Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Domácí vzdělávání - Úskalí známe, zajímají nás nápady
SVAN
Připravila Vás škola na život?

Diskuze není o tom řešit jestli doma učit a nebo ne,
ale jak to dělat správně
a taky všechno kolem, co se dá k domácímu vzdělávání přibrat,
aby to ve výsledku stálo za to
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
CICHLASOMA --- 13:35:10 23.5.2014
"Ministr chce také ověřování rozšířit na větší počet žáků i škol. Nyní se doma učí 177 žáků druhého stupně šesti škol, od příštího školního roku by škol mohlo být až dvanáct."

Povolte domácí výuku i žákům druhého stupně, žádají ministerstvo rodiče - iDNES.cz
http://zpravy.idnes.cz/...domacim-vzdelavani-na-2-stupni-d8s-/domaci.aspx?c=A140512_130321_domaci_jj
YMLADRIS --- 11:14:00 23.5.2014
My 2 year old learned to read with Little Reader, your baby can too!720p H 264 AAC
https://www.youtube.com/watch?v=06ak3QuYaGQ
CICHLASOMA --- 14:53:49 22.5.2014
SVAN: Jasně, dík.
SVAN --- 14:22:14 22.5.2014
CICHLASOMA: No pak už by mi šlo pouze o to zaměření.
Třeba Denise baví hodně sportovat, plave, leze, gymnastika, tanec atd.
Takže pokud by se tomu chtěl věnovat, tak něž, aby někde další roky študoval něco co ho nebude až tak zajímat, myslím, že má pak smysl dát ho do rukou někomu schopnému, kdo ho třeba na sportovní škole pořádně posune, kam bude chtít.
CICHLASOMA --- 7:26:44 22.5.2014
SVAN: No a můžu se zeptat, proč Ti přijde klasika se zaměřením obecně lepší než bez zaměření. (To nijak nepolemisuju, jen tomu nerozumim.)
SVAN --- 17:49:16 21.5.2014
ALDEMIK: Jasný pochopila jsem :) Na Londýnskou jsem jeden rok chodila a teda bylo to dobrý peklo, ale to se vracíme do devadesátek :)) vím, byla jsem tam a viděla, ale stejně mě ten system samotný vadí ať se tam dá lézt po stropě a běhají tam po zemi krokodýli. Mám na to čas takže jestli alternativa emigrace :)) a nebo klasika se zaměřením či waldorské a spol. se bude pomalu ujasňovat. Taky hlavně podle Denise kam bude směřovat on sám.
KAI --- 12:56:32 14.5.2014
SVAN: a to se pocita! :))
CICHLASOMA --- 2:03:18 14.5.2014
CICHLASOMA: (Čili: možná, že z taktického hlediska bude od příznivců DV na 2. stupni v parlamentu i hlasovat pro novelu bez uzákonění jeho možnosti, a tak nedráždit Chládka, který může vyhlášku, na jejímž základě probíhá DV jako experiment, kdykoli zrušit; možná budou pak ve hře i nějaké zákulisní dohody o tom, že on nechá experiment běžet do konce volebního období, když mu novelu schválí, atd., zkrátka situace už asi z taktického hlediska není pro poslance a jiné politika jednoduchá, imho.)
CICHLASOMA --- 0:25:01 13.5.2014
Tady je nejnovější číslu bEDUINu: http://www.eduin.cz/beduin/neni-duvod-omezovat-domaci-vzdelavani/ . Už v tom přehledu se konstatuje, že prostě bude nadále pokračovat experimentální "provoz" DV na 2. stupni. Chládek to tak skutečně říká v rozhovoru, na který se tam dá proklikat ( https://drive.google.com/file/d/0B0kcqvjKX4DlbHBvNHppYWk1ZVk/edit?usp=sharing ). Říká důrázně, že chce pokračovat v experimentu, že tedy prostě nic nemění, že chce mít výsledky získané na větším vzorku dětí atd. Původně se např. tady http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/214411000100220/ tvrdilo, že Chládek chce experiment do dvou let ukončit (nezní to ale v té reportáži přímo z jeho úst).
Možná, že přece jen couvl a chce uhrát jakousi plichtu, že totiž ve volebním období této vlády se bude nadále vesele "experimentovat" a k zakotvení té možnosti v zákoně holt dojde po příštích volbách. :)
ALDEMIK --- 15:01:44 12.5.2014
SVAN: Psala jsem to hlavně kvůli tomu, že spousta laiků má představu "normální"×"waldorské" školy, z čehož vzniká dost nedorozumění - mezi školami jsou obrovské rozdíly, i třeba mezi jednotlivými waldorfskými učiteli. V obou systémech se dá najít rigidní tradicionalisty a otevřené nadšence. Spíš bych se doporučila koukat po školách typu Táborská, Londýnská, Chlupova, ... pokud tedy nejsi antroposof nebo ti to není blízké. Jestli jo, tak ok.