Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Low Carb, Very Low Carb and Ketogenic diet - When in Doubt, Eat More Fat
FRONEMA
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
FRONEMA --- 12:46:14 31.1.2014
???: jop ten se mi taky moc libil.

ono to asi bude individualni. Attia ma video z nejakeho neco jako crossfit treninku, zrovna ho nemuzu najit, ale fakt to nevypadalo jako ze by mu to jakkoli snizovalo vykonnost. nekdo jinej pise ze se to nezlomilo a proste nemuze.

btw dobrej je taky tenhle clanek, pokud neznas http://primalnorth.blogspot.com/p/keto-adaptation-vs-low-carb-limbo.html
??? --- 12:39:09 31.1.2014
FRONEMA: jj,zkusim. Jsem ted zactena do Lyle McDonald, tam se snad taky neco malo dozvim :)
FRONEMA --- 12:37:29 31.1.2014
???: pokud by se ti chtelo o tom cist od nejpovolanejsich tak doporucuju http://www.amazon.com/The-Art-Science-Carbohydrate-Performance/dp/0983490716

ale obecne bych byt tebou to zkusila bez dodavani extra sacharidu, dat tomu aspon tyden dva, pokus. treba zjistis ze to jde i bez toho.
??? --- 12:26:46 31.1.2014
FRONEMA: ja prave taky uplne ne. Co jsem se zatim docetla yak takovyhle treninky nejsou pri keto moc idealni, ale ze naopak je dobry drzet prijem sacharidu kolem nich... Jsem z toho proste mirne zmatena :)
FRONEMA --- 12:23:19 31.1.2014
???: akorat nevim jak by to melo po treninku ovlivnit vykonnost...
??? --- 12:19:29 31.1.2014
???: idealne chci progressovat, ale jinak jo, na co se ptam chapes :)

FRONEMA: dik :)
FRONEMA --- 12:16:59 31.1.2014
???: pulka bananu po silovym treninku by se mela vstrebat a ketozu nenarusit
??? --- 12:15:33 31.1.2014
ANA_CO_MA_DOST: palpitace a vyssi tepovka k tomu patri, me to zveda pri stejny zatezi a stejnym stupni unavy tepu vetsinou o cca 30/minutu, coz me osobne prijde dost (kdyz nebudu pocitat dalsi veci jako snizena vykonnost, pocit na zvraceni, ortostatickou hypotenzi atd)...
???: uplne nechapu dotaz - nechces vypadnou z ketozy a chces mit stejnou vykonnost nebo jak?
??? --- 11:53:26 31.1.2014
???: tak pak nechapu, jaky testy na ketozu delali.. :)

A mame tu dalsi newbie otazku: pokud se snazim o keto (a adaptaci na keto), po explozivnich a silovych treninkach mam papat nejaky sacharidy (pulka babanu nebo tak neco)? Mam 2x tydne treninky Krav Maga a chodim do posilky. Nechci aby tyhle veci ketozou utrpely. Vm ze kdyz jsem byla tak <100g sacharidu denne tak to slo, ale obcas me vylozene palily svaly a mela jsem pocit, ze nezvladnu ani prd :)
ANA_CO_MA_DOST --- 11:49:46 31.1.2014
Takze po dvoumesicnim pokusu s ketozou a treningem jsem to musel ukoncit a prohlasit za neuspech. Kombinace ketozy + intervalovyho treningu = docela solidni deprese, bolesti ledvin a podivny palpitace.
Momentalne jsem uz mesic mimo trening (bursitida v rameni) a stravuju se jak prase (dost peciva, alkohol a mensi mnozstvi jidla). Za tu dobu jsem zhubnul 3kg (podle me skoro vsechno svaly,mam to trochu jinak a na udrzeni vahy potrebuju tak 4000Kcal). Psychicky se cejtim asi nejlip za posledni dobu:)
Nejlepsi vysledky co se tyce hubnuti tuku jsem mel pri kombinaci 3-4x tydne crossfit a cca 150-200g sacharidu denne (ryze, ovoce hlavne banany, orechy, obcas brambora/sladka brambora)
Po vyleceni ramene se chci vratit k tomuhle typu stravy. Ketoza nic pro me.
Konec hlaseni:)