Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Low Carb, Very Low Carb and Ketogenic diet - When in Doubt, Eat More Fat
FRONEMA
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
HALVED --- 13:05:20 2.2.2017
CNV: a co je to to prakticky totéž?
??? --- 12:48:59 2.2.2017
CNV: No je jasný, že krevní skupina určitě nebude jediný faktor. Čistě podle krevní skupiny bych rozhodně metabolický typ neurčoval
CNV --- 12:47:55 2.2.2017
???: Našla jsem si něco o těch krevních skupinách a nevypadá to moc důvěryhodně. Přijde mi, že se pro všechny skupiny radí prakticky totéž, a to, co jsem našla pro svoji, většinou moc neodpovídalo.
HALVED --- 16:47:52 1.2.2017
???: myslím, že když budeš hledat, tak určitě něco na netu najdeš o tom jak souvisí krevní skupina s metabolickým typem.


jediný co mi nevadí a hodně používám je ghíčko, další moje zdroje tuků jsou vejce z farmy, kde je daleko lepší poměr omega 3 a 6 než u vajec z klecových chovů. Další tuky beru z hovězího masa a kostí taktéž z farmy od lidí, které znám a důvěřuju jim. Ořechy třeba nejím vůbec a když už tak jen předem namočené a dále upravené kvůli obsahu antinutrientů, protože minerály a vitamíny a minerály jsou pro tělo daleko důležitější než třeba poměr bílkovin, sacharidů a tuků. Pak ještě jedu olivy a olivový olej v té nejlepší dostupné kvalitě. A to je asi tak všechno. Další tuky mám z oleje z tresčích jater a krilového oleje, ale to už jsou suplementy.
??? --- 16:29:57 1.2.2017
HALVED: Jojo taky jsem 0, máš nějaký info jak souvisí krevní skupina s metabolickym typem nebo tak něco?:-)

HALVED: Jinak ty se teda vyhýbáš i mléčným produktům ? Já nějak zase nejsem tolik na maso (býval jsem i vegetarián), takže si řikám, kde jinde ty tuky sehnat. Rostlinných neni tolik a jak píšeš, neni to úplně přirozené. Nemám problém s rybama nebo drůběží, problém je asi jedině kde sehnat kvalitní - no budu muset zajít k řezníkovi, protože v Bille, kterou mám nejblíž mi to přijde fakt hodně špatný.
HALVED --- 16:13:00 1.2.2017
HALVED: ale je to taky tím že jsem krevní skupina 0 takže je to přesně moje nota
HALVED --- 16:11:12 1.2.2017
???: tak zdraví by mělo být vždy až na prvním místě. Nikdy jsem neměl problémy s nadváhou, ale spíš jsem si začal všímat, jak moje tělo reaguje třeba na obiloviny (nadýmání, plynatost), mléčné výrobky (nadýmání, plynatost + vyrážka) a rostlinné oleje (těžko od žaludku a vůbec takovej divnej pocit něčeho co tam nepatří.

Na druhou stranu maso, vejce a kvalitní živočišné tuky mi dávají ve 43 letech dostatek energie na silový cvičení 3 x týdně.
??? --- 14:48:39 1.2.2017
Mám rozečtenou tuhle knížku - neni to přímo o ketogenní dietě, ale napsal to neurolog a je to hlavně o vlivu cukru a obilovin na lidský mozek (+ různé další civilizační choroby).
Ketogenní dietu jsem začal držet hlavně na hubnutí, ale utvrzuje mě to v tom, že i po zhubnutí chci úplně vynechat pečivo a obiloviny - jako sacharidy dám jedině ovoce nebo někdy luštěniny

CNV --- 19:58:57 24.1.2017
Do takových těch stir fry s masem a zeleninou jsou dobré i vaječné nudle - usmahne se tenká omeleta, stočí do ruličky a nakrájí na tenké proužky. Chuťově se to v takové pestré kořeněné směsi ani nepozná :)