Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Kingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
MYKEZ
Diskuze o (snad) nadcházejícím AAA RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

Oficiální stránky hry

Kickstarter

Warhorse Studios

Oficiální fórum

Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JULIAN --- 18:02:49 9.1.2017
ALCATOR: v neodhlucnene mistnosti mi to nic nerika.
ALCATOR --- 17:15:25 9.1.2017
JULIAN: Směrovej mikrofon - to ti nic neříká?
CLUSMAN --- 19:20:02 6.1.2017
JULIAN: cece nejak nepocitam s tim ze se tam ta vrtacka dostala, ale byl by to super easter egg
JULIAN --- 19:12:32 6.1.2017
CLUSMAN: no jasne, ale historicka hra, kde v pozadi slysis vrtacku, asi neni to co by kuci z WHS chteli.
CLUSMAN --- 18:46:55 6.1.2017
JULIAN: kontaktni zvuk je kontaktni zvuk, trend je takovej aby se ADR pouzivalo co nejmene. Je to prave jedna z mala veci co bych vytknul W3 a sice sterilni "studiovy" dabing NPC. Co povazuji v tomhle za super zvladnuty jsou zvuky ,respektive jejich sireni, v Arme.
JULIAN --- 15:37:52 6.1.2017
NOOLY: Kdyz das typkum v mistnosti k hube mikrofon na spejli, tak mi to neprijde jako pouzitelnej zvuk kterej by jsi pak mohl dat do hry. Normalni dabing urcite nenataceji v te mistnosti kde vedle bouchaj delnici dlazdicky a dole v hale testujou bubny na vecerni koncert. Takze to urcite musej premluvit nekde jinde...
NOOLY --- 13:27:36 6.1.2017
JULIAN: akustiky prvky i audio techniku maj, Hellboy to v ty prezentaci rikal. facialky ne, ale animations with voices ano.
JVMLOK --- 13:22:04 6.1.2017
JULIAN: ne nám. Především sobě.
JULIAN --- 13:10:37 6.1.2017
prece by nam nelhali :(
JVMLOK --- 12:07:22 6.1.2017
Ale notak, tady prece uz nikdo neverime, ze dodrzi veci, ktery rikali v KS kampani, i kdyby to byly stretch goals.