Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Equa bank
SMRT
Třetí nejdynamičtější banka roku 2012 vám přináší zcela nový pohled na bankovnictví.

Účet Zdarma výběry ze všech bankomatů v ČR
Zdarma vedení běžného účtu na 3 měsíce, poté při obratu 10 tisíc nebo při splnění jiné podmínky.

Repůjčka Refinancováním vaší půjčky ušetříte u nás až tisíce Kč ročně
Posouzení žádosti ihned

Hypotéky Úroková sazba již od 2,59 % p. a.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 16:15:25 4.11.2016
BUNDA: ano. a mne jde primarne o pristup. equa tim u mne skoncila. at delaji idiota z nekoho jineho.
BUNDA --- 15:19:51 4.11.2016
???: bordelem myslím, to že když se něco nepodaří tak oni sami o tom aktivně neinformují a neřeší. Čekají až na reakci klienta, který však narazí na další bordel na infolince.

Chyba se může stát všude (prakticky sem ji také u všech bank, kde mám účty zažil), ale liší se přístup a řešení. Airbank třeba špatně spočítala úroky, ale informovala sama a napravila.
??? --- 14:54:43 4.11.2016
BUNDA: jestli myslis bordelem to, ze ti dava banka najevo, ze zaujimaji ten pristup, ze equa je vic a ty musis projit skoringem jestli jim za to vubec stojis, tak ano, to souhlasim. Jestli myslis bordel v podobe toho, ze mi neprijdou papiry vcas, tak to je normalni, to se muze stat a ani by mi to nevadilo, jsme lide. To prvni u mne je ale neodpustitelne.
BUNDA --- 14:42:31 4.11.2016
???: když se daří :D Evidentně je tam bordel jako v každý bance :(
??? --- 14:38:59 4.11.2016
zajimava zkusenost s Equa bank:

19. rijna sem si na strance equa bank podal zadost o bezny ucet, dnes po skoro 14 dnech, sem tam uz trosku netrpelivej volal s dotazem, proc mi jeste nic neprislo. Bylo mi receno, ze si mam zavolat na kuryra, ze se jich to netyka, ze je to externi firma na coz sem rekl, ze delat nebudu, ze to maj resit oni (co je mi do toho, jestli je kuryr externi firma!).. A at se mi podiva do systemu, jestli mi vubec ucet byl zalozen, protoze uz se mi u nich jednou stalo, ze sem si tam ucet udelal, ale oni mi ani neposlali prihlasovaci udaje ani karty (nekolik let zpet). Tak operator nekolik minut nekde hledal, pak mne tam nasel a uplne stupidnim stylem mi oznamil, ze si budu muset jit na pobocku, protoze tam asi vznikl nejaky problem. Na coz sem mu rekl, ze na pobocku nepujdu, ze doma lezim s pateri. A on mi rekl, ze to tedy preda na vedeni na posouzeni s tim, jestli udelaji vyjimku a ucet mi nezalozi i presto. Na coz sem mu rekl, ze to uz trosku prehnal a at si uvedomi, ze ja sem nic neudelal, ze oni pochybyli a to uz dvakrat a ze nebudu cekat, jestli se nekdo uraci mi udelat ucet a ze koncim, at si tam udela poznamku, ze potencialni klient z duvodu hloupe argumentace operatora prechazi ke konkurenci. Moje prachy dostane AirBank. Nashledanou.
NELDE --- 18:25:41 3.9.2015
Vyskytuje se tu někdo z Equa? SMRT neodpovídá.
QUIP --- 14:57:58 15.4.2015
???: Jo tak to mi pripomina moji platbu u FIO, kde jsem se snazil z uctu dobit kredit na mobil. Platbu to normalne prijalo, nikde zadne chybove hlaseni. Kdyz dve hodiny zadny kredit nedorazil, tak jsem zdlouhave prohledaval cele bankovnictvi, nez jsem tam nasel "stornovane platby" a tam proste byla i tahle platba a vubec netusim proc.
Na druhy pokus to proslo okamzite.
Clovek si proste nevybere. Vsude je neco.
??? --- 13:34:32 15.4.2015
jo ta celková nedodělanost a podělanost z toho smrdí na sto honů. (např. upozornění na neproběhlou platbu z důvodu nedostatku peněz na účtu, což se mě, co jsem furt na nule hodí, lze nastavit u jednorázového příkazu, ale u trvalého ne, a přitom tam by to mělo mnohem větší smysl). no ale co chtít, že, nechci tu slevu zadarmo :)
QUIP --- 12:21:16 15.4.2015
???: kdyz Equa zacinala, meli celkem dobre naslapnuto a do toho jejich internetoveho bankovnictvi jsem vkladal velke nadeje, ale hodne rychle usnuli na vavrinech a propadli do strasne stagnace. Zadne inovace, zadne opravy chyb (nebo jen velmi pomale) atd.
Zkusil jsem treba v prehledu plateb zopakovat platbu starsi nez 3 mesice (bylo tam na to tlacitko) a misto formulare s novou platbou vyskocila jen byla obrazovka s chybovou zpravou, ze byl zadan prazdny parametr, nebo tak neco.
Z helpdesku mi pak psali, ze je prece zcela normalni, ze se stare platby ze systemu mazou a ze si na ty platby mam delat sablony. (jasne, jednou chci neco zaplatit, tak si pro to budu hned delat sablonu, kdyz dopredu vubec nevim, jestli takovou platbu budu nekdy potrebovat zopakovat)
Tak jsem jim odepsal, ze jsou asi prvni banka v CR, ktera si muze dovolit mazat detaily o provedenych platbach.
Navic tam ty detaily platby maji (ne jen v internim systemu, ale i v tom bankovnictvi), protoze kdyz se vedle toho tlacitka pro opakovani platby kliklo na Detail platby, tak tam se vypsaly vsechny potrebne udaje pro zopakovani takove platby.
(a to ani nemluvim o tom, ze u zadne dalsi banky, kde mam ucet, neni problem zopakovat jakoukoliv platbu, ktera je dostupna v prehledu plateb na webu - obvykle tedy asi 1 rok zpetne)

Equa bance uz jsem hlasil asi 4 chyby a vzdycky se nestiham divit jejich odpovedim. Takze kdyz jim pisu, nastupuju uz pomerne odmerene (ale stale jeste slusne). Protoze jejich ignorantsky pristup me ani trochu nebavi.
??? --- 12:07:17 15.4.2015
internetové bankovnictví equa poslední dobou je peklo. furt výpadky, brutální prodlení např. při změně trvalých příkazů a k tomu super "seriozní" rady na helplince ("radši ten trvalý příkaz neupravujte ale smažte a zadejte ho celý znova, to bude jistější" - obrat "to bude jistější" na helplince banky....?)... :)