Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Slečny v běhu a jiné aerobní aktivity
MART1NKA
Tento klub je určený pre športujúce slečny na nyxe. Beháte alebo chcete začať behať? Potrebujete radu, ako sa športom zbaviť tuku čo najefektívnejšie? Chcete sa s nami podeliť so svojím výkonom, alebo hľadáte parťáka? Spolu to dokážeme. Chlapci v běhu sú samozrejme tiež vítaní. :)
[http://31.media.tumblr.com/98bc38fd290028c2c5d777133da17c8d/tumblr_mlhgfreTAH1sot2n2o1_500.gif]
Vítaná je akákoľvek diskusia o športových aktivitách, zdieľanie vašich športových výkonov, fotky pred a po z procesu formovania vašej postavy atd. Stravu a diéty riešte prosím v Hubeňourech. 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 0:39:13 31.5.2014
MAR_TINA: jestli ti je spatne z nedostatku paliva, tak na zmatoreni se pomuze i par bonbonu z hroznovyho cukru
??? --- 6:58:26 19.5.2014
GALE: Co vetsi boty?
GALE --- 21:20:45 18.5.2014
Běhání je skvělé a zjistila jsem to pred měsícem. V nové práci mám sprchu a povltavskou cyklostesku za barákem. Běhám místo pauzy na oběd.
Zkusila jsem napoprvé 1 min běh - 1 min rychlá chůze a byla to správná volba. Po půl hodině jsem hotová, ale tak nějak příjemně. Po měsíci jsem prodloužila na 1,5 min běhu - 1min chůze.

Mám na vás jeden dotaz. Na pravém chodidla se mi dělá otlakovy puchyr, když mi v druhé půlce běhu natecou nohy. Používáte ty polstrovane ponožky? Uz je to lepší, ale stejně bych ráda radu.
RENGIE --- 11:36:41 18.5.2014
MART1NKA: To nemám, dřív se mi to nestávalo a jedla jsem více méně stejně.
??? --- 17:18:24 17.5.2014
MAR_TINA: krvinky se sice namnozi, ale stale budou mit malo zeleza, takze budou maly a funkce to stejne nedozenou... to uz si muze rovnou pichat epo :D
??? --- 17:16:04 17.5.2014
???: vubec to neres, pokud mas normalni stravu, u mladjch zenskejch je to bezny a navic na darovani je o neco vyssi spodni mez nez pro normalni lidi... zelezo jez, pokud ti nedela obtize a vic neres... btw behem resp aktivnim dlouhodobym sportem se pocet krvinek samozrejme zvysuje, protoze cim vic krvinek, tim vic nositelu kysliku resp hemoglobinu a tim lepe okyslicene sportem zatinene tkane..
MART1NKA --- 9:26:05 17.5.2014
RENGIE: Ja vždy po dobehnutí chodím, kým sa mi neustáli tepovka a potom sa napijem vody. Nikdy som nemala problémy. Zvyknem cítiť nedostatok rýchlych cukrov, vtedy si dám niečo sladké, ale ani to nie je pravidlo. Ľadová voda mi nič nerobí, minule som vypila celé Aloe rovno z chladničky a nič. Nemáte nasadenú nejakú nízkosacharidovú diétu?
RENGIE --- 1:51:07 17.5.2014
MAR_TINA: o tý nevolnosti jsem mluvila já, nakombinovala jsem rady odsud a co jsem tak kde našla a po doběhnutí pak ještě chvíli chodim, piju tu vlažnou vodu a dám si ihned kousek čokolády (naposled jsem si teda dala taky banán )a zatím dobrý......nemám ale vypozorovaný, která z těch věcí to vyřešila, začala jsem se všema najednou
MAR_TINA --- 19:07:13 14.5.2014
XMARGE: skvělý, dík.

XMARGE --- 19:03:09 14.5.2014
MAR_TINA: banán se třeba diabetikům obecně nedoporučuje, protože má vysoké GI a rozkolísá hladinu cukru.
Melounem se klidně cpi, on má sice vysoké GI, ale obsahuje hodně vody a málo sacharidů, takže to s glykemickou vydatností není tak zlý (a diabetici ho naopak můžou:o).

Tady je to pěkně vysvětlený http://www.mte.cz/stravovani-glykemicka-naloz.htm