Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Kingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
MYKEZ
Diskuze o (snad) nadcházejícím AAA RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

Oficiální stránky hry

Kickstarter

Warhorse Studios

Oficiální fórum

Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SWT --- 16:16:33 30.9.2015
BOD: (nebavily)
BOD --- 19:51:19 26.8.2015
GANDHI: chápu, ale jako vodu na mlejn pohledu z třetí osoby to nevnímám, pro mě to není alternativa. OR sleduji od začátků na kickstarteru a plánuji jednou něco takového domů pořídit. mám na "vlastní kůži" odzkoušeno o čem píšeš (např Skyrim, Fallout hranej téměř výhradně chladnejma zbraněma), na druhou stranu by mě ty souboje z třetího pohledu nebavili a celou hru bych asi po pár hodinách odinstaloval (stejně jako při použití cheatů), chci se do té postavy a situací vžít, ne ní jen ovládat, když ti cestu hustým lesem zahradí např velký vlk, z třetí osoby vypadá jako velký zvíře, rozhodně se ho nebudeš v tu chvíli bát, nevyletí ti tlak, máš ten distanc a racionální přehled o situaci co z prvního pohledu často nemáš, nechci si kazit hru, raději špatná hratelnost z prvního, než ořezaný zížitek z třetího
GANDHI --- 19:09:14 26.8.2015
BOD: zkus si nekde oculus a zjistis, co toho vlastne na monitoru nevidis ackoli bys mel. u fps je to neco troche jinyho, protoze mas focus obvykle v radech desitek metro a nejakej rozdil v radech metro vzniklej deformaci uhlu pohledu v nastaveni, kterej prave simuluje periferni videni te az tolik nerozhodi - zatimco u boje na blizko je imho kazdej decimeter dulezitej.
SIRLOON --- 17:11:51 26.8.2015
DAVESADE: no jo, ale tam je pointa toho, ze ty mas jeste prehled o tom, co se deje kolem tebe :) nevidis jen ten tunel pred sebou
DAVESADE --- 17:03:28 26.8.2015
I když to v tom Tekkenovi je spíš PunchOut mode, než first person - každopádně je to dobrý příklad, jak se s tím vypořádávali.

[http://www.nindb.net/arcade/super-punch-out/img/screenshot.jpg]

No počkáme na Vávru.
DAVESADE --- 17:02:02 26.8.2015
???: Jako jo, to je fakt, tam jsou ty fatality fakt super a člověk má pocit, že fakt rube. Ale jsou to jen fatality, tj. zastaví se čas, v realtime by to asi nebylo ono ;).
SIRLOON: Já jsem dokonce zašel tak daleko, že jsem v BB propojil dvě konzole a hráli jsme s kámošema proti sobě. Největší problém byl odhad vzdálenosti od cíle... ale third person to jistil ;).
SIRLOON --- 16:56:14 26.8.2015
DAVESADE: tak ten 1st person mod v BB byl dost nehratelnej. klasickej 3rd person byl vpoho. ale mam taky priklad :)
TEKKEN 2 Secrets Tutorial: First Person Wire Frame Mode [PS1/PSX]
https://www.youtube.com/watch?v=JGNWpn6FW20
??? --- 13:54:09 26.8.2015
DAVESADE: OT: nejlepší šermování na Wii je No More Heroes 2!
DAVESADE --- 13:31:15 26.8.2015
Ještě dodám další (a špatný příklad) - Red Steel na Wii, který také měl šermování ve first person. Celkem vtipně se s tím vypořádali prostě tak, že ses nemohl hejbat jinak, než doprava-doleva, pak blokovat a útočit jedním z několika málo výpadů a šlo vlastně o takovou minihru, ve které nešlo mečem nijak mířit.

Red Steel 2 se s tím vypořádal o něco lépe, ale furt to byla rytmická minihra, než simulace šermování (i když to už byla celkem zábava hrát, relativně).

Asi nejblíž se tomu blížil Skyward Sword, ale ten nebyl first person - ale tam to už simulaci vzdáleně připomínalo (avšak v praxi se používaly jen tři směry útoků, byť v okruhu 360°).
DAVESADE --- 13:28:35 26.8.2015
BOD: Jo, ti uživatelé third person kamery to trochu hatí, ale v principu mi FPS přijde nej nej nej ;).

Nejsem šermíř teda, ale oproti Jedi Knight tady čuchám problém, že pro vžití do role je podstatnější feedback z končetin, než z očí. Oči jsou pořád upřené na cíl, ale co dělají ruce - to "nevidím" a bez nějakého feedbacku o tom vlastně ani nevím. Jasně, můžou si pomoci tím, že feedback naznačí nějakou vizuální pomůckou (viz Bushido Blade), ale to už můžou jít rovnou do third person kamery. Fakt nevím, jak toho docílit, aby to bylo uspokojivé.

[http://www.mobygames.com/images/shots/l/14342-bushido-blade-playstation-screenshot-through-the-eyes-of-a.jpg]

Na gamepadu se dvěma analogama by bylo zajímavé, aby se postava hýbala nějak automaticky (např. pomocí horních trigerrů by se hýbala směrem ku a od nepřítele, který by byl napevno fixovaný) a oba analogy by pak sloužily k nápřahu paží. Tam by ten feedback už byl a mohlo by to být docela sexy. Zase je to nepoužitelné v masové bitce, jenom na duely. Nevím no.