Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg
Štěněcí koutek chronických mutantů
WOLFMIND1
Mutant Chronicles je plný možností a zábavy. Zároveň je osud postav předem daný. Všichni zemřou! Ať už při tvorbě postavy, v průběhu hry, nebo jako čtyřicetiletí dědečci. :)

Gamemasteři:

Šotek - dle dohody, nepravidelná pracovní doba

Štěňák
- úterý odpoledne
- pátek celý den
- neděle celý den.  
- jiné termíny pouze vyjímečně po dohodě a v takovém případě neexistuje zrušení hraní, protože bych musel obětovat práci.

Seržant Nagel byl zoufalý, ale snažil se zachovat chladnou hlavu. Ze dvou desetičlených týmů, které měly chránit Bauhauskou meziplanetární loď, zbyl jen on a čtyři jeho muži. Podpora života mimo provoz. Světla mimo provoz. Děťátka Temnoty s chrastítkama pobíhala po lodi a vraždila každého, kdo jim vstoupil do cesty. Potkali i mága Temnoty a Bratrstvo nikde. A aby toho nebylo málo, ještě se tu objevil Princ Wilhelm Richthausen s mrňavým Mishimanským trolem. O Wilhelmovi slyšel. Vyšinutý geniální technik, budovatel a navíc z urozeného rodu. Říct o něm nahlas, že je vyšinutý, znamenalo moře problémů. Mishiman vypadal, že ho chrání, tak se rozhodl ho řešit později. Teď mířili ke skladišti, kam Wilhelm chtěl. Nevěděl jestli je tak hloupý, nebo takový hrdina, že chce na místo odkud Temnota přišla a kde se jim ani s dvaceti vojáky nepodařilo skladiště dobít. Došli k posledním dveřím, které je dělily od jejich cíle. Carl s chemopalem se postavil dopředu s prstem na spoušti a viditelně se potil. Seržant kývl na Ericha, který zatáhl za páku a dveře se vysunuly. Tmu prořízl zelenožlutý pruh z Carlovi zbraně a opsal široký oblouk. Na podlahu dopadlo množství chrastítek a spatřili rozpouštějícího se mutanta v ocelové zbroji. Wilhelm vyrazil kupředu a vyprázdnil do něj zbytečně celý zásobník pistole.
"Hnusnej parchant." řekl.
"Jawohl!"
"Hans!" okřikl svého podřízeného. Znělo to jako dvojsmysl. Hans jen pokrčil rameny, jakože o nic nejde. Tohle si ještě vyžere.
Obsadili horní část skladiště a zbýval už jen rozlehlý trezor pod nimi. Vedly tam dvě cesty. Výtahem, který byl samozřejmě mimo provoz a dvěma svažujícími se chodbami v obloucích proti sobě. Noční můra vojáků.
"Hans, jdeš první." zatvářil se zoufale, ale přitiskl se k vnitřní stěně a s připraveným samopalem vyrazil. Určitě teď litoval své drzosti. Náhle vypustil dávku. Zezdola někdo palbu opětoval a jiskřičky odskakující od zdi promísila krev z Hansovy hlavy.
"Doprdele!" vykřikl Erich.
Seržant zaregistroval pohyb a přirazil Wilhelma zpět ke zdi.
"Musím mu pomoct!"
"Je mrtvej."
"Třeba není."
Erich hodil do chodby granát, ale neodrazil se od stěny tak, jak chtěl. Hansovo tělo popolétlo blíž k nim. Značně potrhané tělo.
"Teď už je zaručeně mrtvej." řekl smutně seržant.
"Promiňtě pane." omluvil se zahambeně Erich.
Wilhelm viditelně zamrzl. Mishimanský trol asi dostal nějaký nápad a přiblížil se k Princovi.
"Pane?" Wilhelm se na něj nepřítomně podíval.
"Pane, ještě granát?" zeptal se a natáhl k němu ruku s otevřenou dlaní.
"Jasně! Ještě jeden granát!" zahlaholil, uchopil granát, odjistil ho a vhodil do chodby. Byl to dobrý hod. Ozval se výbuch. Mishiman pomalu spustil ruku k tělu s trochu nechápavým výrazem. Pak se otočil, dal se do běhu zpátky nahoru a vzápětí zmizel ve tmě. Wilhelm se zatvářil spokojeně. Seržant se v duchu pomodlil. Jestli tohle přežiju, už nevezmu žádnou práci na kosmické lodi, pomyslel si.

Výňatek z první hry Mutant Chronicles pod vedením Šotka.
Mishimanský trol: Dája
Princ Wilhelm: Štěňák
Dodatek: Temnotu se podařilo vypudit, ale nezachránili jsme náklad po kterém šli. Nadějný Mishiman byl po příletu Bratrstva vyslýchán, obviněn z nakažení Temnotou a zabit na útěku. Mezitím Wilhelm opravoval napáchané škody ve strojovně a o ničem nevěděl.
Plyne z toho ponaučení: když hrajete ve skupince, nedohrávejte sami, protože když se osud rozhodne vás potopit, není tam nikdo, kdo by vás mohl eventuelně zachránit :)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ERFAROTH --- 12:19:47 8.12.2016
WOLFMIND1: Když nebudem řešit nákupy 2 hodiny...
VLADDRACUL --- 11:23:41 8.12.2016
To bych mohl vstat.
WOLFMIND1 --- 8:37:49 8.12.2016
Inu záleží tedy na Drakovi, on má klíče :)
Já jen doufám, že to nějak zvládneme se Šídlákem, nevím jak velká bude sobotní párty. Ale pokud Drako vstane na dvanáctou, nejsem proti. Jinak předběžně počítám hru do šesti do večera. Snad se to stihne.
ERFAROTH --- 7:57:22 8.12.2016
Zatím to vypadá pozitivně.
Když budem hrát do šesti, budu rád, večerní aktivitu tím pádem nebudu muset rušit, ale asi bych se tím pádem raději sešel třeba v poledne.
WOLFMIND1 --- 3:55:07 8.12.2016
ERFAROTH: Okej :) Počítám, že budeme hrát tak do šesti.
ERFAROTH --- 22:37:30 7.12.2016
WOLFMIND1: Tak ještě řešim, protože se mi tam toho sešlo víc a potřebuju to nějak předistribuovat.
VLADDRACUL --- 19:16:39 7.12.2016
WOLFMIND1: Hmm, nevím jestli mám vůbec nějaký sešit postavy. :D
WOLFMIND1 --- 18:52:01 7.12.2016
Tak jsem si vás pěkně obvolal a vychází mi to zatím takto:
Drak může a bude, já taky, Šídlák bude v práci, takže taky ok, Šotka jsem se ještě nedovolal, ale počítám, že si čas udělá, Pilot Murdoch účast přislíbil a Kuba se musí podívat do diáře :)
Tak či onak, mám jisté tři hráče, takže se určitě hraje.
Sraz je ve 13:00 v Elysiu.

(Pokud máte někdo u sebe aktualizované poslední sešity postav, tak mi je pošlete do soukromých zpráv, ať je mohu upravit a připravit, díky)

Tato hra se pojede pod názvem "Eskorta".
WOLFMIND1 --- 18:31:46 7.12.2016
Neděle 11.? Jak na tom tedy jste? Platí to pořád i u tebe Kubo? Drak by měl mít volno. Já sice budu po sobotě asi trošku zmrzačený po brigádě v éčku, ale dám to a něco připravím, jestli budete hrát. :)
MRTREVOR --- 3:12:13 10.11.2016
no ná myslel, jestli mi vše dobře dopadne, tak jedině přes skype. nebyl bych totiž nějakejj čásek v čehách.