Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Kingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
MYKEZ
Diskuze o (snad) nadcházejícím AAA RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

Oficiální stránky hry

Kickstarter

Warhorse Studios

Oficiální fórum

Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MICHALFRIDRICH --- 18:42:36 17.10.2015
DAVESADE: možná začíná jít do tuhého, přeci jen čas je neúprosný. akorát sem na twitteru zahlíd fotku, jak to vávra testuje na oculus riftu https://twitter.com/DanielVavra/status/653543303112171520
DAVESADE --- 11:36:58 8.10.2015
Je něco nového? Nějak dlouho ticho po pěšině tady...
SWT --- 16:16:33 30.9.2015
BOD: (nebavily)
BOD --- 19:51:19 26.8.2015
GANDHI: chápu, ale jako vodu na mlejn pohledu z třetí osoby to nevnímám, pro mě to není alternativa. OR sleduji od začátků na kickstarteru a plánuji jednou něco takového domů pořídit. mám na "vlastní kůži" odzkoušeno o čem píšeš (např Skyrim, Fallout hranej téměř výhradně chladnejma zbraněma), na druhou stranu by mě ty souboje z třetího pohledu nebavili a celou hru bych asi po pár hodinách odinstaloval (stejně jako při použití cheatů), chci se do té postavy a situací vžít, ne ní jen ovládat, když ti cestu hustým lesem zahradí např velký vlk, z třetí osoby vypadá jako velký zvíře, rozhodně se ho nebudeš v tu chvíli bát, nevyletí ti tlak, máš ten distanc a racionální přehled o situaci co z prvního pohledu často nemáš, nechci si kazit hru, raději špatná hratelnost z prvního, než ořezaný zížitek z třetího
GANDHI --- 19:09:14 26.8.2015
BOD: zkus si nekde oculus a zjistis, co toho vlastne na monitoru nevidis ackoli bys mel. u fps je to neco troche jinyho, protoze mas focus obvykle v radech desitek metro a nejakej rozdil v radech metro vzniklej deformaci uhlu pohledu v nastaveni, kterej prave simuluje periferni videni te az tolik nerozhodi - zatimco u boje na blizko je imho kazdej decimeter dulezitej.
SIRLOON --- 17:11:51 26.8.2015
DAVESADE: no jo, ale tam je pointa toho, ze ty mas jeste prehled o tom, co se deje kolem tebe :) nevidis jen ten tunel pred sebou
DAVESADE --- 17:03:28 26.8.2015
I když to v tom Tekkenovi je spíš PunchOut mode, než first person - každopádně je to dobrý příklad, jak se s tím vypořádávali.

[http://www.nindb.net/arcade/super-punch-out/img/screenshot.jpg]

No počkáme na Vávru.
DAVESADE --- 17:02:02 26.8.2015
HALCYON: Jako jo, to je fakt, tam jsou ty fatality fakt super a člověk má pocit, že fakt rube. Ale jsou to jen fatality, tj. zastaví se čas, v realtime by to asi nebylo ono ;).
SIRLOON: Já jsem dokonce zašel tak daleko, že jsem v BB propojil dvě konzole a hráli jsme s kámošema proti sobě. Největší problém byl odhad vzdálenosti od cíle... ale third person to jistil ;).
SIRLOON --- 16:56:14 26.8.2015
DAVESADE: tak ten 1st person mod v BB byl dost nehratelnej. klasickej 3rd person byl vpoho. ale mam taky priklad :)
TEKKEN 2 Secrets Tutorial: First Person Wire Frame Mode [PS1/PSX]
https://www.youtube.com/watch?v=JGNWpn6FW20
HALCYON --- 13:54:09 26.8.2015
DAVESADE: OT: nejlepší šermování na Wii je No More Heroes 2!