Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
SUMI
[http://i.nyx.cz/files/00/00/07/90/790000_f36b0b46b780f41523e4.jpg?name=nyx.jpg]
Dotazy ohledně VOIP komunikace při hře: Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!
Mumble NYX.CZ
server: mumble2.clanwars.cz
port: 11180
Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

Oprava pískání Mumble:
http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

Hlavní stránky DayZ:
http://dayzmod.com/
-
http://dayzgame.com

Návody pro začátečníky:
Standalone Status Effects - DayZDB
Hunger and Thirst - DayZDB
Blood Bags - DayZDB

Krevní transfůze a náměry:
[http://nd06.jxs.cz/166/477/ece2f2726b_96341443_v2.jpg] [http://cloud-4.steampowered.com/ugc/81379041891500899/95D3C7D58D32F2294A652F21429615B722C7233B/]

Mapa crashek – spadlých vrtulníků UH-60/Mi-8 a vraků policejních aut:
[https://i.imgur.com/1PdiBBY.jpg/]

Webový browser ArmA2 a DayZ mod serveru:
http://arma2.swec.se/server/list

DayZ SA Feedback
http://feedback.dayzgame.com/

DayZ SA BugReports
http://www.reddit.com/r/DayZBugReports/

DayZ Chernarus+ Standalone Map - DayZDB
http://dayzdb.com/map/chernarusplus

Český fansite a stránky našeho serveru:
http://dayz.clanweb.eu

Návod na zlepšení chodu DayZ SA (lepší fps atp.):
http://steamcommunity.com

Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
[http://i.nyx.cz/files/00/00/11/33/1133503_e07d192bc831b4ee1589.png?name=pipsi1.png]
 

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DESTROYER --- 15:48:11 31.10.2015
RUDOLF: Jj jasny hram neco jineho.. Spis si tady vylejvam stesk nad tim, ze by stacilo malo abych hral a zdaleka nejenom ja.
RUDOLF --- 15:10:08 31.10.2015
DESTROYER: vůči tomu že teď nemá smysl hrát dayz nic nenamítám.. a imho nejlepší co teď dělat, je hrát něco jiného:-)

na představou, že je vše je na pár řádků kódu, se musím (klausovky) pousmát.. stejně tak o představách co už vlastně mělo být dávno hotové.. ano nemoci by zřejmě byli na pár řádek kódu, víc energie bude stát vymyšlení průběhu nemoci, než implementace. Ale oni už vědí že ty dvě co tam jsou: cholera a kura, jsou dostatečný protoyp abych mohli přidat X dalších nemocí až bude priorita na nemoci během bety.. Tj. všimni si že postavili nejdřív prototyp M4, pak V3S, pak nemoci, pak opejkání, stanování, kuchání, zombies, zvíře a tak dál. to znamená že nejdřív udělaj komplexní prototyp pro danou funkci a nechaj to ležet až pro další část vývoje. A to furt v režimu: alfa je o přídávání vlastností. Zjednodušeně řečeno, teď se vytváří prototypy různých systémů a funkcí, aby se zajistilo že technologie je v engine. V beta se budou prohlubovat a ladit.

Ad rollback na špatné zombie - to už tady bylo a všechny to jen štvalo, lepší nic než takovej výsměch.. zvířecí a zombie AI jsou ruka v rukávu - problém zátěž serveru a zdá že to posunuli, takže v .59 uvidíme o jakou píď. Kdyby to bylo podle tebe, tak zpomalíš celej vývoj, protože budeš rvát zdroje do částí kódu, který se vyhoděj. To není rozumný, není to ani příjemná práce z pohledu vývojáře a jestli to pro mně znamená holt přetrpět spoustu bugů u soo to be legacy technologií, tak jsem s vývojáři za jedno. Bylo to i součástí disclaimeru při nákupu.

ad zmenšení inventáře, ono to všechno dostane novej rozměr až bude mít vliv váha a hadry co máš na sobě. Už teď když potřebuješ tahat věci na zprovoznění auta, tak se musíš vzdát spoustu jiných věcí. Ono to všechno bude mít smysl, až budeš potřebovat na opravu nástroje. Pak ti ten inventář bude malej a plíce budeš mít při běhu vyklopený. No a na posled, nemá smysl dělat balancing inventáře, protože ho uděláš a s dalším releasem ho znovu změníš. Designéři se teď zabývají novýma věcma. Balancing bude později.
DESTROYER --- 14:43:44 31.10.2015
RUDOLF: Ja rozumim technickym strankam co pises, chapu co delaji a o co se snazi. Ale proste beru to z hlediska hrace co se chce hrou bavit.

Proste ta hra sla do kopru tim, ze neni zabavna. Krom par deti co s naklonovnym gearem hunti freshe se tam nic nedeje. Streameri, ktere Brian tak vyzdvihoval, na to serou a vetsinou hrajou neco jineho a shoduji se, ze hra je nehratelna a nebavi ani je ani divaky.
Je to odvazne tvrzeni, ale rollback na "vykonove nenarocne" zombies ve velkem poctu, ktery budou bez AI a budou behat skrz zdi by byl lepsi nez soucasny stav. Snizeni poctu predmetu z tech jejich x tisic na cca tretinu zvedne jak atmosferu a survival aspekt, tak i opet snizi vytizeni serveru a dostanou vsichni kvalitnejsi zazitek ve vsech smerech. Misto toho muzou pridat treba vice zvirat k loveni, aby to byla skutecna a zabavna alternativa. Slibovana zamorena highloot uzemi kam muze clovek jen v masce uz davno mohla bezet. Pridat nemoci co uz jsem zminoval. Zmensit inventare, aby se donulilo lidi spolupracovat, protoze by jeden clovek vsechno nutne na preziti neodnesl. A dalo by se toho vymyslet spoustu dalsiho a nezabralo by to skoro zadne usili, protoze tohle vsechno jsou veci na par radku a parametru v nastaveni/kodu.

Drzim palce s rendererem, technologii atd. atd. protoze to je odkaz do budoucna. A fandim v tom vzdy predem prohranem boji s cheatery.
Kazdopadne soucasnej gameplay je absolutne mimo. A to je to nejzasadnejsi.
RUDOLF --- 14:38:51 31.10.2015
RUDOLF: nemluvě o tom že po dvou měsících hrdině napsali: Correct! The cheat is online and working. // cheateři dostali bany a cheat stáhli s bez ETA.
SVORO --- 14:36:29 31.10.2015
RUDOLF: A co by tam asi tak čítr dělal? Když tam nejsou lidi.
RUDOLF --- 14:33:00 31.10.2015
TERZ: No vtip je v tom, že v součastnosti na cheatera v SA narazí jen minimum komunity a to po desítkách hracích hodin. Whitelisty se v SA defakto vůbec nepoužívají i když můžou, protože narazit na cheatera není vůbec jednoduché. Notabene, teď ani pro SA není zdá se funkční aimbot, tj. takový za který bys nedostal BAN.

Pro doplnění dva dny staré info, prodávají číty za 30Euro, ad standalone How lang you trink you need Do bring the cheat back ?
We have no eta, but we do hope it will be soon. :

Every Cheat Below is Online & Undetected

CALL OF DUTY SERIES GAMES
Call of Duty Ghosts Cheat
Call of Duty Advanced Warfare
Call of Duty Modern Warfare 2 Cheat
Call of Duty Modern Warfare 3 Cheat
Call of Duty BO Cheat
Call of Duty BO2 Cheat
Call of Duty 4 Modern Warfare Cheat
Call of Duty World at War Cheat

BATTLEFIELD SERIES GAMES
Battlefield Hardline Cheat
Battlefield 2 Cheat
Battlefield 3 Cheat
Battlefield 4 Cheat
Battlefield 2142 Cheat
Battlefield Bad Company 2 Cheat

ALL OTHER FPS GAMES
DayZ Cheat
Dirty Bomb Cheat
Combat Arms Cheat
Counter Strike Global Offensive Cheat
Counter Strike Source Cheat
Crysis 2 Cheat
H1Z1 Cheat
Infestation Survivor Stories Cheat
Medal of Honor 2010 Cheat
Medal of Honor Warfighter Cheat
Nether Cheat
Rust Legacy Cheat
Team Fortress 2 Cheat
Titanfall Cheat
DUBAS_ --- 14:24:33 31.10.2015
pozor az do dayz pridaj letani raketoplanem
Haynes Baked Beans (Cinesite)
https://www.youtube.com/watch?v=MYgS-ONrX9E
TERZ --- 14:03:39 31.10.2015
RUDOLF: Hele ale já o své neznalosti vím, proto se snažím argumentům, které vyžadují hlubší znalost technologického vývoje vyhnout (pravda, sem tam se vyjádřím špatně).
Pakliže se bavím o "praktičnosti" čehokoli záleží mi převážně na osobní zkušenosti případně obyčejné logice. Pokud si teď zapnu SA, dvě hodiny budu něco lovit a pak mi ustřelí šišku franta s aimbotem nebo mě teleportuje do moře tak mi může být úplně buřt, že banda programátorů vytvořila skvělou client/server architekturu. Jestliže mám považovat za úspěch to, že ten teleport zažiju jednou za týden místo toho abych ho zažíval jednou za hodinu tak je mi líto ale to mi vážně nestačí (a ani by nemělo, SA stojí na tom, že osud své postavy určuje hráč, nikoli číterka).

Úpad zájmu o HC survival vidím právě v popularitě her jako Rust, Arc, H1Z1. Lidem to vyhovuje, můžou si bez problému stavět to svoje, hrát si PVP a v případě smrti nebo cheatera se vlastně nic moc nestane. Taky to pramení z toho, že jiní vývojáři, kterým by se případně chtělo takovou hru vytvářet se podívají na BISku a nadšení je rychle přejde. Tenhle žánr má jedinou možnou budoucnost právě v SP hrách, např. ta kterou jsi zmínil (taky nevím jméno) kde člověk není závislí na nikom jiném (služba, server, jiní hráči). Asi to není sranda.

"projekt nejeví známky smrti" - Je pravda, že už je to cca půl roku co jsem se na celé SA vykašlal ale v dobách, kdy jsem ještě četl reddit etc. tak z SA už tehdy nebyl nikdo moc nadšený. Pokud se podívám do svého friend listu aktuálně SA nehraje nikdo ale vlastní ho 26 lidí. Tady už z toho taky není nikdo moc odvařenej. Věřím tomu, že na tom v bohemce dělá spousta lidí, ale i kdyby někdy ta 1.0 vyšla, tak zájem projeví pár procent původní komunity.
RUDOLF --- 13:35:17 31.10.2015
???: problém je, že to chápeš jako hru a né jako platformu. Že si budu SA hrát s pár lidma mi nevadí, ale bude v podobě, v které mi vyhovuje. Ale SA jako platforma je pro BI mnohem zajímavější a jakmile bude víc mature, spousta modu poběží na SA.
RUDOLF --- 13:29:30 31.10.2015
TERZ: No problém v diskuzi s tebou je, že tvoje argumenty nejsou podložený znalostmi, takže tvrdíš něco co není pravda.

SA cheatování řeší stejně radikálně, jak se řeší v ostatních MMO hrách jako Diablo, Eve online aspol. Tvůj klient je z pohledu serveru nedůvěryhodný, protože jako uživatel máš nad ním moc. Tohle je otázka jak je koncipována architektura klient / server. A3 server klientům prostě důvěřuje, je tak koncipován a žádnej hotfix ani anticheat engine tomu nepomůže ani to nepříblíží úrovni kde je v anticheatu SA (oba používají Battle eye). Jediný co v A3 můžeš dělat je damage control(rollbacky databáze, oživení apod.), hledání určitejch patternů v logách, reportování a whitelistování.

Současný cheaty na SA aby vůbec fungovali, musí defakto prolomit nikoliv SA, ale Windows jako takový. Tohle se povedlo BI už začátkem tohoto roku, defakto tak vymizela většina cheaterů. Do tý doby si cheaterky na fórech rochňali a mluvili o neschopnosti vývojářů a že se maj vykašlat na BE apod. Pak přišli slzy z banů, pak zjistili, že nemaj skills si s tím poradit. Co vím, teď jediný co můžou cheateři udělat je za 500 USD/ročně si nechat podepsat driver od MS, který umožní zapisovat do chráněný části paměti. A pak je opět na práci SA týmu si s tím poradit.

Ještě jednou říkám, pokud cílem SA bylo vyřešit cheatování a já ještě podotknu, nikdy nebylo cílem ho úplně odstranit, protože reálně neexistuje neprolomitelný systém, security breach je prostě realita na úrovni CIA/NSA i komečních subjektů. Definovaným cílem od dob Deana bylo co nejvíce cheatování omezit. A to se SA beze zbytku povedlo. A aby se něco takového povedlo i v A3, musel by se pravědopodně překopat celý engine A3. Tj. nikoliv nové DLC, ale nějaká nová A3/4 MMO edition.

Takže resumé

Celá práce praktický efekt měla a projekt nejeví známky smrti. Cheatování není možné odstanit ani se stokrát větším rozpočtem a týmem. V současné situaci je ale cheatování marginální a BI/BE má prostředky jak se s nim vypořádávat ještě dalších 7 let. Ano, cheaty se objeví, ale stejně tak se jim zamezí. Takový situace je v A3 nereálná. Stejně by byl nereálný SA, kdyby podle tvých představ investoval do anticheatu, protože by tím nic nevyřešil.

Co se týče HC survival žánru, jediný rozumný exemplář byl ten singleplayer, jak se člověk snaží přežít mezi vlky a v zimě (nevzpomínám si jméno, burkh tomu založil skupinu) Nic proti rust/ark aspol, ale to jako příklad HC survival žánru neberu. Survival aspekty byli in a jsou patrný i v hrách jiných žánrů. A když čtu reddit, čeká se na víc snímků za vteřinu a rozumný počty zombie, když to tak není, nemá smysl to hrát. Až to tak bude, lidi se vrátěj. Až přijdou mody, přijdou další.