodně tekutin - např. zelený čaj nebo čerstvé džusy.

V overeating fázi se konečně můžete pořádně najíst. Dopřejte si v této fázi kvalitní maso, ryby a hodně zeleniny. Nemusíte se omezovat pouze na potraviny s nízkým glykemickým indexem, takže i brambory, luštěniny, kukuřice atp. Po celodenním hladovění je tělo připraveno si v této fázi z potravy vzít maximum.

Výhody: nemusíte se přes den starat o jídlo, téměř žádná časová náročnost, nemusíte si počítat přijatou energii v jídle, budete se cítit mnohem lépe

Nevýhody: narušení sociálního života - oběd, pro někoho může být těžké celý den nejíst

Tento způsob stravování rozhodně není vhodný pro všechny. Pokud byste se necítili po pár dnech dobře, je dobré přejít na standardní stravování a vyzkoušet nějakou jinou dietu.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIVER --- 18:03:20 2.2.2017
Takže začal sem od 31.1. warrior dietu. Jim 3x-4x v časovém okně 6h. Jedu 18/6.
Do toho cvičím 4x-5x týdně 3x-4x týdně freeletics bodyweight a 1x-2x freeletics running. Vše je cvičení vlastní vahou a intervalové cvičení plus HIIT.
Momenátlně mám v pase 83cm přibral jsem přes vánoce 4cm v pase. Cíl je shodit aspon na 10% tuku ted mám tak 13-14%cca...
Aktuální forma:
[https://freeletics-storage.s3.amazonaws.com/trainings/max/15e276c28ccb294d7c7f1130bba9ffdc395c32fa.jpg?1485787789]
TILT --- 15:35:14 1.2.2017
SIVER: No chtělo by to tady trošku oživit.. :) můžeš sem házet týdenní reporty - změna váhy, jak se cítíš, recepty apod. :) se pak přidám, jak se přestanu třepat z nedostatku nikotinu a nasadím (zase na chvíli) WD.
SIVER --- 15:17:27 1.2.2017
chtělo byto aby to tady trochu užilo :-)
SIVER --- 15:15:22 1.2.2017
TILT: jj květák :-)
tvl já taky kouřím právě,ale ubral sem to hodně většinou na víkend :-)
TILT --- 7:57:03 1.2.2017
SIVER: Paráda! To jídlo vlevo nahoře je co? Květák? :)

Taky jsem si to dal jako cíl WD, ať můžu jít v létě v klidu k vodě.. ale až od března :) teď jsem přestal s kouřením, tak bych to asi hned nerozdýchal.
SIVER --- 20:27:53 31.1.2017
SIVER --- 0:09:12 5.8.2016
TILT: to mám podobně :-D držím spíš if do té druhé hodiny nežeru od desíti večer :-) někdy nejími déle třeba do 4...
TILT --- 8:12:50 4.8.2016
SIVER: Trošku to teď přes to léto šulím :) to víš, zahrádky, pivko, grilovačky.. nicméně i tak (přes den nejím) mám dole +/- 4 kg.
SIVER --- 18:14:13 2.8.2016
TILT: tak jak to jde? já zase najízdím na WD :-)
SIVER --- 11:15:32 30.6.2016
1.5. Nějak myslím