Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Heroes of the Storm
CRACKY_
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ZABIK --- 21:42:05 30.9.2015
YASHAMARU: Jenom jeste jeden dotaz... na tom PTR jedes asi uplne od zacatku, ze? at to nestahuji zbytecne :D
CUZMAN: Nespamuj :D jinak cau :D
DIOM --- 20:25:49 30.9.2015
YASHAMARU: ty 2000 tam ..lol!
CUZMAN --- 19:11:52 30.9.2015
ZABIK: KIWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICKOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! :-D
ZABIK --- 18:46:01 30.9.2015
YASHAMARU: Ja se v tom teda az tak moc nevyznam... ale Zera mi pridje nejvic OP ze vsech a uz me pekne sere :D myslim ze ten nerf co dali do patche je celkem malo :D
ZABIK --- 18:17:57 30.9.2015
YASHAMARU: sakra kdybych to tak vedel driv :D
dik za info
YASHAMARU --- 18:12:37 30.9.2015
ZABIK: public test realm. normalne tam muzes jit hrat. v bnetu prekliknes jen a stahnes.
ZABIK --- 17:56:36 30.9.2015
Co znamena to PTR? to je neco jako open beta patche? :D doufal jsem, ze uz se budou dat hrat ti herove... a ted patch bych taky uvital :))
YASHAMARU --- 17:48:35 30.9.2015
zeratula taky obcas hraju ten nerf je na blizzard prekvapive citlivej :)

AA damage ma mensi scaling, ale on zeratul stejne AAckuje minimalne. nestoji, ze by nekde stal a vymenoval si rany.

void prison je furt silny je furt obrovsky, furt instantni a furt silene dlouhej duration. range je jedno A) je neviditelne a dojde si kam potrebuje, B) ma blink a skoci si kam potrebuje.

wormhole talent, tady je nejvetsi nerf. uz nebude tak bezpecny blink in, kill, blink out. ted kdyz se neco zvrtlo a treba dostal stun, tak malokdo ma stuny dostatecne dlouhy, aby mu vyprselo reaktivovani.

me se zmeny celkem libi. v podstate nic na ty postave nezmeni, ale trochu ji usmerni, aby tak nevycnivala nad ostatnima.
SALUSA_SECUNDUS --- 17:16:41 30.9.2015
YASHAMARU: ty prase :)
JANDOS --- 17:15:22 30.9.2015
BARTUC:

Basic Attack damage reduced from 47 (+13 per level) to 47 (+12 per level)

Blink (E)
Wormhole (Talent)
Blink reactivation time reduced from 3 to 2 seconds

Void Prison (R)
Casting range reduced by 50%