Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Samsung Mobile
HASH
S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
Klub pro vsechny majitele.

Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PJT --- 21:48:00 3.12.2017
MIKROM: Zatím servis naštěstí netřeba, ale je dobrý vědět na čem jsem. V každém případě díky moc za kontakt, snad ho nebudu potřebovat ;-)
MIKROM --- 21:58:38 30.11.2017
PJT: pokud to nechceš od nějakého šmudly v průchodu, tak jsme posílali do http://www.quadro.cz/ když ještě byli autorizovaný servis nokia a samsung. zkusil bych jim napsat e-mail s poptávkou (s IMEI). vše jsem tam vždy řešil s panem Hlavničkou.
MIKROM --- 21:55:33 30.11.2017
PJT: autorizovanej se na tebe vykašle na 100%, neautorizovanej by mohl mít problém s díly, měl jsem třeba docela problém sehnat displej na Xperia Z3 dual sim, protože se u nás taky moc neprodával (ještě ke všemu ve verzi copper)
PJT --- 18:29:50 30.11.2017
Když už servis: s7 edge DUOS zakoupenej v ČR nicméně z dovozu z Dubaje (v EU se oficiálně nedistribuují) - Vykašlou se tu na mě nebo ne?
SONIC --- 10:21:16 22.11.2017
BUCCI: jaka znacka ma 5 autorizovanejch servisu?
BUCCI --- 9:09:43 22.11.2017
???: hele asi i jo, řikám je to o osobní zkušenosti, marketing je svinstvo a řekne ti max 30% skutečnosti...
??? --- 8:53:22 22.11.2017
BUCCI: no jo, ale kde je pak pravda, když máš servis, kterej sice normální opravy řeší v klidu (aby taky ne, když jsou povinováni zákonem) ale věci, kterými v rámci marketingu drtí konkurenci, pak lžou... já od nich už rozhodně nic nekoupím, tímhle přístupem u mně skončili.
BUCCI --- 8:46:51 22.11.2017
???: hele nevim, jen mluvim o zkušenosti mého otce a kolegy z práce a ti jsou nad míru spokojeni s ofiko servisem Samsungu,
když jsem u LG měl vypálenej display, tak mě na prodejně přesvědčovali, že mám plnou paměť, tu, kterou hard-resetem nevyčistim... a musel jsem je přesvědčovat, že tomu tak neni...

obecně servis elektroniky je problém, ten tvůj případ jsem tady četl, bohužel si narazil na tu nejhorší variantu, co šla... ale Apple to dělá stejně, má certifikaci, ale utopený telefony zamítá... ono ale i Sony u Z řady (když ještě musely být krytky přes konektory, neuznávali, vždy našli nějaký důvod... tohle zůstává stejné, chápu, že u telefonu přes 20 je to mazec, a mělo by se to posuzovat jinak
??? --- 8:36:09 22.11.2017
BUCCI: to takhle možná funguje u několika firem, většinou má prostě country distribuce přiřazen servis a fuck off, neuděláš nic. (Miele, KRK, Bowers & Wilkinson a pár dalších firem, u kterých sem to tak s reklamací měl)