Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Kingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
MYKEZ
Diskuze o (snad) nadcházejícím AAA RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

Oficiální stránky hry

Kickstarter

Warhorse Studios

Oficiální fórum

Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SID311 --- 23:04:57 31.1.2014
JULIAN: Já vím, viděl jsem ji už dávno. Vlastně jsem ani nevěděl, že ten zelený čtvereček do ní dali přímo Warhorse.
JULIAN --- 22:16:01 31.1.2014
SID311: tu mapu ale nedelali ve warhorse. tu jen vzali odnekud a praskli si tam ten svuj zelenej ctverecek.
SID311 --- 16:00:58 31.1.2014
MYKEZ: Teď odhlédnu od souvislostí s Kingdom Come, ale ten obrázek je hodně mimo. Burnout Paradise je nesmyslně velký, což je vidět z toho, že na jeho mapě jsou vidět pomalu i jednotlivé domy, což na mapách GTA ani náhodou (jiné zdroje, např. http://burnout.wikia.com/wiki/Locations_(Burnout_Paradise) uvádí 25 čtverečních mil, což působí reálněji). O "ještě větších" číslech na boku ani nemluvě. Guild Wars Nightfall se sekli asi nejbrutálněji - je to typické MMORPG s velikostí pravděpodobně srovnatelnou s World of Warcraft. Předpokládám, že u Lord of the Rings Online to bude podobné. Je možné, že mapa zahrnuje část Středozemě odpovídající 30.000 čtverečním mílím, ale ve hře to bude určitě o několik řádů menší plocha (obdobně jako Oblivion se odehrává v asi 1/10 ohromného impéria rozkládajícího se po celém kontinentu, ale ve hře lze mapu přejít za pár minut reálného času).

Naopak velikost Daggerfallu vypadá podhodnocená. Většina zdrojů uvádí dvojnásobek velikosti Velké Británie, což by znamenalo asi 177.000 čtverečních mil.
D1RABBIT --- 8:52:24 31.1.2014
???: Hlavně když většina kritiků vyčítá Vávrovi jakej je hater všeho a pak předvádí ten nejubožejší a nejmíň podloženej hate ever.
MYKEZ --- 19:18:29 30.1.2014
Pokud byste se někdo zejtra vyskytovali na PragoFFestu, tak tam Warhorse bude mít stánek s Kingdom Come a od 18:00 se bude konat přednáška:

Protipól loňské přednášky na téma nové hry od Dana Vávry z husitského prostředí. Tentokrát o problémech s vydavateli, o Kickstarteru a o skvělé komunitě. Detaily o umělé inteligenci ve hře. Uvidíte dosud neviděné záběry ze hry. Na závěr možnost položit otázky členům týmu Warhorse.
??? --- 18:08:46 30.1.2014
SIRLOON: ok. Přišlo, mi že se tady rozjela fakt už nemocná míra hnidopišství. Netřeba se v tom dál rejpat.
SIRLOON --- 17:58:42 30.1.2014
???: viz Cartman. o nic jinyho mi neslo. proto sem ti posilal ten link
THESTOUPA --- 17:08:10 30.1.2014
MYKEZ: dik, za nakopnuti, precetl jsem si to. aspon je jasny, kdo je ten "retard", co si spletl kilometr s mili.

Jen tak pro informaci, celý Oblivion má rozměry asi 4x3 km...
CARTMAN --- 16:33:49 30.1.2014
MYKEZ: no on je na tom obrazku hlavne moc velky protoze meritko je v milich a nakej retard si spletl kilometr s mili. to je vse o cem se tady ostatni strasne slozit bavej.
??? --- 16:33:29 30.1.2014
THESTOUPA: že je případnej, resp. avizovanej obsah takhle relativně malý mapy přinejmenším pozoruhodný, o tom se nepřu, ale už začínám bejt alergickej na všechny tyhlety z prstu vycucaný anti-vávrovský/pro-vávrovský (nehodící se škrtněte) konspirační teorie nebo adorace/dehonestace. Jak říkáš, jsou to úplně jalový debaty a spekulace, který do vydání stejně nikdo neověří.
Debata nad situací a produktem je samosebou naprosto v pořádku, ale občas mi přijde, že si lidi už vytahujou z prdele fakt neuvěřitelný sračky, jenom aby se mohli po Vávrovi, nebo WH obecně, povozit. Poprvý podruhý to možná bylo vtipný, teď už je to fakt akorát nuda a vopruz.