Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg
Štěněcí koutek chronických mutantů
WOLFMIND1
Mutant Chronicles je plný možností a zábavy. Zároveň je osud postav předem daný. Všichni zemřou! Ať už při tvorbě postavy, v průběhu hry, nebo jako čtyřicetiletí dědečci. :)

Gamemasteři:

Šotek - dle dohody, nepravidelná pracovní doba

Štěňák
- úterý odpoledne
- pátek celý den
- neděle celý den.  
- jiné termíny pouze vyjímečně po dohodě a v takovém případě neexistuje zrušení hraní, protože bych musel obětovat práci.

Seržant Nagel byl zoufalý, ale snažil se zachovat chladnou hlavu. Ze dvou desetičlených týmů, které měly chránit Bauhauskou meziplanetární loď, zbyl jen on a čtyři jeho muži. Podpora života mimo provoz. Světla mimo provoz. Děťátka Temnoty s chrastítkama pobíhala po lodi a vraždila každého, kdo jim vstoupil do cesty. Potkali i mága Temnoty a Bratrstvo nikde. A aby toho nebylo málo, ještě se tu objevil Princ Wilhelm Richthausen s mrňavým Mishimanským trolem. O Wilhelmovi slyšel. Vyšinutý geniální technik, budovatel a navíc z urozeného rodu. Říct o něm nahlas, že je vyšinutý, znamenalo moře problémů. Mishiman vypadal, že ho chrání, tak se rozhodl ho řešit později. Teď mířili ke skladišti, kam Wilhelm chtěl. Nevěděl jestli je tak hloupý, nebo takový hrdina, že chce na místo odkud Temnota přišla a kde se jim ani s dvaceti vojáky nepodařilo skladiště dobít. Došli k posledním dveřím, které je dělily od jejich cíle. Carl s chemopalem se postavil dopředu s prstem na spoušti a viditelně se potil. Seržant kývl na Ericha, který zatáhl za páku a dveře se vysunuly. Tmu prořízl zelenožlutý pruh z Carlovi zbraně a opsal široký oblouk. Na podlahu dopadlo množství chrastítek a spatřili rozpouštějícího se mutanta v ocelové zbroji. Wilhelm vyrazil kupředu a vyprázdnil do něj zbytečně celý zásobník pistole.
"Hnusnej parchant." řekl.
"Jawohl!"
"Hans!" okřikl svého podřízeného. Znělo to jako dvojsmysl. Hans jen pokrčil rameny, jakože o nic nejde. Tohle si ještě vyžere.
Obsadili horní část skladiště a zbýval už jen rozlehlý trezor pod nimi. Vedly tam dvě cesty. Výtahem, který byl samozřejmě mimo provoz a dvěma svažujícími se chodbami v obloucích proti sobě. Noční můra vojáků.
"Hans, jdeš první." zatvářil se zoufale, ale přitiskl se k vnitřní stěně a s připraveným samopalem vyrazil. Určitě teď litoval své drzosti. Náhle vypustil dávku. Zezdola někdo palbu opětoval a jiskřičky odskakující od zdi promísila krev z Hansovy hlavy.
"Doprdele!" vykřikl Erich.
Seržant zaregistroval pohyb a přirazil Wilhelma zpět ke zdi.
"Musím mu pomoct!"
"Je mrtvej."
"Třeba není."
Erich hodil do chodby granát, ale neodrazil se od stěny tak, jak chtěl. Hansovo tělo popolétlo blíž k nim. Značně potrhané tělo.
"Teď už je zaručeně mrtvej." řekl smutně seržant.
"Promiňtě pane." omluvil se zahambeně Erich.
Wilhelm viditelně zamrzl. Mishimanský trol asi dostal nějaký nápad a přiblížil se k Princovi.
"Pane?" Wilhelm se na něj nepřítomně podíval.
"Pane, ještě granát?" zeptal se a natáhl k němu ruku s otevřenou dlaní.
"Jasně! Ještě jeden granát!" zahlaholil, uchopil granát, odjistil ho a vhodil do chodby. Byl to dobrý hod. Ozval se výbuch. Mishiman pomalu spustil ruku k tělu s trochu nechápavým výrazem. Pak se otočil, dal se do běhu zpátky nahoru a vzápětí zmizel ve tmě. Wilhelm se zatvářil spokojeně. Seržant se v duchu pomodlil. Jestli tohle přežiju, už nevezmu žádnou práci na kosmické lodi, pomyslel si.

Výňatek z první hry Mutant Chronicles pod vedením Šotka.
Mishimanský trol: Dája
Princ Wilhelm: Štěňák
Dodatek: Temnotu se podařilo vypudit, ale nezachránili jsme náklad po kterém šli. Nadějný Mishiman byl po příletu Bratrstva vyslýchán, obviněn z nakažení Temnotou a zabit na útěku. Mezitím Wilhelm opravoval napáchané škody ve strojovně a o ničem nevěděl.
Plyne z toho ponaučení: když hrajete ve skupince, nedohrávejte sami, protože když se osud rozhodne vás potopit, není tam nikdo, kdo by vás mohl eventuelně zachránit :)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ERFAROTH --- 11:15:24 30.4.2015
Mno, Šídlák si bude muset pořídit mnohem víc kostek, bych to tak viděl. Zvlášť, pokud budou lítat z okna :D

Je fakt, že jsme házeli urputně a s tím, jak jsme měli i hafo figurek NPCčkových nohsledů, hodně mi to připomínalo originální figurkovou tahovku (hody na zásah i odolání zranění, iniciativa,...) , takž jsem si to notně užil. Mám za to, že když se nám pod nohy nebudou plést bauhauský opičáci se svým "Was?! Was?! Was sagst er?!" tak to půjde rychle i s takovou porcí házení :D
Když bude víc času na přípravu, tak ani nebude třeba odbíhat k počítači hledat obrázky monster :D Ale atmošku ony obrázky dokreslují moc hezky :)
WOLFMIND1 --- 1:24:34 30.4.2015
ERFAROTH: Nechceš tu veřejně říct pár slov o novém přístupu k Mutant Chronicles s bojovým systémem Šotčí zběsilosti? ;) (jsem si skoro jist, že šídlák bude protestovat proti tak velkému množství házení :D) Na druhou stranu to dostalo docela jiný rozměr rpg, ne? :P
Podle mého názoru jen trochu doladit a zjednodušit a bude to hodně cool :)
ERFAROTH --- 22:09:20 27.4.2015
WOLFMIND1: No jo, ale tam jsem ještě nebyl... :D
WOLFMIND1 --- 15:54:02 27.4.2015
Na Harfě zase. Takže prozvonit až budeš před domem :)
VLADDRACUL --- 12:09:04 27.4.2015
Zitra delam v ecku
ERFAROTH --- 10:40:54 27.4.2015
WOLFMIND1: A ještě jsem se chtěl optat, kdeže se potkáme?
ERFAROTH --- 10:40:28 27.4.2015
Chemik a lékař v jedné osobě ti je málo? :D
WOLFMIND1 --- 9:50:36 27.4.2015
Tak co, Drako, ještě pořád musíš zítra do Konírny, když Libušín už byl? :P Potřebuju vědce! :))
WOLFMIND1 --- 19:14:40 20.4.2015
příští hra je 28.4. v úterý od 18.00 :)
ERFAROTH --- 13:58:44 20.4.2015
Zítřek? Tahle neděle?