Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Low Carb, Very Low Carb and Ketogenic diet - When in Doubt, Eat More Fat
FRONEMA
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JOHNY115 --- 14:14:25 29.9.2013
FRONEMA: ok, davam si na seznam :) a neni mozne ze nekdo se individualne bude proste citit vice energicky a bude se vice hybat pri 150g sacharidech nez pri 50g sacharidech? taky be me zajimalo jake studie, pre je prave nazor ze pri free-living studich (lide si to meri doma sami) je tendence under-reportovat kalorie a prijem high-carb a over-reportovat kalorie a prijem high-fat

mimochodem jeste uplne nechapu insulinovou sensitivitu ... pokud mam vetsi vykyvy energie z hodne sladkeho tak sem insulinove vice rezistentni? a to znamena ze nemam tendeci pribrat z toho vahu? ale taky ze slinivka musi delat vice prace a neni to moc ok? nebo je to cele nejak naopak, ci jinak ? :) jak to ma ten co po sacharidech nic nezaznamena a ten co po sacharidech ma boost a pak crash? ktere je lepsi pro low-carb, ktere se lepsi cvicenim, ktere je spatne/dobre, ktere ma jaky vliv na slinivku?
FRONEMA --- 8:56:25 29.9.2013
JOHNY115: silne doporucuju knizku http://www.amazon.com/The-Art-Science-Carbohydrate-Living/dp/0983490708 kde popisuji presne ty studie ktere navrhujes (stejne mnozstvi kalorii low carb vs high carb)

ano kalorie se urcite pocitaji, ale trik je mimojinei v tom, ze ruzne zdroje kalorii ovlivnuji nejem prijem (mas mensi hlad) ale i vydej (kdyz maji lidi vic energie tak se vic hybou, a to jak mimovolne, tak ze treba vic sportujou)

a btw to co my tu razime neni low carb high protein, ale low carb high fat, podstatnej rozdil...
??? --- 3:01:45 29.9.2013
JOHNY115: marks & spencer prodava dietni radu sendvicu a hotovek se zvysenym obsahem proteinu a snizenym obsahem sachru, ktera se jmenuje fuller longer ;) http://health.marksandspencer.com/our-health-ranges/fuller-longer
JOHNY115 --- 0:02:40 29.9.2013
muj nazor se ted taky spis taky naklani k tomu ze low-carb funguje, ale ne primarne kvuli inzulinove reakci a principu ze neni kalorie jako kalorie, ale spis neprimo kvuli zaysceni a poctu kalorii na vahu ... moji rodice neco malo zhubli ukoncenim konzumace peciva a testovin ... a dalo by se rict okej low-carb funguje, ale pravda je ze ted taky ji podstatne mene kalorii ... jako nahradu ted maji vice proteinu a zeleniny

taky sem si vsimnul ze s mene sacharidy me postupne klesa chut na dalsi sacharidy a naopak dezert (rychle sacharidy) na snidani me vytvori masivni chut na dalsi sacharidy o par hodin pozdej, takze kdybych si nepocital kalorie jako ted tak proste zkonzumuji na konci dne o dost vice kalorii, ale jde spis o ovlivneni chovani ... je tam tedy vubec skutecne nejaky vliv na zamezeni paleni tuku?

zajimalo by me jestli to u rodicu nefunguje jen proto ze je to presunulo do kalorickeho deficitu, ciste proto jak to pusobi na pocit zasyceni bez toho aby si toho byli vedomi protoze kalorie nesleduji

kdybych si stanovil fixni pocet kalorii aspon na mesic (low carb vs high carb), stejny zivotni styl a opravdu pedantsky to meril tak bude tam rozdil? ... bezpochyby bych tedy mel na high carb vetsi hlad, ale pokud bych se tim nedal ovlivnit a technicky presne konzumoval stejne kalorie tak jestli to udela rozdil .... meril to takhle uz nekdo na sobe?

ptam se na to protoze z tohohle pohledu by to znamenalo ze low-carb by byla jen vhodna a uspesna strategie pro casual zamery na zhubnuti pro ty co nepocitaji kalorie a moc to nehroti a fungovala by spis kvuli uprave chovani

nasledne pak pro ty co meri kazdy gram vseho co daji do pusy a low-carb nesnizi jejich kaloricky prijem tak by to nemelo temer zadny vliv? paradoxne se ted zasekavam u toho ze jim to nesnizi kaloricky prijem, protoze presto ze sem mel tento tyden nastaveny plan na 1800kcal v treninkovy den tak prvni den na low-carb jsem zakoncil na 1450kcal, jednoduse proto ze sem nemel tolik hlad, zkratka sem zasadne podstrelil prijem a to i prestoze ho detailne sleduju ... v ten moment hubnu vic, ale je to proto ze me low-carb navedlo jist mene kalorii? nebo protoze sem jedl tuk misto sacharidu? s uvedomenim toho jak malo si lidi sou vedomi toho co ji a jak masivne jsou ovlivnitelni jestli nake jidlo zasyti nebo zvysi chut na dalsi jidlo tak mam skoro pocit ze low-carb by mohl fungovat jen neprimo ale ne az tak v dokonalem laboratotnim setupu a ekvivalentiho porovnani stejneho mnozstvi kalorii?

temihle otazkami si neospravedlnuji jezeni cokolady a medovniku, nakonec ten crash a mega chut na dalsi potom realne citim (a kdo s tim chce bojovat), ale takovy slow-carb od Ferrise s fazolemi atd. by pak mel fungoval temer stejne jako low-carb
JOHNY115 --- 23:23:50 28.9.2013
co myslite o tomhle? http://impruvism.com/why-calories-count/

"People on low-carb diets often eat more total protein and fat, which helps blunt their appetite.65-70,122 In contrast, the people in the high-carb groups in these studies are often eating lots of refined carbs which tend to be far less filling. In fact, studies have shown that it’s actually the high protein content of the diet that helps control appetite and cause weight loss, not the avoidance of carbs.123."

"When people switch to a high protein low-carb diet, they sometimes spontaneously reduce their food intake by 1,000 calories per day.71 These people didn’t notice the difference, yet in just two weeks they lost 3.6 pounds (1.65 kilograms). You’d think people would notice if they were eating significantly fewer calories. They don’t."
??? --- 13:31:39 28.9.2013
JOHNY115: 1500 kalorií je můj bazál, takže ty pravděpodobně hladovíš
FRONEMA --- 10:50:00 28.9.2013
JOHNY115: ano glykogen zadrzuje vodu, nicmene jak pise i KABIS, pridej na kaloriich.

a tomu mereni tuku moc never ty rozdili v ramci par dni
??? --- 8:14:34 28.9.2013
JOHNY115: to je desne malej kalorickej prijem, zvlast pro cviciciho chlapa. Jestli to mas dlouhodobe tak to neni dobry ani pro zhubnuti a ani pro zdravi. Zkus jit se sacharidama tak max 80 denne (klidne i min), zvednout si prijem celkove (aspon na tech 2000) a jednou tydne se poradnejs najist (furt nizko sachry, jen ujistit metabolismus ze jidla je dost).
A co se tyce tech vazeni co ti resej i tuk a tak, tak tam jsou odchyky podle vseho moznyho, doporucuje se afaik merit jednou tydne, za stejnych podminek (posledni cviceni, posledni jidlo, stejny cas - na netu toho je dost) a pak to jednou mesicne zprumerovat pro nejaky realny vysledky...
A posledni vec - jako chlap 170cm se 64 kg... Proboha proc chces zhubnout?
JOHNY115 --- 2:32:29 28.9.2013
JOHNY115: coz je koukam zjevne v rozporu s tim ze se vsude pise ze sacharidy zadrzuji vodu, takze wtf :D
JOHNY115 --- 2:30:09 28.9.2013
FRONEMA: dnes sem sel na 1450kcal s 55g sacharidama a hned rekord, ale tusim ze tu nakou hroli hraje retence vody, i v tom grafu de videt ze pokazde kdyz sem jedl Low Carb High Fat tak sem mel dalsi den razantne vice vody a mene tuku namereno ... bud LCHF nejak ovlivnuje tu bioimpedanci nebo zadrzuje vodu v tele? ... po tech dnesnich 55g sacharidech sem klesl o 1,1% tuku za den coz by bylo 0,8kg tuku ... takze asi ne :D kdyz sem jedl zas hodne sacharidu tak voda sla dolu a tuk nahoru ... asi me pomer sacharidu a tuku docela solidne zkresluje ty mereni