Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Kingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
MYKEZ
Diskuze o (snad) nadcházejícím AAA RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

Oficiální stránky hry

Kickstarter

Warhorse Studios

Oficiální fórum

Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
HNIZDO --- 15:18:23 4.3.2015
SIRLOON: jezismarja, to domino z Dellu - 8:14, to boli...
HALCYON --- 14:40:55 3.3.2015
SIRLOON: ALL OUT OF FUCKS TO GIVE! Pěkný tričko.
SIRLOON --- 11:20:51 3.3.2015
asi chapu proc to video vzniklo, ale radeji bych videl, co za ty prachy udelali, ne jen jak si nakoupili novy kramy a vybavili kancly :( Touhle dobou uz budou venku a scenar by mel bejt davno napsanej. Jestli 2 tydny pisou quest, tak pak ho jeste musi minimalne stejnou dobu skriptovat a to same pak plati o ladeni. A jeden zasah do AI jim muze rozjebat ty skripty komplet a muzou zacit predelavat od piky

Kingdom Come: Deliverance - One Year after Kickstarter!
https://www.youtube.com/watch?v=SXFeRnTxsvw
SIRLOON --- 0:18:57 22.1.2015
i s originalnim komentarem z G+:
Na posledním GDS jsem se rozpovídal o tom, jak přistupujeme k umělé inteligenci v #KingdomComeDeliverance Zpětně mám pocit, že jsem se mohl rozjet trochu rychleji a stihnout tak i ty techničtější věci, ale pro základní vhled do systémů pro ty, které to zajímá, to snad stačí aspoň takhle. :) Teď nám jen držte palce, ať to stihneme (aspoň trochu), a ať se nám to nerozsype (ještě víc).

GDS 2014: Viktor Bocan - Umělá inteligence obyvatel otevřeného světa
https://www.youtube.com/watch?v=QewizbnbPZg
MATEEJ --- 13:51:17 21.1.2015
COLON: To mně zase přijde vyšetřování zajímavější než klohnění.
COLON --- 12:49:45 21.1.2015
MICHALFRIDRICH: no mě především přijde hrozná nuda ten quest okolo - vidláka bolí břicho a uděláme z toho vyšetřování kdo ho čím přiotrávil - přitom sračku mohl dostat z čehokoliv - kdyby to bylo jen o demonstraci toho léčení tak fér - máš srajdu, já ti umíchám nějakej sajrajt, budu shánět ingredience a pak to uklohním - OK. Ale vyšetřovat kdo to byl, kdo lže a kdo měl jakej důvod mi přijde na hlavu. Budu vyslýchat bambilión lidí, vyšetřovat, sledovat atd. jen proto abych zjistil z čeho frajera bolí břicho? Přijde mi to jak odpolední cvičení nebo nějakej test game designera. Ale jako ukázkový quest ve hře to je teda dost smutná podívaná...
MICHALFRIDRICH --- 2:05:41 21.1.2015
MICHALFRIDRICH: Nedá mi to hodit sem takovou úvahu o mixování a vaření elexírů. Nemám tucha jak to udělat technicky, čistě prakticky vycházím z poznatků o tom, jak valná většina z nás např. připravuje jídlo, etc. Základ je většinou velice jednoduchý, stačí pár surovin - např. brambory, omastek, kmín - což ale není elexír, ale snad se z toho dá chytit ta pointa. Po základu můžu rozjet jinou minihru a to tu, kde už jen v rámci quick time eventu ovlivňuji další vlastnosti elexíru. Např. pokud mám v inventáři lysohlávku, tak dostanu možnost UP s odpovídajím micro nástiněm rozvětvení, což mistrně využiji v další okamžim, kdy přijde nabídka na rulík zlomocný, takže si dám DOWN. Pak už jen koukám na stats té "věci". Ale protože je to KCD, tak stats nevidím, vidím např jenom sytost určité barvy v lektvaru a od toho mohu odvozovat.
MICHALFRIDRICH --- 1:37:48 21.1.2015
SIRLOON: Tak snad to ještě pořeší, protože tohle, co ukázali, zatím není sranda. Není to hra. Je to ukrutně pomalé a výsledek je *sic* jako ve skyrimu. Ta původní myšlenka kterou Dan hodil v tom kritizován videu mi přišla daleko zajímavější.
Když na to tak koukám, tak dostal stopku skrze scriptování animací a assetů k tomu. Tohle je nějakej divnej game design. Ať to je tak jak říkal! 250 rostlin a nazdar. Já třeba nepotřebuji obrázek a animaci míchání. To je hrozně uhozené a zbytečné.
Btw. ve finále si beztak musím číst 0,5-2 minuty v almanachu, jak na uvaření lektvaru, a pak si dám dalších pár (2-8) minut skrze výrobu (včetně omylů). Bude hra počítat, že jsem lektvar původně dělal 5 minut a příště mi odpustí nedostatky?
A ještě jedna pro mně důležitá věc -> Pokud bude potřeba elixírů ve hře malá (tím pádem méně času strávených u alch. pece), jakou logiku tahle minihra má? Pokud bude nutnost elexírů velká, tak co se stane poté? 40 hodin u alchymické soustavy? Pls no.